Oh ja, dat ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou dat mandje maar wegdoen. Waarschijnlijk krijg je de geur er nooit goed uit en dan blijft dat voor hem een plek om te plassen.
Ja, nee en neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:01 schreef Bluezz het volgende:
Is de bak schoon? Staat ie op een andere plek ineens?
Staan de voerbakjes te dichtbij de kattenbak?
Het is een rieten mandje met een stoffen kussentje erin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou dat mandje maar wegdoen. Waarschijnlijk krijg je de geur er nooit goed uit en dan blijft dat voor hem een plek om te plassen.
De eerste keer was het ongelukje, de tweede keer niet, omdat hij zijn eigen plasgeur rook. Echt, katten hebben een veel beter reukvermogen dan wij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:25 schreef Werewolf het volgende:
Tot twee keer toe een ongelukje lijkt me sterk.
Ik moet sowieso langs bij de dierenarts binnenkortom ze te laten helpen.
Wederom helaas. Ze zaten afgelopen nacht op de kamer met de kattenbak en zonder de mand.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De eerste keer was het ongelukje, de tweede keer niet, omdat hij zijn eigen plasgeur rook. Echt, katten hebben een veel beter reukvermogen dan wij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |