jezus, daar verbrand zowat iedereen binnen 5 minutenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:51 schreef Sandert het volgende:
Wij hebben hier in Nieuw Zeeland geregeld een zonnekracht van 15. De zonnekracht staat ook elke dag in de krant. Je moet hier dan ook wel uitkijken met dat gat in de ozonlaag
Insmeren met klei denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef Keiichi het volgende:
Welke factor moet je daar smeren?
Mijn plaatje! Wat deed je!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef Keiichi het volgende:
Andes gebergte; zonnekracht 18 !
Welke factor moet je daar smeren?
Meegenomen naar de OP, thx dude.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:52 schreef Keiichi het volgende:
Mijn plaatje! Wat deed je!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop