Niet zelf gaan knoeien maar de installateur vriendelijk doch dringend verzoeken dit asap op te lossen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef carla.123 het volgende:
Hoi,
Een installateur heeft bij mijn badkamer de nieuw geplaatste easydrain afvoergoot aardig verneukt.
Doordat hij is vergeten rekening te houden met de tegels, heeft hij de afvoergoot en te diep ingegoten en te dicht aan de muur geplaatst. Gevolg: de afvoergoot ligt te diep in de vloer en de afdekplaat past niet meer.
De originele afvoergoot is de Easy drain fixt – zero van 9,8cm breed en 100cm lang. Nu vraag ik me af of ik in de “oude” afvoer een nieuwe afvoer (bijvoorbeeld de easy drain class of flex) kan plaatsen die wat korter en smaller is, zodat ik en het hoogte verschil heb opgelost en de afmeting.
Heeft iemand suggesties, of het mogelijk is en zo ja, hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Thanks,
Ik zit ook met een situatie waar van al het uitgevoerde werk geen donder klopt. Ook komen er later dingen bij die niet in het raport aan het licht zijn gekomen. Ik weet niet wie er bij jouw bezig is geweest mag je evt in een emailtje even sturen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:13 schreef carla.123 het volgende:
jaja, dit weet ik allemaal. En ik heb het bouwkundig rapport van de opleveringskeuring waaruit blijkt dat het niet goed is (voor de mensen die twijfelen aan de fout). Maar ik heb nu twee keuzes: een (lang en juridisch) proces ingaan ZONDER rechtsbijstandverzekering om hem zover te krijgen te herstellen OF het zelf op te lossen.
Voor dat laatste heb ik gekozen en daar vraag ik ook advies over. Met alle respect, als ik advies wou over mijn rechtspositie had ik wel op een ander forum gepost dan deze.
Oeh, je hoeft niet te gaan mopperen, het was welgemeend advies.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:13 schreef carla.123 het volgende:
jaja, dit weet ik allemaal. En ik heb het bouwkundig rapport van de opleveringskeuring waaruit blijkt dat het niet goed is (voor de mensen die twijfelen aan de fout). Maar ik heb nu twee keuzes: een (lang en juridisch) proces ingaan ZONDER rechtsbijstandverzekering om hem zover te krijgen te herstellen OF het zelf op te lossen.
Voor dat laatste heb ik gekozen en daar vraag ik ook advies over. Met alle respect, als ik advies wou over mijn rechtspositie had ik wel op een ander forum gepost dan deze.
Om een afvoer in een afvoer te leggen vind ik persoonlijk niet zo`n slim plan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:13 schreef carla.123 het volgende:
Idd, het niet jou probleem maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:28 schreef longinus het volgende:
De instalateur aansprakelijk stellen voor de fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |