Ik heb op oud en nieuw flink sex gehad , en de dagen erna liep ik een beetje met iets raars rond.
Als ik dus naar beneden kijk naar mijn snikkel zie ik dus de bovenkant (duh)
Nou, de bovenkant ( de kant van mijn slurf wat ik dus kan zien, niet daar waar het toompje zit) was dus een beetje rood , en als ik hieraan zat kon ik dus stukjes huid eraf halen, door gewoonweg te wrijven op dat gebied
Zie het niet als hele repen eraf, want het is echt milimeter-grootte, bijna niets...
Het is dus ook niet zo dat ik vervel van eikel tot aan de ballen, maar, als je dus de voorhuid naar achteren trekt heb je dus een einde dat het niet verder gaat.
Tot aan daar laat mn huid een beetje los als ik wrijf, daar waar de eikel stopt en de schacht begint
Afijn, mijn snikkel vervelt dus een beetje, vlak onder mn eikel aan de bovenkant, en als ik dus zachtjes de bovenkant van mn eikel naar beneden wrijf, dan laat de huid los
Daarnaast nog iets,...
Op mijn eikel zelf had ik wat rode plekjes/soort pukkltjes, wat ik dusook bij wijze van het scheren krijg, maar dan kleiner en veel minder....en dit dus niet in de buurt van de plasbuis maar meer beneden de eikel, dit ook aan de bovenkant. dit is na 2 dagen weggetrokken
Ik denk persoonlijk dat dit gekomen is door gewoonweg irritatie , teveel/te wild liggen sexen, teveel gezogen geworden
Ook het lepeltje/lepeltje standje, maar dan niet in de anus of vagina maar erlangs.. en dit is dan niet echt super glibberig maar vrij droog.
Iemand anders dit ooit gehad? zou het inderdaad een vorm van irritatie zijn geweest?
ter info
heb geen pijn tijdens urineren
heb geen substantie uit mn snikkel lopen
heb geen pijn in onderbuik,ballen of penis
heb verder weinig, alleen die vervel-ervaring
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.