Super provider.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
Voor 8,- per maand geeft Neostrada 2048mb + 100Gb verkeer.
Kun jij dan misschien m'n vraag van de vorige pagina beantwoorden?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
Super provider.![]()
Heb zelf het pakket wat hier onder zit, is 4 euro in de maand.
Wel alles door 2 delen kwa Mb en Gb's.
Ik heb laatst Gallery gewoon kunnen installeren zonder problemen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun jij dan misschien m'n vraag van de vorige pagina beantwoorden?
Ow ja en wil je je site even hier neer kwakken. Ik ben echt op zoek naar een snelle verbinding en dat wil ik graag eerst testen.
Wat had je dan verwacht, dat je het per min kon opzeggen?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef TwyLight het volgende:
graf pcextreme. wil ik mijn webhosting op zeggen, moet dat 1 maand van te voren gemeld worden
![]()
ga eens dood
Een van de belangrijkste dingen, voorwaardes lezen. Zo kom je te weten wanneer je wat moet opzeggen, en per wanneer.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Had je de voorwaardes maar moeten lezen hedaar zijn ze voor
Je zou eens even goed na moeten gaan hoe dat zit met automatisch verlengen en daarop volgend de opzeg termijn. Daar is een tijdje terug nog flink discussie over geweest en toen is de wetgeving daarop veranderd.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef TwyLight het volgende:
graf pcextreme. wil ik mijn webhosting op zeggen, moet dat 1 maand van te voren gemeld worden
![]()
ga eens dood
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik had inderdaad verwacht dat ik het gewoon bij de eerstvolgende facturatie kon opzeggen (21 maart)![]()
Heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Zojuist een domein en hosting bij Neostrade besteld, ben erg benieuwd![]()
Ik heb al een site draaien bij pcextreme maar die lijkt wel met de dag langzamer teworden.
Heb je dat nou nog steeds niet gedaan??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfdeNu eens kijken hoe ik m'n Wordpress log direct over kan zetten en dan gaat alles naar Neostrada alhoewel ik wel nog moet kijken hoe snel het is
ik was ook tevreden over Flexwebhosting. 2e account aangevraagd voor een beginnend bedrijf en t is om te janken. Om de 2 dagen is de site gewoon down. Soms gewoon uren lang. Dit heeft zeker 2 maanden gesukkeld. Was een spammer volgens hun. Ja leuk pak die dan aan dat moet toch niet zo moeilijk uit te zoeken zijn waar dat vandaan komt via logs.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:49 schreef FredvZ het volgende:
ik heb er eentje bij flexwebhosting en bij mijndomein.nl en over beide ben ik goed te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |