Super provider.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
Voor 8,- per maand geeft Neostrada 2048mb + 100Gb verkeer.
Kun jij dan misschien m'n vraag van de vorige pagina beantwoorden?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
Super provider.![]()
Heb zelf het pakket wat hier onder zit, is 4 euro in de maand.
Wel alles door 2 delen kwa Mb en Gb's.
Ik heb laatst Gallery gewoon kunnen installeren zonder problemen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun jij dan misschien m'n vraag van de vorige pagina beantwoorden?
Ow ja en wil je je site even hier neer kwakken. Ik ben echt op zoek naar een snelle verbinding en dat wil ik graag eerst testen.
Wat had je dan verwacht, dat je het per min kon opzeggen?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef TwyLight het volgende:
graf pcextreme. wil ik mijn webhosting op zeggen, moet dat 1 maand van te voren gemeld worden
![]()
ga eens dood
Een van de belangrijkste dingen, voorwaardes lezen. Zo kom je te weten wanneer je wat moet opzeggen, en per wanneer.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Had je de voorwaardes maar moeten lezen hedaar zijn ze voor
Je zou eens even goed na moeten gaan hoe dat zit met automatisch verlengen en daarop volgend de opzeg termijn. Daar is een tijdje terug nog flink discussie over geweest en toen is de wetgeving daarop veranderd.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef TwyLight het volgende:
graf pcextreme. wil ik mijn webhosting op zeggen, moet dat 1 maand van te voren gemeld worden
![]()
ga eens dood
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik had inderdaad verwacht dat ik het gewoon bij de eerstvolgende facturatie kon opzeggen (21 maart)![]()
Heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Zojuist een domein en hosting bij Neostrade besteld, ben erg benieuwd![]()
Ik heb al een site draaien bij pcextreme maar die lijkt wel met de dag langzamer teworden.
Heb je dat nou nog steeds niet gedaan??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfdeNu eens kijken hoe ik m'n Wordpress log direct over kan zetten en dan gaat alles naar Neostrada alhoewel ik wel nog moet kijken hoe snel het is
ik was ook tevreden over Flexwebhosting. 2e account aangevraagd voor een beginnend bedrijf en t is om te janken. Om de 2 dagen is de site gewoon down. Soms gewoon uren lang. Dit heeft zeker 2 maanden gesukkeld. Was een spammer volgens hun. Ja leuk pak die dan aan dat moet toch niet zo moeilijk uit te zoeken zijn waar dat vandaan komt via logs.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:49 schreef FredvZ het volgende:
ik heb er eentje bij flexwebhosting en bij mijndomein.nl en over beide ben ik goed te spreken.
deze is van toepassing op alle pakettenquote:ACJ5W35EUZ6XOXQ9
shit die zijn duurquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:21 schreef x-tremed het volgende:
tot 13 juni 2007 geldig voor 30% korting op hosting bij Cyteweb Solutions een speciale actiecoupon voor Fokkers
www.cyteweb.com
gebruik bij het registreren de couponcode
[..]
deze is van toepassing op alle paketten
en de baas van dat bedrijf heeft al eens een rechtzaak verloren wegens oneerlijk handelen (niet terug geven van domein namen) Echt geweldigquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef ThijsThijs het volgende:
ga voor www.mijndomein.nl
Die is echt goeden goedkoop
Op dit moment kost een Totaal pakket (email, domein, hosting) 9 euro per jaar
Ervaring dan met hun fair-use-policy?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
en de baas van dat bedrijf heeft al eens een rechtzaak verloren wegens oneerlijk handelen (niet terug geven van domein namen) Echt geweldig![]()
om maar niet te beginnen over de Fair-use Policy.. Misschien hard maar ik hou ervan om precies te weten waar ik aan toe ben en ik werk alleen met eerlijke ondernemers.
nee, zoals ik zei ga ik niet in zee met iemand die niet al te eerlijk is. Met fair-use-policy heeft de hoster recht om bandwith stil teleggen waneer hij maar wil. Niet iets waar ik op zou zitten te wachten. Het kan best een prima host zijn voor familie sites maar verder dan dit ook niet.quote:
Ik zit bij Servage. 3000GB bandwith per maand en 300 GB ruimte. 6,35 per maand.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:42 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met Amerikaanse webhosters?
Zit nu naar alle tevreden bij een Nederlandse host (Webstekker) maar die zijn in verhouding nogal duur met hun Amerikaanse collega's. Heb zelf al zitten kijken op wat Amerikaanse vergelijkingssites maar het aanbod is echt enorm en de ervaringen zo verschillend. Of iemand moet een goede Nederlandse hoster vinden met de volgende eisen:
500 mb webspace
30-50 GB bandwith p/mnd
5 mySQL-databases
gratis domein alias
geen downtime
En dat voor rond de ¤ 10,- p/mnd
Hun eigen site is al rete traagquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zit bij Servage. 3000GB bandwith per maand en 300 GB ruimte. 6,35 per maand.
http://www.servage.com/
Geen last van hier. En mijn site draait perfect, zie voor de lol http://babes.phserver.net maar eens. Plaatjes van zelfs een halve meg zijn zo geladen. Hun service is ook uitstekend, via een ticket systeem kun je een vraag stellen, en vaak is dat binnen een half uur al beantwoord.quote:
dat ticket systeem hebben ze tegenwoordig overalquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geen last van hier. En mijn site draait perfect, zie voor de lol http://babes.phserver.net maar eens. Plaatjes van zelfs een halve meg zijn zo geladen. Hun service is ook uitstekend, via een ticket systeem kun je een vraag stellen, en vaak is dat binnen een half uur al beantwoord.
Zou je misschien een bestand van 1MB of zo willen op zettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zit bij Servage. 3000GB bandwith per maand en 300 GB ruimte. 6,35 per maand.
http://www.servage.com/
Doe ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zou je misschien een bestand van 1MB of zo willen op zettenben benieuwd naar de snelheid, zou een mooie webhost zijn voor mijn filmpjes / foto's etc
Per bank kan, je betaald per jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow 755 kon ik zienhet gaat te snel, kortom, dikke 1mb per sec zit er wel in! Perfect en bedankt! moet je per maand of per jaar betalen? Is betalen via bank toegestaan etc? Heb geen Credit Card
![]()
30euro per jaar mag ik toch hopen?quote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef nuldertien.net het volgende:
Ik heb mijn webhost bij antagonist.nl !!
Geweldig ! rond de 30 euro voor 60gb dataverkeer en 3gb webspace + 1 domeinnaam + 100 e-mail adressen + 100 subdomains !!
Kortom geweldig, mijn site is ook bijna altijd in de lucht en werkt supersnel !
Ik heb ook een aantal pakketten bij Flexwebhosting en ben daar best wel over te spreken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:49 schreef FredvZ het volgende:
ik heb er eentje bij flexwebhosting en bij mijndomein.nl en over beide ben ik goed te spreken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef Piovan het volgende:
Neostrada is omhoog gegaan.
Ik ben ineens van 700 mb ruimte naar 1500 mb ruimte opslag, zonder verdere kosten.
Nice!!
Ik ben nog niet omhooggegaan als trouwe klant zijndequote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef Piovan het volgende:
Neostrada is omhoog gegaan.
Ik ben ineens van 700 mb ruimte naar 1500 mb ruimte opslag, zonder verdere kosten.
Nice!!
Alle pakketten zijn toch verdubbeld?quote:Op donderdag 19 april 2007 05:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet omhooggegaan als trouwe klant zijnde![]()
Dit is inderdaad per jaarquote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef nuldertien.net het volgende:
Ik heb mijn webhost bij antagonist.nl !!
Geweldig ! rond de 30 euro voor 60gb dataverkeer en 3gb webspace + 1 domeinnaam + 100 e-mail adressen + 100 subdomains !!
Kortom geweldig, mijn site is ook bijna altijd in de lucht en werkt supersnel !
Hosting package Mediumquote:Op donderdag 19 april 2007 08:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Alle pakketten zijn toch verdubbeld?
Bij mij is het ook nog niet doorgevoerd, heb nu eigenlijk nog niet meer ruimte nodig. (ik heb small)quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hosting package Medium
Disk Space Usage 258.09 Megabytes
Disk space available 441.91 Megabytes
Ik zit nog op 't ouweBij de vorige verhoging had ik het wel meteen... Naja misschien dat het aan het eind van de maand wel veranderd en anders moet ik Andrew de B. maar effe mailen
![]()
Weet jij toevallig welke php extensions ze daar aanhebben?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Per bank kan, je betaald per jaar.
Mocht je je trouwens aanmelden, gebruik dan deze link: http://www.servage.net/?coupon=CUST33783
Is voordelig voor jou en voor mij. Jij en ik krijgen dan 25 GB webruimte extra.
lol wat een verbruikquote:Op donderdag 19 april 2007 20:22 schreef Piovan het volgende:
Disk Space Usage 8.16 Megabytes
MySQL Disk Space 0.75 Megabytes
Disk space available 1491.84 Megabytes
2 Euro/p/m
Poe, goeie vraag. Wat zoek je? Kan zo navraag doen namelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig welke php extensions ze daar aanhebben?
Gewoon een phpinfo-output voldoet waarschijnlijk alquote:Op zondag 22 april 2007 05:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Poe, goeie vraag. Wat zoek je? Kan zo navraag doen namelijk![]()
Ik pleur wel ff een php info voor je onlinequote:Op zondag 22 april 2007 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon een phpinfo-output voldoet waarschijnlijk al![]()
Ik ben zelf niet geinteresseerd hoorquote:Op zondag 22 april 2007 16:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik pleur wel ff een php info voor je online
Overigens kun je zelf bepalen of PHP safe mode aan of uit staat, ik kan je ook wel ff screenshot van het controlpanel laten zien.
Ok, maar mijn post kan ook handig zijn voor mensen die meer info over de host willenquote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet geinteresseerd hoor.
Zodra ze de betaling binnen hebben wordt het meteen actief gemaakt. Bij mij duurde de betaling ongeveer 5 dagen met de zaterdag en zondag meegerekend.quote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow dat ziet er wel onwijs goed uitdie van mij is in iedergeval in bestelling
dus volgende week heb je als het goed is 25 gig bij
.
Betaling is in behandeling....sinds gistermja vandaag doen ze niks natuurlijk
dus heb best kans dat ik het morgen heb
hoe lang duurt het ongeveer dat mijn zooi online komt als de betaling afgerond is?
Aha oke danquote:Op zondag 22 april 2007 20:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zodra ze de betaling binnen hebben wordt het meteen actief gemaakt. Bij mij duurde de betaling ongeveer 5 dagen met de zaterdag en zondag meegerekend.
Ik heb een nl domein aangevraag, nu moet ik contract opsturen. Kan dit gewoon via mail? Of moet ik dit per brief opsturen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zodra ze de betaling binnen hebben wordt het meteen actief gemaakt. Bij mij duurde de betaling ongeveer 5 dagen met de zaterdag en zondag meegerekend.
Weet ik zo niet, zou je hun anders even moeten vragen. Denk zelf dat het wel per brief moet, dat moet meestal bij nl domeinen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb een nl domein aangevraag, nu moet ik contract opsturen. Kan dit gewoon via mail? Of moet ik dit per brief opsturen.
Misschien rechten van de upload map aanpassen? Die moet uiteraard wel schrijfbaar zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog 1 vraagje. Ik heb zelf een forum etc, nu heb ik een gallery erbij geinstalledoke leuk, nu wil ik graag dat de foto's daar op worden geplaatst, echter krijg ik het niet voor elkaar om een foto te uploaden naar de webhost
heb jij misschien enig idee?
voor de rest download test gedaan van een filmpje van 146MB, resutaat: 910kb/s uitschieters naar 950kb/s
zeer netjes dus
Het pad op de webserver boedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb ikechter maakt het niks uit
ik moet namelijk het adres hebben waar ik em heen kan uploaden.
Het kan via FAX of per postquote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Ame_thyst het volgende:
tegenwoordig gaat domein registratie toch gewoon digitaal? .com die ik pas geregistreerd heb wel. Als het niet digitaal is je handtekening scannen, in bestandje plakken en terug mailen
Juist.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het pad op de webserver boedoel je?
Kun je al bij het controlpanel? Daar staat het namelijk, bij het kopje Documentation en dan Account Pathsquote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het kan via FAX of per postdus ja
[..]
Juist.
Als ik dus een foto upload via mijn forum, dan wordt deze geupload naar mijn webhostduh
![]()
Van weersverslagen.nl is dat dus: /home/vhosts/weersverslagen.nl/blalba/blala/bla
Zou moeten werken, en anders moet je ff een support-ticket aanmaken. Vaak heb je binnen een kwartier al antwoord terug.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja die had ik gevonden maar doet helaas niks
Als je al een domein hebt kun je die toevoegen aan je pakket, vervolgens kun je dan via de DNS instellingen van je domein verwijzen naar het IP van de server. Je kan op deze manier bijv. een sub-domeintje aanmaken en die koppelen om te testen.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zal eerst het forum daar wel even op die host gooien en installen, eens kijken wat die dan gaat doen. Anders wacht ik eerst het domein registratie even af, aangezien alles daar aan gekoppelt is, die heb ik inmiddels op de bus gegooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |