Enkele relevante links:quote:Though he had always enjoyed singing during his childhood in Cleveland, OH, Joshua Radin had never intended to be a musician. He studied drawing and painting in college, and only after stints working in a gallery, as an art teacher, and as a screenwriter did he decide to give songwriting a try. He played a piece he wrote, "Winter," for friend Zach Braff, who liked it so much he got the song onto Scrubs, the television show he was on. After fans began to request more of his music, Radin decided to seriously pursue it as a career, and soon he signed to Columbia Records, which released his debut album, We Were Here, in 2006. ~ Marisa Brown, All Music Guide
Wat is het voor serie? En is die nog altijd op TV te bewonderen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:57 schreef nemesis4 het volgende:
Heb deze gast leren kennen door de serie Scrubs, waar volgens mij Winter en Closer voorbij kwamen. Deze zijn allebei aanraders iig. Klinkt allemaal erg rustig, maar dus wel erg relaxed. Vrijwel alle nummers op de cd zijn lekker om naar te luisteren, dus download koop de cd, sit down and relax
En wat dacht je van Star Mile?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef EvilWasp het volgende:
Leren kennen via de serie Grey's Anatomy. Closer en Today zijn mijn favorieten toch wel
Een comedy in een ziekenhuis. Is afgelopen zomer nog op tv geweest, maar nu niet meer. Heeft veel goede muziek, wat komt doordat Zach Braff imo een goede muzieksmaak heeft. De films die hij heeft geregisseerd en waarin hij speelt, bv Garden State en The Last Kiss, hebben allebei erg goede soundtracks. Star Mile is idd ook een superrelaxed nummer ja. Zit trouwens ook in die laatstgenoemde filmquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Wat is het voor serie? En is die nog altijd op TV te bewonderen?
Films ken ik beide idd wel van naam, maar ik wacht meestal tot ze op tv zijn: geen videotheek hier in de buurt. Maar Scrubs had ik ook wel eens van gehoord, vandaar dat ik benieuwd was, maar dat wordt dus maar weer wachten op de herhaling (mocht die komen).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:04 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Een comedy in een ziekenhuis. Is afgelopen zomer nog op tv geweest, maar nu niet meer. Heeft veel goede muziek, wat komt doordat Zach Braff imo een goede muzieksmaak heeft. De films die hij heeft geregisseerd en waarin hij speelt, bv Garden State en The Last Kiss, hebben allebei erg goede soundtracks. Star Mile is idd ook een superrelaxed nummer ja. Zit trouwens ook in die laatstgenoemde film
Ik kan vanavond niet dus het zal aan mijn neus voorbij gaan, maar ik zal het programma in de gaten houden. Je weet nooit of er iets leuks tussen zit.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef beautiful_world het volgende:
Greys komt vanavond weer.. dus dan kan je naar de goede muziek smaak van Zach Braff luisteren.
Keek toevallig even in de gids vandaag en zag dat scrubs weer herhaald wordt. En wel nu. Om 0:05 begint het / is het begonnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Films ken ik beide idd wel van naam, maar ik wacht meestal tot ze op tv zijn: geen videotheek hier in de buurt. Maar Scrubs had ik ook wel eens van gehoord, vandaar dat ik benieuwd was, maar dat wordt dus maar weer wachten op de herhaling (mocht die komen).
Is deze cd alleen via import te verkrijgen/ internet te bestellen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef Pascalle het volgende:
Wat ik van hem gehoord heb klinkt goed... Morgen ook zijn cd'tje maar ff bestellen
Inderdaad... Ik wil hem ook hebben!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef Pascalle het volgende:
[..]
Is deze cd alleen via import te verkrijgen/ internet te bestellen?
Aangezien ik hem niet kan bestellen in de winkel...![]()
Kijk dat soort namen hoor ik graagquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef tomvdl het volgende:
[..]
Inderdaad... Ik wil hem ook hebben!
Sinds ik hem via 'Scrubs' en 'the Last Kiss' heb leren kennen ben ik gek op dat album. Star Mile... Winter... Closer... Sundrenched World... WOW!
Zach Braff heeft sowieso een fantastische smaak met de soms wat alternatieve muziek die hij kiest voor zijn films en Scrubs natuurlijk; Colin Hay, Imogen Heap, Joshua Radin, Cary Brothers, the Shins, Howie Day...![]()
Eens! Of het ook z'n mooiste nummer is kan ik niet helemaal over oordelen, omdat ik z'n album nog in bestelling heb staan en dus nog niet alles gehoord heb van hem.... maar The fear you won't fall is idd echt ongeloofelijk mooi zeg....quote:Op zondag 21 januari 2007 21:01 schreef Jos_ het volgende:
The fear you won't fall is ook een erg mooi nummer, staat geloof ik niet op zijn debuut-cd, maar is naar mijn mening misschien nog wel zijn mooiste nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |