abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45261702
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef L-IS het volgende:
ben wel tevreden met www.1budget.nl. Helpen je snel en ben nu ongeveer een half jaar klant (eerst andere naam geloof ik).

Tenminste niet zo klotehost die je snel wil scoren en daarna niets van zich laat horen, zoals e-dentify
Ik moet eerlijk zijn dat ik direct afknap op die website... heel erg onoverzichtelijk, beetje neppige layout (alsof het een template is die niet goed is geintegreert) en wat ik vooral jammer vind... de informatie is minimaal. Je weet niet eens met wie je in zee gaat.
pi_45281013
kijk eens bij.

webxtra.nl
sohosted.nl
yournamewebhosting.nl

zijn alle prima hosts voor goeie prijzen.
qua mogelijkheden sohosted zeer OK. qua uptime yourname zeer ok. webxtra zelf nooit gehad maar vriend van me zeer goeie ervaring mee qua snelheid/uptime wel iets duurder..
  dinsdag 16 januari 2007 @ 04:24:40 #78
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45396037
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef Crafty het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zijn dat ik direct afknap op die website... heel erg onoverzichtelijk, beetje neppige layout (alsof het een template is die niet goed is geintegreert) en wat ik vooral jammer vind... de informatie is minimaal. Je weet niet eens met wie je in zee gaat.
het is geloof ik geen template maar ik vind er voldoende info staan, wat moet een host volgens jou allemaal op hun site hebben staan? Moet voor mij gewoon een echt bedrijf zijn en geen wederverkoper van een grotere host. Zijn ze niet dus voor mij prima

alleen netwerk mis ik, dat konden ze hier wel bij plakken http://www.1budget.nl/site/profiel.php?id=7
lekker boeiend
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_45396060
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef funrider het volgende:
kijk eens bij.

webxtra.nl
sohosted.nl
yournamewebhosting.nl

zijn alle prima hosts voor goeie prijzen.
qua mogelijkheden sohosted zeer OK. qua uptime yourname zeer ok. webxtra zelf nooit gehad maar vriend van me zeer goeie ervaring mee qua snelheid/uptime wel iets duurder..
Ik heb webxtra. Vooral de support is fantastisch! Tot nu toe altijd binnen een kwartiertje een mailtje met antwoord op je vragen terug en je kan volgens mij ook (goedkoop) bellen enzo.
Heb verder nog geen problemen gehad met de hostig, dus tot nu toe niets dan lof!
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:21:51 #80
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45451675
Ik zit momenteel bij Mihosnet.nl met twee adressen (één waar een weblog op staat wara ik niets mee doe, maar wel weer wat mee wil gaan doen en de ander voor mail en foto's). Nu betaal ik daar in verhouding veel te veel. Ik ben dus opzoek naar een hoster:
  • Véél opslag voor weinig ( )
  • Weinig downtime
  • Ondersteuning van MySQL, meerdere mailboxen

Bij de account heb ik aan 200 MB ruimte genoeg, maar bij de ander zou ik graag iet smeer willen (300 - 500 MB). Voor beide is 5-10GB per maand voldoende.

Iemand een aanrader voor mij?

Edit: Het zou het mooiste zijn wanneer dit in één pakket kan, dus twee domeinnamen met eigen opslag (dus geen forwarding) en mail adressen.

[ Bericht 10% gewijzigd door WebForce op 17-01-2007 21:28:23 ]
  • pi_45461912
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 21:21 schreef WebForce het volgende:
    Ik zit momenteel bij Mihosnet.nl met twee adressen (één waar een weblog op staat wara ik niets mee doe, maar wel weer wat mee wil gaan doen en de ander voor mail en foto's). Nu betaal ik daar in verhouding veel te veel. Ik ben dus opzoek naar een hoster:
  • Véél opslag voor weinig ( )
  • Weinig downtime
  • Ondersteuning van MySQL, meerdere mailboxen

Bij de account heb ik aan 200 MB ruimte genoeg, maar bij de ander zou ik graag iet smeer willen (300 - 500 MB). Voor beide is 5-10GB per maand voldoende.

Iemand een aanrader voor mij?

Edit: Het zou het mooiste zijn wanneer dit in één pakket kan, dus twee domeinnamen met eigen opslag (dus geen forwarding) en mail adressen.
  • bijna alle genoemde hosters in dit topic voldoen wel aan je eisen.
    Je kunt er van uit gaan dat idt allemaal standaard in een pakket zit
    niet meer
      dinsdag 23 januari 2007 @ 16:04:57 #82
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_45599390
    Ik heb mijn .com site gehost bij een bedrijf waar ik niet tevreden over ben en nu wil ik mijn domein en hosting verplaatsen naar een andere webhoster. Maar t/m september zit ik nog bij de oude webhoster (al betaald t/m sept.), kan ik tussendoor nu mijn domein verplaatsen naar een andere webhoster?
    pi_45599431
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef BasEnAad het volgende:
    Ik heb mijn .com site gehost bij een bedrijf waar ik niet tevreden over ben en nu wil ik mijn domein en hosting verplaatsen naar een andere webhoster. Maar t/m september zit ik nog bij de oude webhoster (al betaald t/m sept.), kan ik tussendoor nu mijn domein verplaatsen naar een andere webhoster?
    ja hoor.
    Als het goed is wel
    contract verhuizing enzo geloof ik.
    niet meer
      dinsdag 23 januari 2007 @ 16:07:08 #84
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_45599484
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ja hoor.
    Als het goed is wel
    contract verhuizing enzo geloof ik.
    Dat is mooi
    Bij wie moet ik dan zijn? de oude of de nieuwe hoster?
    pi_45600128
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 16:07 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat is mooi
    Bij wie moet ik dan zijn? de oude of de nieuwe hoster?
    volgens mij moet je dan bij je oude hoster een verzoek indienen om een verhuis contract te sturen naar de nieuwe.
    Maar het kan ok zijn dat je bij je nieuwe hoster bij registratie meteen de keuze hebt om je domeinnaam te verhuizen en dat zij het dan regelen,het verschilt
    niet meer
    pi_47082616
    Even een kickje dan maar.

Ik ben op zoek naar een hosting en domeinnaam in een pakket. Het liefste per jaar betalen, ipv een maand.

Ik heb al een site in elkaar geprutst met CSS en XHTML, dus dat moet kunnen. Mailboxen zou ook fijn zijn. Heb er zelf niet erg veel verstand van, dus vraag ik maar even hier.

Iemand tips?
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 9 maart 2007 @ 09:44:36 #87
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_47082678
    Ik zit bij Neostrada en ben zeer tevreden.
    Goede support, antwoorden zeer snel op mail en antwoorden ook duidelijk en direct.
    Dus niet om de pot heen.
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
      vrijdag 9 maart 2007 @ 09:49:01 #88
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_47082779
    ik heb er eentje bij flexwebhosting en bij mijndomein.nl en over beide ben ik goed te spreken.
    So we just called him Fred
      vrijdag 9 maart 2007 @ 11:00:02 #89
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_47084598
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef AbeSapien het volgende:
    Even een kickje dan maar.

Ik ben op zoek naar een hosting en domeinnaam in een pakket. Het liefste per jaar betalen, ipv een maand.

Ik heb al een site in elkaar geprutst met CSS en XHTML, dus dat moet kunnen. Mailboxen zou ook fijn zijn. Heb er zelf niet erg veel verstand van, dus vraag ik maar even hier.

Iemand tips?
    Er zijn een aantal hostingbedrijven die jaarbedragen aanhouden zoals b2bhosting.nl of 10eurohost.nl. Je kan dan zelf snel zien wat je per maand aan hosting betaald
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 9 maart 2007 @ 11:08:32 #90
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_47084882
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 11:00 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Er zijn een aantal hostingbedrijven die jaarbedragen aanhouden zoals b2bhosting.nl of 10eurohost.nl. Je kan dan zelf snel zien wat je per maand aan hosting betaald
    Gelukkig doet die van "mij" het ook, de jaarbedragen.
    Ik zou er niet aan moeten denken om per maand 4 euro over te moeten maken.
    Kan wel automatisch, maar fijn is anders.
    Per jaar betalen is veel makkelijker, ben je er in 1 keer vanaf voor een heel jaar.
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
      vrijdag 9 maart 2007 @ 11:10:36 #91
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_47084970
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Per jaar betalen is veel makkelijker, ben je er in 1 keer vanaf voor een heel jaar.
    Vaak is het zo dat de bedrijven die per maand adverteren, alsnog een kwartaal- of jaarfactuur sturen. Ik kan bijna niet geloven dat de administratie elke maand een aparte factuur verstuurd, gaat anders een hoop werk inzitten
    pi_47085055
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Die Neostrada lijkt me wel fijn, voor mij is de medium dan goed.

2 Euro per maand, valt mee. Zit daar dan ook de domeinnaam bij?
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 9 maart 2007 @ 11:18:09 #93
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_47085230
    Daar betaal je apart iets van 10 euro per jaar voor ofzo.
    Hangt er een beetje vanaf of het een nl of com domein is.
      Redactie Frontpage vrijdag 9 maart 2007 @ 12:12:39 #94
    72015 crew  PartyAnimal87
    J'adore hardcore
    pi_47087099
    Neostrada is top!
    pi_47087162
    Valt nog mee dan, ongeveer 35 eu per jaar. Domeinnaam + Hosting. Had gedacht dat het veel en veel duurder was
    pi_47089108
    bij mijndomein.nl heb je voor 21 euro per jaar een mooi pakker +domein
    niet meer
    pi_47105515
    Ik ga morgen bij Neostrada bestellen. Alleen mijn naam is niet meer beschikbaar

Dat is een of andere spam torrent site Kan ik weer wat anders verzinnen
    pi_47112715
    Het enige wat ik even niet snap bij Neostrada, is hoeveel mailadressen kan je nemen, en wat wordt precies met subdomeinen bedoeld.

Zoiets: http://www.abesapien.nl/hellboy oid?
      Redactie Frontpage zaterdag 10 maart 2007 @ 05:17:38 #99
    72015 crew  PartyAnimal87
    J'adore hardcore
    pi_47117256
    Onbeperkt mailadressen en dat zijn idd subdomeinen... hellboy.abesapien.nl kan ook
    pi_47424885
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 05:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
    Onbeperkt mailadressen en dat zijn idd subdomeinen... hellboy.abesapien.nl kan ook
    Ik moet zeggen dat ik de ballen verstand heb van allerlei settings e.d. en daarom werk ik vooral met CMS. Als ik dan Joomla installeer bij PCExtreme dan krijg je zo'n mooi schermpje met allerlei settings en dan slaag ik met vlag en wimpel. Deed ik datzelfde bij een host van een vriend van me dan kreeg ik overal errors en na mail contact bleek dat ze die settings niet wilde wijzigen. Dat wil ik dus niet Kun jij of iemand anders daar meer over zeggen?
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')