quote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef pyl het volgende:
Linda Blair?
Ik proef enige aarzeling, pyl?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef pyl het volgende:
Dat is ... eh ... correct. Ja.
Waarin las jij dat?quote:"De jonge Arturo Toscanini was net zelf bezig met het componeren van een opera toen hij de partituur van de ... in handen kreeg. Vervolgens vernietigde hij alles wat hij ooit op papier had gezet. 'Dit is de opera aller opera's, ik zal niets hebben bereikt als dit werk niet onder mijn handen nieuw leven wordt ingeblazen."
Las ik vanmiddag, toevallig. Vandaar.![]()
Nou nee hoor. Ik aarzelde niet. Meneer vond dat de cultuurgeschiedenis van de mensheid pas bij hem begon; hij was op het vlak van het toneel, de muziek, de literatuur, de filosofie groter dan alle voorgangers bij elkaar. Vond hij. Dus je vraag was in nogal voorzichtige bewoordingen gesteld - althans in zijn specifieke geval.quote:
In een reeks beschouwingen en essays over die meneer. Van de hand vanquote:Waarin las jij dat?
Natuurlijk niet; dat zou volslagen onzin zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Tokay het volgende:
Was die zelfingenomenheid terecht, vind jij?
Zeker. En de opera waarvan Toscanini in katzwijm viel was natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef Gellius het volgende:
Dit is onze goeie ouwe Richard Wagner.
quote:Martin.
.
Ja, hallooooooo dart!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef dartfanaat het volgende:
Nou ja, kom ik even niet kijken........worden er darters geplaatst.
Heb ik weer.
En Tannhäuser is uitverkocht zie ik netquote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. En de opera waarvan Toscanini in katzwijm viel was natuurlijkTristan und Isolde
.
[..]
![]()
Ja Abel Xavier.quote:
Ik was even in de veronderstelling dat we weer met een darter waren opgezadeld.quote:
Don't worry,die komt zo !quote:Op maandag 8 januari 2007 10:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik was even in de veronderstelling dat we weer met een darter waren opgezadeld.![]()
Helemaal.quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:28 schreef tong80 het volgende:
Verloor ze in de eerste ronde van Sullivan ?
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:30 schreef Neleos het volgende:
Erica Terpstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |