Jacques Dutronc inderdaad, van Paris s'éveille.quote:
Ja, de vrouw naast wie Jacques Dutronc 's-ochtends om vijf uur in Parijs pleegt wakker te worden.quote:
Ze is goed bevallen, neem ik aan?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:14 schreef Z het volgende:daar heb ik een maand geleden nog een CD-tje van gekocht, voor mevrouw_Z.
Ik herkende haar pas bij het tweede plaatje.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:13 schreef Z het volgende:
Da's juis, die eerste mevrouw ook overigens.
Ik ken eigenlijk alleen Tapestry.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik herkende haar pas bij het tweede plaatje.
Ken je van haar The Living Room Tour-cd?
Grandioos! Ronnie Tober en Conny Vandenbos.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:35 schreef tong80 het volgende:
Ronnie Tober met een roosje voor het roosje ?
Da's haar bekendste, denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:37 schreef Z het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Tapestry.
Beide, Tokay. Waarom geloof je me niet de eerste keer?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:32 schreef Tokay het volgende:
(Oftewel: je zit er faliekant naast.)
Afijn: ga ik wat m'neer betreft geografisch in de goede richting, of beroepsmatig?
Allesbehalve.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef Neleos het volgende:
Een Belg?
Wat is er dan zo intrigerend aan? Dat we meneer eigenlijk alleen kennen met zijn bril óp?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:37 schreef pyl het volgende:
Stuit ik me onderweg toch op een intrigerend plaatje:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |