En Tiscali, maar dat moet nog goedgekeurd worden door de NMa.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:59 schreef kevin33 het volgende:
KPN heeft dus ook een meederheid in Speedlinq
quote:28 december 2006
NMa buigt zich over deal Tiscali/KPN
De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) onderzoekt de voorgenomen overname van Tiscali door KPN.
KPN kondigde in september 2006 aan het Nederlandse onderdeel van de Italiaanse internetprovider voor 225 miljoen euro over te nemen, waardoor het 276.000 ADSL-klanten binnenhaalt. KPN heeft al ongeveer 1,8 miljoen ADSL-klanten
Door de overname van Tiscali krijgt KPN een marktaandeel van 50 procent. Voor de NMa reden om te kijken of er nog wel sprake kan zijn van eerlijke concurrentie op de Nederlandse markt.
Tiscali bedient ook de zakelijke markt met een eigen channelprogramma voor business partners die de diensten wederverkopen.
Nee, je hebt volkomen gelijk. Ik geloof ook niet dat ik bovenstaande heb beweerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef DoorBell het volgende:
Een dochteronderneming wil nog niet zeggen dat de produkten er van ook hetzelfde (kwaliteit/prijs/etc) zijn als de produkten van andere dochterondernemingen. Of ben ik nu aan het mierenneuken?![]()
+ Tuincentrum Overvecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:01 schreef blrrrt het volgende:
Blokker Holding:
Blokker
Xenos
Marskramer
Hoyng
Leen Bakker
Bart Smit
Intertoys
Maxi-Toys
Toys 'R' Us
+ Robeco, Alexquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:35 schreef Gitarist het volgende:
Rabobank:
De Lage landen
Bouwfonds (althans, een onderdeel daarvan)
Schretlen
Binckbank
En nog zo'n 400 inderdaadquote:Unilever:
Iglo
Ariel
Unox
Ola
etc. etc.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef PizzaSalami het volgende:
+ Robeco, Alex Achmea / Interpolis / Zilveren Kruis (en/of delen daarvan)
[..]
Oh? Is dat zo? Zijn oligopolies de goede oplossing voor alle markten dan? Was het niet juist concurrentie wat zo goed was voor de markten ('natuurlijke' monopolies uitgezonderd)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:05 schreef jors het volgende:
de grote bedrijven blijven dus alleen maar groeien
komt het ten goede van de economie
Rabobank Nederland is deelnemer in Eureko, waar Achmea en Interpolis onderdeel zijn. Zilveren kruis is weer onderdeel van Achmea. Zo was het geloof ik.quote:
Inderdaad; zo hebben Proctor & Gamble en Sara Lee er ook behoorlijk wat...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef Pony-Lover het volgende:
Dat zijn merken van Unilever, geen dochterondernemingen.
Unilever heeft er ook heel veel gehad maar die zijn bezig een derde tot de helft te schrappen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Inderdaad; zo hebben Proctor & Gamble en Sara Lee er ook behoorlijk wat...
Maar de absolute koning is Nestlé; die zijn eigenaar van ruim 3x zoveel merken als Unilever
en E-Plazaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:01 schreef blrrrt het volgende:
Blokker Holding:
Blokker
Xenos
Marskramer
Hoyng
Leen Bakker
Bart Smit
Intertoys
Maxi-Toys
Toys 'R' Us
|