Ik ben er tevreden overquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:12 schreef Sanderrrr het volgende:
Servage is dus een goede hosting? Ik ga de komende week een hosting aanschaffen en Servage levert wel veel zeg voor zo'n prijs.![]()
Ik ben er nog steeds erg tevreden over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:12 schreef Sanderrrr het volgende:
Servage is dus een goede hosting? Ik ga de komende week een hosting aanschaffen en Servage levert wel veel zeg voor zo'n prijs.![]()
Ik wil best mijn coupon code posten. Maar als je mega invult krijg je 45% kortingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:46 schreef Sanderrrr het volgende:
Oké dat wordt hem dan. De eerste die hier z'n coupon post krijgt 25GB extra ruimte.
coupon.fmquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:46 schreef Sanderrrr het volgende:
Oké dat wordt hem dan. De eerste die hier z'n coupon post krijgt 25GB extra ruimte.
Vrijblijvend zonder late verassingen? En hoezo is dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik wil best mijn coupon code posten. Maar als je mega invult krijg je 45% korting![]()
http://www.servage.net/?coupon=cust35036quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:46 schreef Sanderrrr het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
hosting2go, 1500MB / 20GB / 24 euro per jaar)
Wel exc domein, maar ach, wat maakt die paar euro nou uit johzeer te vreden over
quote:.nl, .com, .net, .org of .info domeinnaam inbegrepen
Oohquote:
Dan zou het wel om extreem veel bandwidhth gaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:51 schreef Sanderrrr het volgende:
Iemand ervaring met http://www.zzhosting.com ? Ik heb wel al een Servage account aangevraagd maar ik weet niet zeker of ik het geld wel goed heb over gemaakt en ik lees nu wel veel reviews waar mensen zeggen dat ze je site offline halen als je teveel bandwidth gebruikt.
Ik bedoel dat ze wel zeggen dat je zoveel bandwidth mag gebruiken maar dat ze je site offline halen als je in hun ogen te veel gebruikt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zou het wel om extreem veel bandwidhth gaan3tb gooi je er niet zomaar doorheen
Zolang jij die limiet niet bereikt is er niks aan de hand. Zodra je in die buurt komt zullen ze vast wel een mailtje sturen dat je hier even op moet letten, pas als je die limiet hebt bereikt mogen ze optreden.....want 3tb is natuurlijk niet niks.....Maar eerder mag niet eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:31 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze wel zeggen dat je zoveel bandwidth mag gebruiken maar dat ze je site offline halen als je in hun ogen te veel gebruikt.
Want anders ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zolang jij die limiet niet bereikt is er niks aan de hand. Zodra je in die buurt komt zullen ze vast wel een mailtje sturen dat je hier even op moet letten, pas als je die limiet hebt bereikt mogen ze optreden.....want 3tb is natuurlijk niet niks.....Maar eerder mag niet eensmoeten ze iig niet bij mij flikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |