Ik heb te vaak momenten dat ik er helemaal geen zin meer in hebquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
En dat terwijl jij al een aantal keer hebt aangegeven dat je er bijna de brui aan zou geven..
straks wordt die BttD nog een player, jongensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik heb te vaak momenten dat ik er helemaal geen zin meer in hebNu was ik gewoon wat aan het PaiQen en ziedaar, een (seks)date
En dus inderdaad dat meisje die ik al veel op MSN gesproken heb. Die is echt leuk, maar ik weet niet of ik daarmee een leuke avond uit kan regelen of iets dergelijks. Zal er binnenkort misschien eens een beetje op aansturen als het kan
En over die seksdate: Ergens voelt het niet helemaal goed, en zie ik er een beetje tegenop. Aan de andere kant maakt het je toch geen slecht mens als je gewoon beide afspreekt waar het om gaat (
)... denk ik... en gegeven mijn situatie zou het me ook wel weer een keer goed doen geloof ik
.
PS: Let niet op het tijdstip, heb gisterennacht een nacht from hell gehad (ik vrees een delirium tremens) en durf nu even niet meer te gaan slapen![]()
En ook nog eens hardcore junkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef RiLo het volgende:
[..]
Die linker is wel een kettingrookster valt me op![]()
Zou het dan nu eindelijk?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik heb te vaak momenten dat ik er helemaal geen zin meer in hebNu was ik gewoon wat aan het PaiQen en ziedaar, een (seks)date
En dus inderdaad dat meisje die ik al veel op MSN gesproken heb. Die is echt leuk, maar ik weet niet of ik daarmee een leuke avond uit kan regelen of iets dergelijks. Zal er binnenkort misschien eens een beetje op aansturen als het kan
En over die seksdate: Ergens voelt het niet helemaal goed, en zie ik er een beetje tegenop. Aan de andere kant maakt het je toch geen slecht mens als je gewoon beide afspreekt waar het om gaat (
)... denk ik... en gegeven mijn situatie zou het me ook wel weer een keer goed doen geloof ik
.
PS: Let niet op het tijdstip, heb gisterennacht een nacht from hell gehad (ik vrees een delirium tremens) en durf nu even niet meer te gaan slapen![]()
dus engelen bestaan toch!quote:
sexverslaafde engelen that isquote:
Nou eindelijk gaat het je lukkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef BttD het volgende:
Hmmm heb nu een potentiele seksdate via PaiQ, we hebben allebei aangegeven dat het daarom zou gaan. Binnenkort een datum afspreken...
En nog een meisje in wie ik wel echt serieuze interesse heb voor een 'echte' date die spreek ik ook regelmatig op MSN nu.
Dus er zit eindelijk weer een beetje schot in...
20quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:12 schreef speedstar het volgende:
[..]
Nou eindelijk gaat het je lukken![]()
En hoe oud is ze ?
Daar geloof ik niks van. Ik sta soms verbaasd van het feit dat datingsites zo enorm populair zijn, ook bij mensen die in het dagelijks leven in feite legio mogelijkheden hebben om een partner te vinden. Wellicht is het een teken van deze tijd. Met zo min mogelijk inzet het maximale resultaat bereiken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:57 schreef ornaik het volgende:
weet iemand of paiq nog uitnodigingen uitgeeft?
heb al een tijd geleden mn mailadres achtergelaten op paiq en kreeg een bericht dat ik een invite kreeg zodra de site ging uitbreiden.
Kennelijk word de site niet groter?![]()
Zolang dat maar duidelijk is van beide kanten denk ik niet dat het een probleem isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:47 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nou ik heb er een in mijn Paiq lijstje, en das echt een slet... die wil alleen sex, maar ze doet het ook met andere paiqers... dus vandaar...dacht dat wij misschien dezelfde hadden.
Dan ben je zo weer wegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Sargon het volgende:
Ik begrijp er echt niet veel van, zou bang zijn dat een meisje van 20 een vent van 40 blijkt te zijn ofzo
Maar goed ook dat ze het niet vrijgeven. Nu is het netjes 50-50 ongeveer. Als ze het vrijgeven is het in een mum 80% man en 20% vrouw waarvan de helft van de vrouwen niet meer actief is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef 16meter het volgende:
Jammer dat ze het niet gewoon vrijgeven. Genoeg mensen die er op willen, maar met die invites duurt het een eeuwigheid voordat je toegang hebt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ehm begint haar naam op Paiq toevallig met een N ?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hehe, toevallig was ik naar biosje geweest met wat vriendinnen. Saw 3, leuke film maar ik kijk dat liever met een leuke jongen dan met vriendinnen. Heel de bios zat vol stelletjes!![]()
Een paar voorbeelden van de slowchat hier.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
je hebt trouwens pm, je FoBo ligt er nu uit
ja dan krijg je dezelfde zieligheid als bij RPquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar goed ook dat ze het niet vrijgeven. Nu is het netjes 50-50 ongeveer. Als ze het vrijgeven is het in een mum 80% man en 20% vrouw waarvan de helft van de vrouwen niet meer actief is.
Gebeurde dat dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en foto's plaatsen zonder toestemming doen we ook niet aan.
Ja, er stond een screenshot van PaiQ met 2 foto's. Wat denk je, dat ik zomaar uit het niets waarschuwingen verzin?quote:
Bollocks, gemistquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, er stond een screenshot van PaiQ met 2 foto's. Wat denk je, dat ik zomaar uit het niets waarschuwingen verzin?
Beetje overdreven vind je niet ? kijk eens in andere posts, daar zie je pas veel onzin en slowchat..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een paar voorbeelden van de slowchat hier.
Omdat ik dacht de vorige pagina al ge-edit te hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:24 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Beetje overdreven vind je niet ? kijk eens in andere posts, daar zie je pas veel onzin en slowchat..
En waarom worden mijn replies wel verwijderd en die van een paiq invite dan niet ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |