Zondag 11 Februari 2007 - 22:00 tot 22:00Gister avond na 22:00 ging de sneeuw over in ijzel, dit hielde tot diep in de nacht aan waardoor er op sommige plaatsen een aantal mm ijs op de wegen lagen (zie meetbare waarneming). Voor de rest van de dag was het bewolkt en regenachtig weer, alleen aan het einde van de middag hield het even op, echter maar voor korte duur. De zon hebben we niet mogen waarnemen. Tevens zijn er geen gegevens vandaag, dit ivb met de verhuizing en reset van het weerstation.
GegevensTemperatuur Min --°C Max --°C
Dauwpunt Min: --°C Max: --°C
Gevoelenstemperatuur Min: --°C Max: --°C
Luchtvochtigheid Min: --% Max: --%
Luchtdruk Min: --hpa Max: --hpa
Wind Max wind: --km/h Max stoot: --km/h
Extra windgegevens (open veld)
Meting --:-- - --:-- / Looptijd -- minMax wind: --km/h Gemiddeld: --km/h Windkracht: - BFT
Meetbare waarnemingen | Regen: -- mm | Hagel: n/w cm | Onweer: n/w X | Sneeuw: n/w cm | ijzel:
0.7 cm/mm | Mist: n/w meter
Gister druk bezig geweest met boel schoon maken etc etc. Het gaat niet om de verhuizing van mij, maar van mijn moeder, ook ik zal binnenkort verhuizen, mits ik dit huis waar ik nu in woon, niet kan krijgen. Voor de rest weet ik de regengegevens ook niet, zelfs die in het data staan opgeslagen komen niet overheen met de officele gegevens van het programma. Actueel staat die nu op 155.4mm, in het data staat: 207.7mm, bah hoop dat ik snel een ander WS ga kopen...wordt het een beetje zat