Ow, hij hijgt nog wel even door hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 13:56 schreef koenimex het volgende:
Nu track 1 opstaan van de CD, erg relaxed. Hij 'hijgt' wel een beetje ofzo, maar ben pas net begonnen he.
Al twee reacties op Joshua Radin!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:08 schreef Sloppy het volgende:
Bedankt, ga het nieuwe album even checken.
Priscilla Ahn heeft al een tijdje geleden een eigen album uitgebracht (A good day). Wat een prachtige stem heeft ze.
Das inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:33 schreef TJLinden het volgende:
14 t/m 29 maart tourt hij door Europa:
- 2x Ierland
- 4x Engeland
- 1x Frankrijk
- 4x Duitsland
- 1x Zweden
Dus lekker met een boogje om Nederland heen.
Hij is zoveel in Engeland omdat daar deze maand zijn plaat uitkomt. Hopelijk waait het ook over naar NL en kunnen we de beste man dit najaar in NL opwachten...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:47 schreef detoardin het volgende:
Heerlijke muziek & behoorlijk irritant dat ie nooit eens in ons landje speelt.
Ik hoop het! Voor alsnog weer veel data voor Duitslandquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Numbie het volgende:
[..]
Hij is zoveel in Engeland omdat daar deze maand zijn plaat uitkomt. Hopelijk waait het ook over naar NL en kunnen we de beste man dit najaar in NL opwachten...
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
KICK
Al een tijdje van van deze meneer en nu komt ie ineens vandaag al 2x langs op radio 2 met I'd rather be with you . Ben ik niet gewend. Zou ie een single in NL uithebben?
Verdomme ben ik net vrij op die dagquote:Op maandag 3 mei 2010 16:50 schreef Numbie het volgende:
[..]
![]()
A.s. donderdag is hij bovendien bij Giel op 3FM!
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verdomme ben ik net vrij op die dag
Om voor mezelf te spreken, de wekker die ik niet zet en dus ook niet afgaat.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef Numbie het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om niet de radio aan te zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |