kut! gemist.. bedankt voor de linkquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:55 schreef Bol_Wan het volgende:
jammer dat ie omschreven word als nieuw talent, hij is toch al een tijdje bezig
fantastisch, die man kan wel wat airplay gebruikenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Daar gaat nu dus hopelijk wel wat aan veranderen
Radio 2 heeft " I'd Rather Be With You " toegevoegd aan de hoge rotatie; komt er op neer dat je net zo vaak Joshua voorbij gaat horen komen als bvb. John Mayer's Heartbreak Warfare![]()
* Numbie gaat meer radio 2 luisteren a.s. week
Hij komt idd heeeeeeeeeeeeeel vaak voorbij jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Daar gaat nu dus hopelijk wel wat aan veranderen
Radio 2 heeft " I'd Rather Be With You " toegevoegd aan de hoge rotatie; komt er op neer dat je net zo vaak Joshua voorbij gaat horen komen als bvb. John Mayer's Heartbreak Warfare![]()
* Numbie gaat meer radio 2 luisteren a.s. week
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:06 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe album "The Rock and The Tide" aangekondigd voor deze herfst![]()
12 oktober in Paradiso:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:30 schreef blckbb het volgende:
Nederland dus ook lijkt me? Ik zou hem best wel weer live willen zien, nu ken ik zijn liedjes tenminste beter dan eind juni![]()
Hmmm even iemand zoeken die mee wilt gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:40 schreef mouzzer het volgende:
[..]
12 oktober in Paradiso:
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/JOSHUA-RADIN.htm
ook het grote probleem bij mij, niemand kent etquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmmm even iemand zoeken die mee wilt gaan
Dat probleem heb ik dus ook, en 14 euro is zeker niet duur, een treinkaartje helaas welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ook het grote probleem bij mij, niemand kent et![]()
14 euro, niet duur trouwens
OVquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, en 14 euro is zeker niet duur, een treinkaartje helaas wel(18 euro)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |