Weet ik, maar jij bracht het alsof het al een feit is. Tenminste, zo kwam het op mij over. Zolang er niets is medegedeeld, ga ik er vanuit dat het iets eenmaligs was. JdM wilde gewoon Sylvia of Angelique eruit hebben en dat ze ook onderaan de poll stonden kwam erg goed uit. Zo kon hij er een zogenaamde stemming aan vast plakken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Niet waar kan twee keer per jaar. En de regels mogen ook nog eens ten alle tijden worden veranderd
Hij loopt idd alleen maar te zeiken over het programma. Als het hem zo tegenstaat, moet hij gewoon opdonderen. Misschien hebben ze dat in die woorden aan hem duidelijk gemaakt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij mag niet meer zeuren van de redactie. Aangezien dat het enige is wat hij de laatste weken kan, heeft hij het dus zwaar.
Ik vind dat geen "syndroom" hoor. Sterker: het lijkt me een heel gezonde houding, als je het voor iemand opneemt die tegen een dergelijk stelletje nare schreeuwlelijken moet knokken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
En vals! Alleen op een andere manier dan .NL en Bart.
FOK heeft gewoon weer last van het Jeroen-syndroom.
Huub gaat gewoon voor de sympathie-stemmem als de de zgn. 'zielepoot". Hij kan nu ook niet anders.
Maar uit zijn testimonials en gesprekken met Sylvia en Ilona blijkt echt wel dat hij dat absoluut niet is.
Hij`s leukquote:
hehehe, die scanmanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij loopt idd alleen maar te zeiken over het programma. Als het hem zo tegenstaat, moet hij gewoon opdonderen. Misschien hebben ze dat in die woorden aan hem duidelijk gemaakt?![]()
Dat zal het wel zijn. Bart zal wel gewoon op z'n plek gewezen zijn door DGK, De arrogante Bart is niet gewend om van z'n met grootsheidswaanzin gefabriceerde troon getrokken te worden...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij loopt idd alleen maar te zeiken over het programma. Als het hem zo tegenstaat, moet hij gewoon opdonderen. Misschien hebben ze dat in die woorden aan hem duidelijk gemaakt?![]()
En nu ligt ie stiekem zachtjes te huilen in bed. Poor thing.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. Bart zal wel gewoon op z'n plek gewezen zijn door DGK, De arrogante Bart is niet gewend om van z'n met grootsheidswaanzin gefabriceerde troon getrokken te worden...
De romance is op zich nog wel mooi.... maar staat wel een beetje stil. Bart in het programma is een ongelooflijke eikel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehehe, die scanmanwhat about the romance!??
Oh, Huub kan heus wel knokken. Sterker nog, het zou mij niet eens verbazen als Huub zich veel ordinairder kan gedragen als zijn 'pesters'. Hij kiest er nu alleen voor om het niet te doen. Ik geloof gewoon niet zo in de 'zielige' Huub. Hij heeft nl. al een paar keer bewezen dat hij z'n mondje echt wel kan roeren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat geen "syndroom" hoor. Sterker: het lijkt me een heel gezonde houding, als je het voor iemand opneemt die tegen een dergelijk stelletje nare schreeuwlelijken moet knokken.
Daarnaast heeft Huub in één maand al voor meer gedoe gezorgd dan Jeroen in een heel BB-seizoen.
dat is wel heel kortzichtig.. hij had gewoon kritiek over de terugkoppeling in bepaalde zaken.. .NL was nog veel kritischer maar die is ook gescript als evil villain dus die mag gewoon los gaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die erin zitten ook nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef ruby het volgende:
Geluid bij de jacuzzi is niet echt goed ofzo.
Heb je wel gekeken? Hij zeikt al op het programma sinds hij iets met Lesley is begonnen. Dat is alleen maar met de week erger geworden. Bart voert meer een strijd met de makers dan met zijn medebewoners.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is wel heel kortzichtig.. hij had gewoon kritiek over de terugkoppeling in bepaalde zaken.. .NL was nog veel kritischer maar die is ook gescript als evil villain dus die mag gewoon los gaan![]()
in zn algemeenheid maakt dat niet zoveel uit maar gister waren ze wel erg specifiek bepaalde personen onderuit aan het halenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Hij zeikt al op het programma sinds hij iets met Lesley is begonnen. Dat is alleen maar met de week erger geworden.
Bart probeert zich enorm neutraal op te stellen, hij heeft maar 1 doel en dat is winnen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De romance is op zich nog wel mooi.... maar staat wel een beetje stil. Bart in het programma is een ongelooflijke eikel.
En zij doet net zo hard mee! Ik snap daar echt niks van. Waarom meedoen aan een programma, als je het zelf helemaal niks vindt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Hij zeikt al op het programma sinds hij iets met Lesley is begonnen. Dat is alleen maar met de week erger geworden.
eeeeeeeeeeens!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
En zij doet net zo hard mee! Ik snap daar echt niks van. Waarom meedoen aan een programma, als je het zelf helemaal niks vindt?![]()
Wees dan een vent en stap eruit!
Kijk... en dáár geloof ik dan weer niets van. Als zijn relatie met Lesley dreigt te mislukken door het programma, stapt hij er meteen uit. Daar ben ik van overtuigd. Maar Bart behandelt een aantal mensen echt op mensonwaardige manier... wat hem in mijn ogen een eikel eerste klas maakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bart probeert zich enorm neutraal op te stellen, hij heeft maar 1 doel en dat is winnen...
Verstand op nul en blik op oneindig...desnoods ten koste van een eventuele langdurige affaire
Me too...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Sonique het volgende:
Anyway. Ik trek het niet meer....
Ik heb een 'bad taste' van de laatste twee dagen wat me meer ongeboeid dan geboeid naar de streams doet laten kijken...
Hij zei in week 2 al dat het hem een beetje veel op BB begon te lijken.... en met dat programma wil hij niet geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
En zij doet net zo hard mee! Ik snap daar echt niks van. Waarom meedoen aan een programma, als je het zelf helemaal niks vindt?![]()
Wees dan een vent en stap eruit!
Mee eens hoor. Hij heeft dat al meerdere malen bewezen. Het is een koele kikker. Maar tóch is het zwaar voor Sylvia en hem, om elke dag in zo'n sfeer te moeten zitten. Het lijkt me heerlijk om te zien dat ze dat stel grootsmoelen kunnen vermoeien en irriteren door stoïcijns te blijven onder hun onbeschofte gedrag.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Ik geloof gewoon niet zo in de 'zielige' Huub. Hij heeft nl. al een paar keer bewezen dat hij z'n mondje echt wel kan roeren.
en ik - gesprek sylvia, huub, ilona is een verademing nu.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Me too...
Afknapper heet dat geloof ik...![]()
Over wat voor relatie kun je spreken als je iemand af en toe helpt met het uitmesten vd stallen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk... en dáár geloof ik dan weer niets van. Als zijn relatie met Lesley dreigt te mislukken door het programma, stapt hij er meteen uit. Daar ben ik van overtuigd. Maar Bart behandelt een aantal mensen echt op mensonwaardige manier... wat hem in mijn ogen een eikel eerste klas maakt.
hiero ditoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Sonique het volgende:
Anyway. Ik trek het niet meer....
Ik heb een 'bad taste' van de laatste twee dagen wat me meer ongeboeid dan geboeid naar de streams doet laten kijken...
Alleen al om die reden zou hij wat mij betreft als winnaar uit de bus mogen komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Hij heeft dat al meerdere malen bewezen. Het is een koele kikker. Maar tóch is het zwaar voor Sylvia en hem, om elke dag in zo'n sfeer te moeten zitten. Het lijkt me heerlijk om te zien dat ze dat stel grootsmoelen kunnen vermoeien en irriteren door stoïcijns te blijven onder hun onbeschofte gedrag.
Daarnaast heb ik ook gewoon respect voor Huub: ik was al lang óf vloekend, tierend en snikkend de poort uitgelopen óf ik had er eentje met een barkruk z'n kop ingeslagen.
Ook niet toen die hoer op het moment supreme bij hem uit bed werd getrokken??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
Huub, middenin een verhaal: "Ik heb hier in huis nog niet één keer gehuild. Nou, dan huil je dus niet snel."
Me too! En het moet ook zwaar voor ze zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Hij heeft dat al meerdere malen bewezen. Het is een koele kikker. Maar tóch is het zwaar voor Sylvia en hem, om elke dag in zo'n sfeer te moeten zitten. Het lijkt me heerlijk om te zien dat ze dat stel grootsmoelen kunnen vermoeien en irriteren door stoïcijns te blijven onder hun onbeschofte gedrag.
Daarnaast heb ik ook gewoon respect voor Huub: ik was al lang óf vloekend, tierend en snikkend de poort uitgelopen óf ik had er eentje met een barkruk z'n kop ingeslagen.
Nou ik niet want dit was extra zout op de wond voor Wilgo, die had er al genoeg van en die is het nu helemaaaaaaaaaaaaal zat geworden dat hele spelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef Sonique het volgende:
Nu ik er over na denk begin ik zelfs te twijfelen aan het hele Wilgo verhaal van Natasia...
Wie zegt mij dat Natasia dat niet zelf op touw heeft gezet, om zo via slinkse wijze 'gratis' contact met haar familie kan krijgen?
Ik zie haar er voor aan...
Zou ik ook zijn als m'n vrouw mij van overspel zou beschuldigen op nationale TV om zo in contact met familie en vrienden te kunnen komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik niet want dit was extra zout op de wond voor Wilgo, die had er al genoeg van en die is het nu helemaaaaaaaaaaaaal zat geworden dat hele spel
Ze had een aparte reactie.... kweenie.... zou me niet eens verbazen als ze elkaar écht wat meer dan gewoon leuk vinden. (al heb ik het idee dat Sylvia op z'n minst bi is).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Als hier ooit een winnaar komt dan ben ik dat...en dan ben ik getrouwd met jou (Sylvia)"
Ik ook, en NL is Ho (of ook op z'n minst bi)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had een aparte reactie.... kweenie.... zou me niet eens verbazen als ze elkaar écht wat meer dan gewoon leuk vinden. (al heb ik het idee dat Sylvia op z'n minst bi is).
Ze keurde het idd niet meteen af. Was wel opvallend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had een aparte reactie.... kweenie.... zou me niet eens verbazen als ze elkaar écht wat meer dan gewoon leuk vinden. (al heb ik het idee dat Sylvia op z'n minst bi is).
Huub is ook wel een blabla-balletje hoor, nu... en dan zegt hij ook nog dat hij heel goed dienstbaar kan zijn, en de beste gastheer van Nederland (ze hebben het nu over hun horeca-ervaring)..... maar hij slaagt er niet in om Sylvia langer dan 10 seconden iets te laten vertellen zonder in te breken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Maar ik moet eerlijk zijn, ik vind ze ongelooflijk saai! Vooral Sylvia, die speelt het stil zijn ook, omdat ze dat veilig vindt.
Die gesprekken van hun boeien me echt niet, ik heb de matroosverhalen nu wel gehoord.
Laat ze Natasia eens verrot schelden, dat kan ze best, zo moeilijk is het niet!
Huub vind ik nog het leukst als hij een grote bek opzet tegen Bart of .NL.
Met drank op krijgt hij last van zijn adhd aanvallenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is ook wel een blabla-balletje hoor, nu... en dan zegt hij ook nog dat hij heel goed dienstbaar kan zijn, en de beste gastheer van Nederland (ze hebben het nu over hun horeca-ervaring)..... maar hij slaagt er niet in om Sylvia langer dan 10 seconden iets te laten vertellen zonder in te breken.
Mooi! Nog een wodka zometeen, en dan richting NL of Nataasia.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met drank op krijgt hij last van zijn adhd aanvallen
gratis contact met Brianless zul je bedoelen ze zinspeelt al 2 dagen op een wippartij met Brianlessquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef Sonique het volgende:
Nu ik er over na denk begin ik zelfs te twijfelen aan het hele Wilgo verhaal van Natasia...
Wie zegt mij dat Natasia dat niet zelf op touw heeft gezet, om zo via slinkse wijze 'gratis' contact met haar familie kan krijgen?
Ik zie haar er voor aan...
Nee hij wil nu helemaal dat ze er meteen uit komt als hij terug is in NL en dat is iets wat zij helemaal niet wil, dus ze zal deze hetze zeker niet zelf bedacht hebben want dan kan ze die nieuwe tieten wel op haar uitgezakte buik schrijven waar de oude nu hangen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als m'n vrouw mij van overspel zou beschuldigen op nationale TV om zo in contact met familie en vrienden te kunnen komen.
Met alle gevolgen (prank calls) vandien
Die reden lijkt me nog plausibeler!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:56 schreef farceman het volgende:
[..]
gratis contact met Brianless zul je bedoelen ze zinspeelt al 2 dagen op een wippartij met Brianless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |