quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
18
dit is wel een goed punt. gewoon 'laten gebeuren' op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef dontcare het volgende:
en serieus doe dat niet dat met kaarsjes en shit , dan wordt hij alleen maar zenuwachtig en komt er helemaal niks van terecht en dat is niet goed voor zijn ego![]()
'Laten gebeuren'. Ja, dat is echt dé manier waarop dingen gaan op dit vlak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:07 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dit is wel een goed punt. gewoon 'laten gebeuren' op een gegeven moment.
Hij is homoquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef StarGazer het volgende:
Een gezonde jongen wil toch gewoon neuken?
Op wat voor debiel ben jij gevallen?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Arokh86 het volgende:
Moet het nou persé een race zijn om zo snel mogelijk ontmaagd te worden? De eerste keer sex, dat betekent toch wel iets? Het is in ieder geval iets dat je je hele leven lang niet vergeet. Dan is het toch niet zo raar dat je dat met een héél speciaal iemand wilt doen, met iemand waar je echt veel van houdt? Ik kan me voorstellen dat je zo iemand zo snel nog niet tegen komt, dus raar vind ik dat absoluut niet.
Ik denk dat je oorzaak en gevolg door elkaar haalt. Juist wanneer je je aan allerlei dogma's vastklampt, wordt het een heel ingewikkeld verhaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Arokh86 het volgende:
Moet het nou persé een race zijn om zo snel mogelijk ontmaagd te worden? De eerste keer sex, dat betekent toch wel iets? Het is in ieder geval iets dat je je hele leven lang niet vergeet. Dan is het toch niet zo raar dat je dat met een héél speciaal iemand wilt doen, met iemand waar je echt veel van houdt? Ik kan me voorstellen dat je zo iemand zo snel nog niet tegen komt, dus raar vind ik dat absoluut niet.
Je bedoelt dat hij zich enkel als maagd profileert zodat de vrouwtjes extra moeite doen om hem te overtuigen, het initiatief nemen en bovenop zitten? Briljant, ik had het zelf kunnen bedenkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal, er steekt vast iets achter. In elk geval werkt het prima.
Bij jou gelooft toch niemand dat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij zich enkel als maagd profileert zodat de vrouwtjes extra moeite doen om hem te overtuigen, het initiatief nemen en bovenop zitten? Briljant, ik had het zelf kunnen bedenken![]()
Ik bedoelde jouw hypothesequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij jou gelooft toch niemand dat.
Duh. Het klopt wel ongeveer. Maar ik acht de kans klein hoor, zo sneaky vind je ze zelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |