Het lijkt me vreemd als je een stelletje neukend de MRI ingooit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef intoxicated het volgende:
Whihi, die MRI hebben ze in Amsterdam gemaakt![]()
leuk de echo foto's op de schouw...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het lijkt me vreemd als je een stelletje neukend de MRI ingooit.
mijn oude biologie leraar had dit onderzoek gedaan, hij had er mooie verhalen overquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Uitzending gemist? Kijk op tien.tvquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:09 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... totaal vergeten.
Maar te horen aan wat jullie vertellen is het dus iets anders dan wat er op youtube te vinden is.
Hopelijk idd nog online te vinden binnenkort.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Uitzending gemist? Kijk op tien.tv
Dat stond aan het eind in beeld 14.gif
t Lijkt mij nog moeilijker een stijve te houden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat zij die dan? Heb dat niet meegekregen, was bezig met voorbereiden van m'n anatomie toets van maandagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:33 schreef intoxicated het volgende:
Ahum... wat 'ie net zei over darmflora voor de geboorte was dus echt onzin![]()
Hij zei dat er 2kg aan goede bacteriën in zit, en die heb je al vanaf de geboorte.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Wat zij die dan? Heb dat niet meegekregen, was bezig met voorbereiden van m'n anatomie toets van maandag![]()
Trouwens over die long, die man had niet gerookt hoor, iemand die in de randstad woont en ook niet rookt heeft een long die zelfs donkerder van kleur is dan die long van dat stoffelijk overschot, luchtvervuiling ftw![]()
Dit is een rokers long: Rokers long
Misschien komt de uitzending komende dagen wel in een nieuwsgroepquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Uitzending gemist? Kijk op tien.tv
Dat stond aan het eind in beeld 14.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |