Er is gewoon nog steeds geen Daen terug... Het is nu al bijna 2 weken... 12 dagen. Ik vrees nu echt het ergste. Al vanaf het begin, maar de 'zekerheid' dat het echt zo is wordt steeds groter. Zijn vader denk het overigens ook...
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
ok, een kleine samenvatting van wat ik tot nu toe heb gehoord van andere (en media):
Ondertussen is dus bevestigd dat de schoen van Daen is (deze was gevonden in het Spaarne. Er heeft iemand op een blog over Daen gezegd dat hij en zijn matties (SOS) hem hebben geslagen en in het water hebben geduwd, SOS staat voor (niet lachen) Soldiers of Schalkwijk, dit is een groep hangjongeren in Schalkwijk die veel molestaties en vernielingen op hun naam hebben staan. Iemand claimed dus nu dat zij meer weten. Ik moet zelf toegeven dat ik er geen zak van geloof maar ik heb gehoord dat de politie ermee bezig is. Voor de rest weet ik even niks meer maar ik hoop gewoon dat hij gevonden word.
Ik woon al mijn hele leven in Schalkwijk en heb daar nog nooit van gehoord. De enigste hangjongeren die ik ken zijn de kansloze figuren bij het winkelcentrum die oude mensen lastig vallen..
Dat SOS moet gewoon een leugen zijn om stoer te klinken over de rug van een vermist iemand...
Als je googled op SOS (of Soldier of Schalkwijk ) krijg je aanwijzingen dat het onze Noord-Afrikaanse vrienden zijn. Maarja dat met SOS is maar een speculatie, niet meer.
Dat zijn schoen is gevonden in die plas is wel heel ernstig...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse! 'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
Ja, kan goed zijn dat ie ruzie heeft gehad en in het water is gekomen. Als je helemaal niet meer nuchter bent kan het gebeuren dat je verdrinkt. Hij hoeft nog niet eens ruzie te hebben gehad, een ongelukkige val in het water kan al fataal zijn als je ladderzat bent.
Paar jaar geleden was een jongen in Maastricht ook in de Maas geraakt en verdronken, was onder invloed van het een en ander. Maar hem hebben ze wel meteen gevonden. Maar toen gingen meteen ook de meest wilde verhalen in het rond dat ie door een buitenlander in elkaar was geslagen en in de Maas geduwd enz.
Ik woon zelf aan het Spaarne en de KNRM is nog steeds samen met de KLPD/lokale politie bezig met het zoeken naar Daen op o.a. het Spaarne. Het is al twee keer in de afgelopen vier dagen voorgekomen dat een heli van de KLPD laag overvliegt met een camera en de KNRM was vanochtend met meerdere bootjes de kades aan het uitkammen...
Het onderwerp speelt ook hier onder de jeugd en ook bij mij op de EHBO-vereniging wordt er veel over gesproken...
In ieder geval heel veel sterkte!
[ Bericht 4% gewijzigd door DanielBo op 13-01-2007 14:34:04 ]
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?