uuh ja, hij ligt al 7 dagen te slapen zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 22:43 schreef kyraaa het volgende:
hoop dattie met een paar uur wakker word met een gigantische kater...![]()
das positiever dan die andere doem verhalen...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
uuh ja, hij ligt al 7 dagen te slapen zeker![]()
![]()
hoop zeg je danquote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef kyraaa het volgende:
[..]
das positiever dan die andere doem verhalen...
toch nog ergens hoop misschien?
Kan ook uitgevallen zijn bij een eventuele worsteling?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar die trokken eerst zijn schoen uit want die was vies en de auto moest schoon blijven.
Inderdaad en ik denk dat het niet verstandig is om je als buitenstaander aan theorieen te wagen tenzij je er echt kijk op hebt. Er kunnen zoveel dingen gebeurt zijn, voor hetzelfde geldt was ie dronken, is ie zn schoen verloren, in slaap gevallen en zn geheugen kwijt. (even een raar voorbeeld)...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:26 schreef Nega het volgende:
Daarom Filay en Queen_Bee, genoeg theorieen.
hij werkt(e) in Hoofddorp bij de tnt postquote:Op maandag 8 januari 2007 23:57 schreef heiden6 het volgende:
Komt me bekend voor, werkt(e) hij toevallig in Haarlem (Zijlstraat)?
Edit: spuit elf, in de rest van het topic komt ongeveer 30 keer het woord Haarlem voor.Maar ja, dan weet ik nog steeds niet of het hem is...
Hoe dan ook, triest verhaal. Met oud en nieuw nota bene.
Ik maakte geen theorien, dat was TS zelfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef Filay het volgende:
[..]
Inderdaad en ik denk dat het niet verstandig is om je als buitenstaander aan theorieen te wagen tenzij je er echt kijk op hebt. Er kunnen zoveel dingen gebeurt zijn, voor hetzelfde geldt was ie dronken, is ie zn schoen verloren, in slaap gevallen en zn geheugen kwijt. (even een raar voorbeeld)...
mag ik je naam weten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:47 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
hij werkt(e) in Hoofddorp bij de tnt post
tenminste, toen ik er nog werkte, werkte hij er ook nog en ik ben nog niet heel lang weg (zo'n 3 maandjes).
weet verder niet of hij ook een andere baan had, heb hem verder nooit gesproken.
ik PM mijn naam welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:12 schreef Nega het volgende:
[..]
mag ik je naam weten?
En ik weet niet of Daen nog een baan buiten TNT had... dacht het niet. Maar dat weet ik niet zeker.
Queen_Bee, je haalt je toch altijd theorieen in je hoofd, en hier staan er ook wel een paar inderdaad.
Ik zat daar ook op school, maar na het 1ste semester ben ik gestopt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:16 schreef Ole het volgende:
Staat ook op de website van de school waar ik werk. 1e jaarsstudent hier.
quote:haarlem -
De sportschoen die zondagmiddag is gevonden in de Haarlemse industriehaven - nabij evenementenhal De Lichtfabriek - is hoogstwaarschijnlijk van Daen Hopman.
Hoewel het forensisch onderzoek nog niet is afgerond, gaat de politie Kennemerland er volgens woordvoerder Jaap Hage van uit dat het schoeisel is gedragen door de 19-jarige Bennebroeker die sinds de jaarwisseling wordt vermist. Daen Hopman is voor het laatst gezien in de omgeving van De Lichtfabriek, waar hij een nieuwjaarsfeest bezocht.
Betrokkenen die behoefte hebben aan emotionele ondersteuning, kunnen sinds dinsdag terecht op een speciaal telefoonnummer van de gemeente Bennebroek: (023-)5126030.
Weet ik wel Queen_Bee'tje het was ook niet aan jou gericht maar gewoon in t algemeenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik maakte geen theorien, dat was TS zelf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |