Ik heb daar nu ook mijn site draaien (verhuisd). Wat een topservice & snelheid!quote:
Antagonistquote:Op zondag 29 april 2007 14:18 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik heb daar nu ook mijn site draaien (verhuisd). Wat een topservice & snelheid!. Duidelijk controlpanel, snelle server, legio mogelijkheden en snelle helpdesk!
.
En goedkoop ¤28,56 incl. BTW p/j, voor 3GB webspace & 60GB dataverkeer p/m.
Komt een beetje over als een FUP i.p.v. de limieten die ze noemen.quote:Regels
- Maximaal 1 website per pakket
[...]
- Een webhosting pakket is voor een website, andere zaken zoals backups, servers (zoals irc) etc zijn derhalve niet toegestaan.
Hier wil ik namens Antagonist even op reageren. De regels die wij vermelden zijn redelijk vanzelfsprekend m.u.v. de 2e, maar dat heeft te maken met het feit dat wij 1 vast pakket hebben. Het enige verschil tussen ons en andere providers is dat wij het eerlijk van te voren communiceren. Er zijn natuurlijk altijd providers waar het wel mag, maar dan betaal je er ook meer voor en dergelijke providers zijn eerder een uitzondering dan de regel.quote:Op zondag 29 april 2007 21:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit stukje van Antagonist was inderdaad ook mijn reden om daar te vertrekken:
[..]
Komt een beetje over als een FUP i.p.v. de limieten die ze noemen.
Hoeveel mag het kosten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:09 schreef ToMaSZ het volgende:
Dus toch nog een groot webhosting topic... hij zat niet in de search. Hier alsnog de vraag dus
Voor een vereniging ben ik op zoek naar een hostingpakket. Belangrijk is veel schijfruimte (we willen veel met ons foto-archief gaan doen). Orde van grootte 5+ GB. Verder SSL support en PHP/MySQL met een beetje een werkbare php installatie (dus incl. GD/Zip). Shell toegang zou geweldig zijn, maar is niet onontbeerlijk.
Bandbreedte niet al te zuinig, maar achterlijk veel hoeft het ook niet te zijn, er zullen piekmaandjes zijn waarin een GB of 15 verstookt wordt, maar over het algemeen is 2 a 3 GB meer dan voldoende.
Heb ook overwogen een flickr-account te koppelen om bandbreedte en diskspace te sparen. Ik heb echter 0 ervaring met Flickr en heb dus geen idee of dit een werkbare situatie gaat opleveren en hoe de garanties liggen bij flickr (Foto's liggen dan immers bij een andere partij..
Het gaat om een vereniging en het mag dus niet teveel kosten. Ik vroeg me af of er mensen zijn die goeie (of slechte) ervaringen hebben met hosts die pakketten zoals geschetst aanbieden. Mocht je suggesties hebben, laat het weten.
Ik maak hier ook gebruik van, erg goeie host iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoeveel mag het kosten?
Volgens The_Terminator is dit http://www.servage.net/ een erg goede host. Zoek even terug in dit topic voor meer info.
www.virtuosonetsolutions.comquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:09 schreef ToMaSZ het volgende:
Dus toch nog een groot webhosting topic... hij zat niet in de search. Hier alsnog de vraag dus
Voor een vereniging ben ik op zoek naar een hostingpakket. Belangrijk is veel schijfruimte (we willen veel met ons foto-archief gaan doen). Orde van grootte 5+ GB. Verder SSL support en PHP/MySQL met een beetje een werkbare php installatie (dus incl. GD/Zip). Shell toegang zou geweldig zijn, maar is niet onontbeerlijk.
Bandbreedte niet al te zuinig, maar achterlijk veel hoeft het ook niet te zijn, er zullen piekmaandjes zijn waarin een GB of 15 verstookt wordt, maar over het algemeen is 2 a 3 GB meer dan voldoende.
Heb ook overwogen een flickr-account te koppelen om bandbreedte en diskspace te sparen. Ik heb echter 0 ervaring met Flickr en heb dus geen idee of dit een werkbare situatie gaat opleveren en hoe de garanties liggen bij flickr (Foto's liggen dan immers bij een andere partij..
Het gaat om een vereniging en het mag dus niet teveel kosten. Ik vroeg me af of er mensen zijn die goeie (of slechte) ervaringen hebben met hosts die pakketten zoals geschetst aanbieden. Mocht je suggesties hebben, laat het weten.
Ziet er goed uit.. even bekijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoeveel mag het kosten?
Volgens The_Terminator is dit http://www.servage.net/ een erg goede host. Zoek even terug in dit topic voor meer info.
Neem ik ook ff mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:08 schreef x-tremed het volgende:
[..]
www.virtuosonetsolutions.com
zeer goed over te spreken, perfecte service en support. En dedicated incl shell / root acces.
en als je daar wilt gaan bestellen zou je het via onderstaande link willen doen![]()
http://www.virtuosonetsol(...)vaffiliate.php?id=36
Hosten in het buitenland heeft vaak wel als voordeel dat je gigantisch veel dataverkeer per maand mag verzetten. Weet niet hoeveel verkeer jullie site trekt, maar dat is toch iets om over na te denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef ToMaSZ het volgende:
Net heel even zitten overleggen trouwens. Voorkeur zou toch uitgaan naar in NL gehoste ruimte. (We zijn redelijk handig in het 'regelen' van dingen. Met een NL bedrijf praat het toch net iets makkelijker
Klopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hosten in het buitenland heeft vaak wel als voordeel dat je gigantisch veel dataverkeer per maand mag verzetten. Weet niet hoeveel verkeer jullie site trekt, maar dat is toch iets om over na te denken.
Hangt vanaf hoeveel foto's erop komen hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:09 schreef ToMaSZ het volgende:
en voordeel is dat de dollar zo laag staatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hosten in het buitenland heeft vaak wel als voordeel dat je gigantisch veel dataverkeer per maand mag verzetten. Weet niet hoeveel verkeer jullie site trekt, maar dat is toch iets om over na te denken.
Geen mailtje gehad voor verlenging of zowquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:10 schreef Thomas B. het volgende:
Die lompe pubers van E-dentify hebben gewoon m'n domeinnaam laten verlopen! Ga nooit, nooit met hun in zee. Het is wel goedkoop, maar ze naaien je...
Ik belde ze gisteren want ik kon al paar dagen geen mail meer ophalen. Kreeg eerst zn moeder aan de telefoonquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen mailtje gehad voor verlenging of zow![]()
Dat verhaalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:41 schreef Thomas B. het volgende:
Is het reeel om om een jaartje gratis hosting (á raison van nog geen 25 euro) te vragen naar aanleiding van al geintjes die ze me al geflikt hebben?
Daar?? Hosten?? Na dit zou ik dat niet meer doen. 25 euro bj hosting2go.nlquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:41 schreef Thomas B. het volgende:
Is het reeel om om een jaartje gratis hosting (á raison van nog geen 25 euro) te vragen naar aanleiding van al geintjes die ze me al geflikt hebben?
Beter dat dan weer de mist in gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:39 schreef Thomas B. het volgende:
Dat ziet er ook wel strak uit. Maar ik heb geen zin in dat gedoebij e-dentify duurde het vier maanden ofzo
Ik kan nu echt niet meer zonder, dus ik wil gaan verhuizen. Gaat dit snel/makkelijk, en hoe gaat dat met email tijdens de downtime?quote:Aangezien wij compatibiliteitsproblemen zoveel mogelijk willen uitsluiten hebben wij niet de intentie binnen zeer korte termijn over te stappen op PHP5.
Mocht je een kwaliteits-hostingprovider hebben, zullen ze na je aanvraag van hosting en verhuizing domeinnaam al reeds het hostingpakket aanmaken op hun hostingserver; zo kan je alvast de content & emailadressen aanmaken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef Piles het volgende:
Een mooie kick van mij
Ik zit nu bij een goedkope hosting, die niet wil overstappen naar PHP5:
[..]
Ik kan nu echt niet meer zonder, dus ik wil gaan verhuizen. Gaat dit snel/makkelijk, en hoe gaat dat met email tijdens de downtime?
Iemand hier ervaring mee?
Idd ja. Goede support (zelfs op de meest vreemde tijden kan je met ze mailen en krijg je vaak binnen 20 minuten antwoord), echt snelle servers, en veel opties (Ruby on Rails, ImageMagick etc en ze hebben zelf een sms api voor php). En 360gb is natuurlijk ook niet mis. Hiervoor waren mijn website's gehost bij vuurwerk.nl, en Servage is toch echt een verademing. Als je 25gb extra wilt moet je een coupon gebruiken, bv door deze link te gebruiken:http://www.servage.net/?coupon=cust37784 Toen ik mij had aangemeld had ik dat ook gedaan via een link uit dit topic en nu hebben we beide 25gb extra. Altijd mooi meegenomenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoeveel mag het kosten?
Klinkt heulemaal niet verkeerd danquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yep ook NLen idd snelle servers
ik haal gemiddels 900, meestal zit ik hier ruim boven
iets wat ik bij NL hosting niet voor elkaar kreeg.
weerstationdokkum.nl maakt gebruik van servage.net
Is ook helemaal niet verkeerd. Ik twijfelde in het begin behoorlijk, maar toen The_Terminator een bestand op internet zetten om de snelheid te testen, was ik meteen verkocht, en al helemaal toen ik ook nog eens een .nl domein erbij kon doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Klinkt heulemaal niet verkeerd dan
Ik zou zeggen, wat let jequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef Fliepke het volgende:![]()
Klinkt als een goede host voor een crm en online agenda enzo voor mij.
Servage is echt een perfecte host, ze bieden veel meer dan Nederlandse hosts. Dit is zelfs nog beter als hier in NL een server huren, probeer jij maar eens 3600 GB per maand er door te knallen of die 360GB vol te krijgen. Overigens krijg je ook meer ruimte naarmate je bij ze host, en als mensen zich via jouw coupon registreren krijg je ook 25 GB extra aan ruimte.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef Fliepke het volgende:![]()
Klinkt als een goede host voor een crm en online agenda enzo voor mij.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:03 schreef Black-Hole het volgende:
Bedankt voor die Servage tip. Echt heel erg interessant en stukken goedkoper dan mijn huidige host.
Misschien zit er een hostingpakket van een jaar aan vast wat niet tussentijds is op te zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef Tiemie het volgende:
Je kan um natuurlijk ook gewoon verhuizen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef Tiemie het volgende:
Je kan um natuurlijk ook gewoon verhuizen.
bedoel maarquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Misschien zit er een hostingpakket van een jaar aan vast wat niet tussentijds is op te zeggen.
Ik bedoel, verhuizing aanvragen als het hostingpakket verlopen is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Misschien zit er een hostingpakket van een jaar aan vast wat niet tussentijds is op te zeggen.
Heb je ook goed...anders ben je dubbel aan het betalen, ik zeg alleen dat je niet hoeft te wachten tot je domeinnaam verlopen is. Want dat duurt vrij lang. (bij nl-domeinen valt dit nog wel mee)quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
bedoel maarik heb ook voor 1 jaar betaald, dus ik maak het lekker vol, daarna zeg ik alles op zonder gekloot
Dat snap ik, maar misschien heb ik dan wel een andere domein naam in mijn hoofd, het hangt momenteel even vanaf hoe mijn verslagen gaan verlopen. Kan het straks ook wel: stormchasedokkum.nl gaan noemen, effe afwachten dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik bedoel, verhuizing aanvragen als het hostingpakket verlopen is.
[..]
Heb je ook goed...anders ben je dubbel aan het betalen, ik zeg alleen dat je niet hoeft te wachten tot je domeinnaam verlopen is. Want dat duurt vrij lang. (bij nl-domeinen valt dit nog wel mee)
Als het geld over gemaakt is, dan heb je de volgende dag al toegang tot je webspacequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:08 schreef Knoekie het volgende:
En vandaag geld over gemaakt naar ServageHoelang gaat dat duren? En hoeveel kost een extra .nl adres ?
Bij mij duurde het ongeveer een weekje. Een extra .nl adres kost 14.95 24.95 Euro per jaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:08 schreef Knoekie het volgende:
En vandaag geld over gemaakt naar ServageHoelang gaat dat duren? En hoeveel kost een extra .nl adres ?
Een .com kost normaal 14.95, maar die krijg je er gratis bij. En voor een .com hoef je niets in te vullen, bij NL domeinen moet dat wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:16 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb tijdens het registreren een .com adres geregistreerdKrijg ik daar ook een formulier van binnen? 24,95 is nog wel redelijk duur volgens mij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |