Het zijn beide methodes om op een kunstmatige manier betere foto's te krijgen, maar in de praktijk valt het vies tegen. Marketingpraat dus. Het is dus gewoon een 3MP camera die via een trucje 8MP foto's produceert. Maar een echte 8MP camera zal altijd betere foto's maken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef Plots het volgende:
Of sla ik de plank nu mis? Dus het is eigenlijk gewoon een 8 pixel camera?
Self-timerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:01 schreef Plots het volgende:
Hahaha, dat meen je niet?! Sta op het punt om een vette te kopen.
Hoe heet de funcite dat de camera zelf een foto maakt na 10 seconden ofzo?
-Auto timer ofzo?
Fout nummer 1 bij consumenten die camera gaan kopen, megapixels hebben totaal niets met scherpte te maken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef Plots het volgende:
Als het pixels berekent om de omliggende pixels, wordt de foto toch groter? Om het scherp te doen zijn.
Of sla ik de plank nu mis? Dus het is eigenlijk gewoon een 8 pixel camera?
Mijn god, vergeet dpreview dan maar. Ik dacht dat we het over fotocamera's hadden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef Plots het volgende:
Ik heb de op het oog: technaxx x9
strak dingetje.. doen of niet? voor 90 euro
Hiero: http://www.stukkengoedkop(...)p?product=TECYQSR940
Mijn camera's hebben ook een CMOSquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:14 schreef MaGNeT het volgende:
Bij de term "CMOS" moet je eigenlijk al een lichtje gaan branden.
Goede camera's hebben een grote lensopening en een CCD ipv CMOS.
Een enkeling daargelaten danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:25 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Mijn camera's hebben ook een CMOS![]()
Foutquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:29 schreef Plots het volgende:
Bedankt! Dan valt deze camera af.
Ik zoek even verder en zal dan zeggen welke ik neem
www.cameranu.nlquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:29 schreef Plots het volgende:
Bedankt! Dan valt deze camera af.
Ik zoek even verder en zal dan zeggen welke ik neem
350D als gooi en smijt camquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een enkeling daargelaten dan
Welke heb je?
Hehe, maar dan hebben we het ook niet meer over "point-and-shoot" compactcamera's.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:34 schreef baquelappe het volgende:
[..]
www.cameranu.nl
www.cameraexpress.nl
dit zijn 2 webshops die aardig wat te bieden hebben voor schappelijke prijzen.
[..]
350D als gooi en smijt cam
1D Mark II N als serieuze cam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |