Dat is idd wel even schrikken als je jezelf in dat rijtje ziet staanquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar het komt toch wel regelmatig voor dat de foto's nog niet zichtbaar zijn als de vrouw moet kiezen? Of althans alleen wat blokjes ofzo..
Ik zag net in die klassementen dat ik de op één na grootste 'player' ()ben van dat hele paiq. Misschien toch eens wat minder achter de computer doorbrengen.
Maar je geeft de oplossing zelf al aan: zet een foto van brad pitt in je profielquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En idd, ik ga wat minder achter de pc zitten.![]()
Daar is bij mij nog nooit iemand op afgeknaptquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Briljant hoor, maar de een z'n humor is de ander z'n afknapper![]()
Famous last words.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:06 schreef base3ball het volgende:
[..]
Daar is bij mij nog nooit iemand op afgeknapt![]()
Dat klopt, maar ik kan alleen humoristisch zijn als mensen mij wat beter leren kennen, en vice versa. Maar helaas geven ze mij daar niet de kans voor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:03 schreef base3ball het volgende:
[..]
Kortom gewoon lekker chatten en je ziet het vanzelf wel. En het feit blijft nog steeds, met een beetje (veel) humor kom je een heel eind.
Je moet het ook meer zien als een leuk tijdverdrijf met de kans op een date etc. En ik bedoel hiermee niet deze standaardreactie die veel vrouwen op paiq geven. Maar meer dat je het niet TE serieus moet nemen en vooral lol moet hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ALS ik dan de winnaar ben dan wordt de tijd verlengd en dan kan je alsnog elkaar gezichten zien. En aan je uiterlijk doe je nu eenmaal niets. Zo ben ik nu eenmaal, en als je het niet aanstaat kan je oprotten. Maar dat is nu het probleem, want zo denken vrouwen op Paiq ook over mij.
Klinkt allemaal heel erg huilie huilie maar als je een flink aantal uur met Paiq bezig bent en het geen resultaten oplevert dan heb je het snel gezien. Mijn zelfvertrouwen wordt hierdoor alleen maar de grond in gestampt en dat is geen goed gevoel![]()
![]()
En idd, ik ga wat minder achter de pc zitten.![]()
Die komen dan ook op mijn grafsteenquote:
Het blijft altijd moeilijk om de juiste klik te hebben. Maar als ik een beetje uit je reacties kan opmaken, heb jij de meeste van je dates via oneliners en dergelijke (quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
ik ben wel zeker geinteresseerd in al die meiden, maar als je elke week maar 1 date gaat doen, dan duurt het misschien een jaar voordat je een echt leuke meid te pakken hebt met wie het klikt en met wie je een relatie kan opbouwen. Het is namelijk best moeilijk om iemand te vinden waarmee het echt klikt en waarvan je beiden samen verder wil. Dus vandaar probeer ik zoveel mogelijk dates te doen. En het gaat echt goed.. alleen vind ik de meeste meiden tegenvallen in het echt... of ze zien er juist beter uit, maar qua karakter is het dan niks... of qua interesses. Het blijft lastig om een leuke meid te vinden ... en het moet ook van 2 kanten komen he ?
Da's ook niet zo verwonderlijk: als je aanneemt dat je je omgeving zelf kiest, dan hebben vrouwen die zich ook in die omgeving bevinden een hoge kans op dezelfde interesses/keuzestrategieen als jij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:19 schreef base3ball het volgende:
De meest interessant vrouwen (qua uiterlijk en karakter) vind je vooral in je eigen omgeving
Yep das helemaal waar. Maar ook in de kroeg zou ik eerst naar het uiterlijk kijken hoor. Maar ja de afwijzing in het echt zou ik moeilijk kunnen verdragen, dat zou ik echt erg vinden. Afwijzing op internet doet me echt helemaal niks. Dus ik vraag ze gewoon van wat vind je van mijn fotos, en als ze zeggen van je bent niet mijn type, dan zeg ik : helaas dan.. dan ga ik verder. Het boeit me echt niet. En heb nu deze week nog 3 dates geplanned, en hoop dat daar wat leuks tussen zit dan. Hoewel ik met eentje puur voor de sex heb afgesproken, en met de andere 2 ben ik meer geinteresseerd in een relatie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:19 schreef base3ball het volgende:
[..]
Het blijft altijd moeilijk om de juiste klik te hebben. Maar als ik een beetje uit je reacties kan opmaken, heb jij de meeste van je dates via oneliners en dergelijke (als ik het fout heb). Misschien dat t daar een beetje aan ligt, wat betrefd uiterlijk wat minder is (zij posten een foto die net wat beter is dan de werkelijkheid).
En jij krijgt vaak een one-liner op je foto. Wellicht dat dat een verklaring is waarom ze niet zo leuk zijn qua karakter en interesses.
Ze benaderen je vooral eerst door je uiterlijk. Dat kan de link zijn tussen oppervlakkigheid etc.
Maar aan de andere kant, zijn er genoeg die ook die combinatie zoeken. En niet iedereen die one-liners stuurt is oppervlakkig natuurlijk![]()
De meest interessant vrouwen (qua uiterlijk en karakter) vind je vooral in je eigen omgeving (in Volendam en Urk nemen ze dat iets te letterlijk). Het punt is, zoals je al eerder aangeeft, dat niet iedereen die makkelijk aanspreekt. Althans niet zo makkelijk als op internet.
Mijn doel op Paiq is, net als iedereen volgens mij, het krijgen van een date met een vrouw en kijken wat er dan uitkomt, als je snapt wat ik bedoel met 'uitkomt'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Je moet het ook meer zien als een leuk tijdverdrijf met de kans op een date etc. En ik bedoel hiermee niet deze standaardreactie die veel vrouwen op paiq geven. Maar meer dat je het niet TE serieus moet nemen en vooral lol moet hebben.
Ik geloof dat je daar een verkeerde aanname maakt... wie zegt dat vrouwen op paiq voor een date gaan? Volgens mij vinden vrouwen het veeeeel interesanterder om een hele berg mail van 'aanbidders' te krijgen. Doet wonderen voor 't egoquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Mijn doel op Paiq is, net als iedereen volgens mij, het krijgen van een date met een vrouw en kijken wat er dan uitkomt, als je snapt wat ik bedoel met 'uitkomt'
Ik bedoel met name dat je het niet TE serieus moet nemen. De meesten van ons zijn wel op zoek naar een leuke date als we op paiq (of een andere site) zijn. En directe mensen, tsja dat ligt er helemaal aan met wie je chat. De een schrikt ervan, de ander vind t juist mooi.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Mijn doel op Paiq is, net als iedereen volgens mij, het krijgen van een date met een vrouw en kijken wat er dan uitkomt, als je snapt wat ik bedoel met 'uitkomt'.. Ik kom meestal snel ter zake omdat ik iemand ben die er niet van houd om er om heen te draaien. Misschien dat dat niet als 'grappig' wordt ervaren. Maar dat is het probleem niet, het probleem van Paiq is dat vrouwen op je afknappen zonder te weten wie je nou ECHT bent en wie er achter dat gezicht schuil gaat. Tenzij ik een gedrocht ben, maar dat ben ik dus zekers niet
![]()
Internetdating is denk ik niet voor mij weggelegd, want ik ben nu eenmaal niet goed in Photoshop of fotogeniek.![]()
Met eigen omgeving bedoelde ik meer, diegenen die je al een beetje kent. Maar dit is dan wel afhankelijk van de vrouwen die zich in die omgeving bevinden. Want als dat allemaal niet veel is, dan houd dat ook op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Yep das helemaal waar. Maar ook in de kroeg zou ik eerst naar het uiterlijk kijken hoor. Maar ja de afwijzing in het echt zou ik moeilijk kunnen verdragen, dat zou ik echt erg vinden. Afwijzing op internet doet me echt helemaal niks. Dus ik vraag ze gewoon van wat vind je van mijn fotos, en als ze zeggen van je bent niet mijn type, dan zeg ik : helaas dan.. dan ga ik verder. Het boeit me echt niet. En heb nu deze week nog 3 dates geplanned, en hoop dat daar wat leuks tussen zit dan. Hoewel ik met eentje puur voor de sex heb afgesproken, en met de andere 2 ben ik meer geinteresseerd in een relatie.
Volledig mee eens. De beste uitspraak van dit topic.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Briljant hoor, maar de een z'n humor is de ander z'n afknapper![]()
Sorryquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volledig mee eens. De beste uitspraak van dit topic.![]()
Ken ook een gozer die ook absoluut NIET grappig is in mijn ogen. Echt erg, van die doorzichtige enorm flauwe opmerkingen. En hij doet zo zn best.![]()
Ja ik ben nogal traag van begripquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Poeh, ben blij dat de boodschap eindelijk is overgekomen.![]()
PM was makkelijker geweest dan Speeddatequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal traag van begrip![]()
Ik had laatst een paiqdate en die verzuchtte iets van 'kreeg ik maar eens een goede massage' (in een verder niet zo pikant gesprek).quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef vencodark het volgende:
Volledig mee eens. De beste uitspraak van dit topic.![]()
Ken ook een gozer die ook absoluut NIET grappig is in mijn ogen. Echt erg, van die doorzichtige enorm flauwe opmerkingen. En hij doet zo zn best.![]()
Ja precies. Goeie/dezelfde humor is zooo belangrijk. Pas dan zit er in mijn ogen een klik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik had laatst een paiqdate en die verzuchtte iets van 'kreeg ik maar eens een goede massage' (in een verder niet zo pikant gesprek).
Een hoop mannen zullen dan antwoorden 'ik wil je wel masseren hoor' ofzoiets. Ik vroeg iets van 'moet ik die nog binnenkoppen?' of 'NeeDeze is té makkelijk'. Als ze die opmerking niet had gesnapt dan was het gauw over geweest
PM me ffquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef WEST het volgende:
ik weet niet wie een invite naar mij gestuurd heb, maar ik heb nog niks ontvagen![]()
donequote:
Ah, iemand die nog met een verse blik ernaar kijktquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:23 schreef WEST het volgende:
paiq is best wel geinig, heb net wel een speedchat gehad en batle verloren.
Sjonge jonge, hou je negatieve gedoe ff lekker bij je....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef BttD het volgende:
[..]
Ah, iemand die nog met een verse blik ernaar kijkt
Wacht maar tot je aan je 100e battledate toe bent
wat dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef BttD het volgende:
[..]
Ah, iemand die nog met een verse blik ernaar kijkt
Wacht maar tot je aan je 100e battledate toe bent
Bttd is een beetje hopeloos en gefrustreerd...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef WEST het volgende:
[..]
wat dan?
heb er nu 5 gehad en met 1tje langer gekletst![]()
tja dat kan, ach een beetje ouwehoeren kan geen kwaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:29 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Bttd is een beetje hopeloos en gefrustreerd...![]()
voor zover ik kan inschatten (zit er pas een middag) kun je speedchat batles houden maar ook gewoon normaal chatten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:34 schreef vencodark het volgende:
Geloof dat voor mij die Paiq niet zoveel is. Het klinkt alsof je "wedstrijden" houd en ondertussen chat je met mensen die vaak niet eens de moeite waard zijn.![]()
Wat zijn bijv. de voordelen van Paiq?
Ok dan. Maar dat kan je op zoveel sites. Wat maakt Paiq zo bijzonder/anders?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef WEST het volgende:
[..]
voor zover ik kan inschatten (zit er pas een middag) kun je speedchat batles houden maar ook gewoon normaal chatten.
Het is gratisquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok dan. Maar dat kan je op zoveel sites. Wat maakt Paiq zo bijzonder/anders?
Hahaha, nou dat zijn wel meer chatsitesquote:
ik denk de fun dat het is. ach en wie weet klikt het welquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, nou dat zijn wel meer chatsites![]()
Ik wil duidelijke redenen waarom er zoveel gesproken hier wordt over Paiq!![]()
Zo.![]()
Thats it?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ik denk de fun dat het is. ach en wie weet klikt het wel
PaiQ moet je gewoon niet aan beginnen, tenzij je vrouw bent of Brad Pitt heet. Anders kun je het beter links laten liggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thats it?Wat een anti-climax.
simpelquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, nou dat zijn wel meer chatsites![]()
Ik wil duidelijke redenen waarom er zoveel gesproken hier wordt over Paiq!![]()
Zo.![]()
heb ik je al paar keer gezegd maarja je blijft hardleers...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:59 schreef BttD het volgende:
[..]
Of iemand moet mij eens een keer uitleggen wat ik nu structureel fout doe, of er moet iets veranderen aan de opzet van de site.
wie weet is het iets voor je, BttDquote:Er is nog wel een leuke site, ook al is het geen dating site: www.nieuwemensenlerenkennen.nl. Misschien werkt het een stuk beter als je elkaar niet ontmoet om potentieel een mogelijk kans te maken op wellicht een date in de verre nabije toekomst waarbij het niet duidelijk is wat beide partijen nou eigenlijk willen. Bij nieuwemensenlerenkennen kun je voor zover ik dat begrijp meedoen aan real life activiteiten met andere nieuwe mensen die je nog niet kent. Hetgeen natuurlijk betekent dat je die mensen in een gezellig ongedwongen sfeer kan leren kennen en wie weet zijn daar ook wel eens leuke dames bij met wie het goed klikt?
hoe moet ik het anders omschrijvenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thats it?Wat een anti-climax.
kun je beter vie wiki.fok doen anders moet je eerst kijken wie je kan invite kan doen etcquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef addictivebeat het volgende:
Moet een invite perse via wiki.fok verlopen? Via een pm kan toch ook? Of mail?
Je doelt op de tip van het niet over jezelf vertellen, veel vragen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
heb ik je al paar keer gezegd maarja je blijft hardleers...
Je moet wel wat over jezelf vertellen! Als je helemaal niks vertelt en alleen maar vraagt, dan wordt een soort verhoor en zulke gesprekken zijn ook totaal niet leuk. De clue is juist dat je door middel van vragen raakpunten vindt en dat je daar dan verder een gesprek over aan gaat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:35 schreef BttD het volgende:
[..]
Je doelt op de tip van het niet over jezelf vertellen, veel vragen?
Dat helpt niet
klopt, je moet er gewoon een leuk 2 gesprek van maken..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Je moet wel wat over jezelf vertellen! Als je helemaal niks vertelt en alleen maar vraagt, dan wordt een soort verhoor en zulke gesprekken zijn ook totaal niet leuk. De clue is juist dat je door middel van vragen raakpunten vindt en dat je daar dan verder een gesprek over aan gaat.
Ja, en dan net zo lang "vissen" tot je iets vindt wat je zelf ook erg aanspreekt.. Al is het natuurlijk wel zo dat als je te lang moet vissen, je zelf al conclusies er uit kan trekken dat er niet veel inzit qua gespreksstof en dat je dus net zo goed de boel zelf kan afbreken.. ;-)quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
klopt, je moet er gewoon een leuk 2 gesprek van maken..
maar je moet dan inderdaad achter komen wat ze leuk vindt... anders gaat het toch richting de zaak afbreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |