abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 januari 2007 @ 17:39:20 #151
130426 armmoetzaaier
ik type me suf
pi_45348705
ik heb me probleem op gelost. dat me treinen zo langzaam rijden.

had eerst gekeken hoe hard me trein reed zonder wagonnen. en dat deden ze goed.
en met 1 waron reed die 80 en met 2 wagonnen reeed die 65.
wel erg langzaam als de topsnelheid 201 is.

maar ik had in mee menu me topsnelheid limiet aan staat. en daar door reden ze langzaam.
nu kan ik gelukkig weer oneindig treinen neer zeten.
ik type ook mar wat
pi_45349425
pbs wat is dat?
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  zondag 14 januari 2007 @ 18:08:02 #153
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_45349582
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:01 schreef Lampje_NL het volgende:
pbs wat is dat?
http://wiki.openttd.org/index.php/PBS
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_45349591
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:01 schreef Lampje_NL het volgende:
pbs wat is dat?
http://wiki.openttd.org/index.php/Path_Based_Signaling
Zeer handig
  zondag 14 januari 2007 @ 18:10:09 #155
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_45349639
quote:
te laat...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_45350388
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef Merovingian het volgende:

[..]

te laat...


pi_45441664
quote:
Wat zijn die soort van doorzichtige bruggen en hoe kom je daar aan?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:37:34 #158
141482 Q.
JurassiQ
pi_45441903
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:30 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Wat zijn die soort van doorzichtige bruggen en hoe kom je daar aan?
Transparant buildings aanzetten in je opties-menu.
For great justice!
pi_45441954
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:30 schreef uppie83 het volgende:
Wat zijn die soort van doorzichtige bruggen en hoe kom je daar aan?
Je kunt in je opties volgens mij bruggen en gebouwen uit zetten, dan worden ze zo weergegeven.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Lieve Belg woensdag 17 januari 2007 @ 16:46:49 #160
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_45442268
Op X rammen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:49:18 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_45442386
Ah, sneltoetsen, altijd handig.
For great justice!
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:05:07 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_45443051
Waarom zit PBS er niet standaard in eigenlijk? Wat zijn de problemen?
pi_45443551
Ja ik snap het idd ook niet helemaal. Aangezien de treintjes bij mij standaard redelijk goed reageren op de seinen. Behalve als 2 treinen hetzelfde blok alleen dan van de andere kant in willen rijden... dan staan ze altijd even op elkaar te wachten.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_45443729
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:05 schreef Tijn het volgende:
Waarom zit PBS er niet standaard in eigenlijk? Wat zijn de problemen?
PBS werkt niet samen met YAPF, de vernieuwde pathfinder voor de treinen. In de MiniIn kan je YAPF uitzetten, dus dan kan je pbs wel gebruiken.
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:28:28 #165
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_45443914
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef vanOekelen het volgende:

[..]

PBS werkt niet samen met YAPF, de vernieuwde pathfinder voor de treinen. In de MiniIn kan je YAPF uitzetten, dus dan kan je pbs wel gebruiken.
Tsja. Ik speel alleen maar online, dus ik heb niet zoveel keus over wat er precies aan en uit staat

Maar goed, de planning is wel dat er een nieuw PBS-systeem komt die compatible is met YAPF, lees ik op de wiki. Dus ik wacht gewoon rustig af.
  Lieve Belg woensdag 17 januari 2007 @ 17:29:41 #166
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_45443964
De wiki staat vol met plannen die ze ooit eens willen doen. Hoe zit het met hun 3D geval?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_45444071
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:29 schreef Jump het volgende:
De wiki staat vol met plannen die ze ooit eens willen doen. Hoe zit het met hun 3D geval?
Zover ik weet zijn er geen echt concrete plannen voor een 3D omgeving (zie: http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=28044 ). Wel zijn ze bezig om voor alle graphics 32bpp plaatjes te maken met blender. Deze plaatjes zien er dus veel mooier uit maar het wordt niet 3D.
  Lieve Belg woensdag 17 januari 2007 @ 17:35:01 #168
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_45444146
Ja, maar is toch al meer dan een jaar dat ze er met bezig zijn, en er is nog steeds geen standaard voor het opslaan dacht ik. Zal er ooit wel eens komen. Momenteel toch te druk om het te spelen, en al lang geleden ook
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:29:11 #169
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_45451927
Ze willen het vooralsnog niet 3d maken. Misschien in de hele verre toekomst. Eerst nieuwe map array en 32 bit graphics. Zie ook de roadmap
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg woensdag 17 januari 2007 @ 21:33:06 #170
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_45452069
Mja, met die 3D bedoel ik in feite die nieuwe 32bit graphics waar ze al lang aan bezig zijn. Maar er zitten wel mooi dingen tussen, dat wel.

Die 3D was iets foutief uitgedrukt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:47:24 #171
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_45452621
Ik zie PBS nergens op een roadmap staan.
pi_45453176
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:47 schreef Tijn het volgende:
Ik zie PBS nergens op een roadmap staan.
Zijn ze mee gestopt, toch?
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:07:37 #173
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_45453435
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:01 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Zijn ze mee gestopt, toch?
Ik weet het niet, maar op de wiki zeggen ze:
quote:
One of the main projects that has been put on hold until YAPF is finished is Path Based Signalling (PBS). The PBS code was interwoven in with the NPF code, and was considered too buggy and the code too messy to stay in the main branch. Once YAPF is complete, work should begin on a completely new PBS algorithm.
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:21:54 #174
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_45454070
Er staat me iets bij dat ze PBS willen gaan afmaken zodra de nieuwe map array af is, maar een bron heb ik niet...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_45643992
Ik zie dat RC4 inmiddels alweer uit is. Valt alleen niet te downloaden omdat SF kut doet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')