abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:06:14 #101
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45226624
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar het komt toch wel regelmatig voor dat de foto's nog niet zichtbaar zijn als de vrouw moet kiezen? Of althans alleen wat blokjes ofzo..
Ik zag net in die klassementen dat ik de op één na grootste 'player' ( )ben van dat hele paiq. Misschien toch eens wat minder achter de computer doorbrengen.
Dat is idd wel even schrikken als je jezelf in dat rijtje ziet staan . Stop dan spontaan eventjes met battledaten, paiqen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:06:54 #102
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45226647
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

En idd, ik ga wat minder achter de pc zitten.
Maar je geeft de oplossing zelf al aan: zet een foto van brad pitt in je profiel
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:06:56 #103
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45226649
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef gronk het volgende:

[..]

Briljant hoor, maar de een z'n humor is de ander z'n afknapper
Daar is bij mij nog nooit iemand op afgeknapt
www.xi-online.nl
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:07:21 #104
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45226662
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:06 schreef base3ball het volgende:

[..]

Daar is bij mij nog nooit iemand op afgeknapt
Famous last words.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_45226725
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:03 schreef base3ball het volgende:

[..]

Kortom gewoon lekker chatten en je ziet het vanzelf wel. En het feit blijft nog steeds, met een beetje (veel) humor kom je een heel eind.
Dat klopt, maar ik kan alleen humoristisch zijn als mensen mij wat beter leren kennen, en vice versa. Maar helaas geven ze mij daar niet de kans voor.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:08:53 #106
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45226737
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar ALS ik dan de winnaar ben dan wordt de tijd verlengd en dan kan je alsnog elkaar gezichten zien. En aan je uiterlijk doe je nu eenmaal niets. Zo ben ik nu eenmaal, en als je het niet aanstaat kan je oprotten. Maar dat is nu het probleem, want zo denken vrouwen op Paiq ook over mij.

Klinkt allemaal heel erg huilie huilie maar als je een flink aantal uur met Paiq bezig bent en het geen resultaten oplevert dan heb je het snel gezien. Mijn zelfvertrouwen wordt hierdoor alleen maar de grond in gestampt en dat is geen goed gevoel

En idd, ik ga wat minder achter de pc zitten.
Je moet het ook meer zien als een leuk tijdverdrijf met de kans op een date etc. En ik bedoel hiermee niet deze standaardreactie die veel vrouwen op paiq geven. Maar meer dat je het niet TE serieus moet nemen en vooral lol moet hebben.
www.xi-online.nl
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:10:44 #107
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45226818
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:07 schreef gronk het volgende:

[..]

Famous last words.
Die komen dan ook op mijn grafsteen .

Het was eigenlijk zo dat mijn eerste woordjes die ik sprak al een droge opmerking waren, alleen begrepen ze m niet, omdat ik nog zo belabberd sprak
www.xi-online.nl
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:19:25 #108
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45227204
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

ik ben wel zeker geinteresseerd in al die meiden, maar als je elke week maar 1 date gaat doen, dan duurt het misschien een jaar voordat je een echt leuke meid te pakken hebt met wie het klikt en met wie je een relatie kan opbouwen. Het is namelijk best moeilijk om iemand te vinden waarmee het echt klikt en waarvan je beiden samen verder wil. Dus vandaar probeer ik zoveel mogelijk dates te doen. En het gaat echt goed.. alleen vind ik de meeste meiden tegenvallen in het echt... of ze zien er juist beter uit, maar qua karakter is het dan niks... of qua interesses. Het blijft lastig om een leuke meid te vinden ... en het moet ook van 2 kanten komen he ?
Het blijft altijd moeilijk om de juiste klik te hebben. Maar als ik een beetje uit je reacties kan opmaken, heb jij de meeste van je dates via oneliners en dergelijke ( als ik het fout heb). Misschien dat t daar een beetje aan ligt, wat betrefd uiterlijk wat minder is (zij posten een foto die net wat beter is dan de werkelijkheid).

En jij krijgt vaak een one-liner op je foto. Wellicht dat dat een verklaring is waarom ze niet zo leuk zijn qua karakter en interesses.
Ze benaderen je vooral eerst door je uiterlijk. Dat kan de link zijn tussen oppervlakkigheid etc.

Maar aan de andere kant, zijn er genoeg die ook die combinatie zoeken. En niet iedereen die one-liners stuurt is oppervlakkig natuurlijk

De meest interessant vrouwen (qua uiterlijk en karakter) vind je vooral in je eigen omgeving (in Volendam en Urk nemen ze dat iets te letterlijk). Het punt is, zoals je al eerder aangeeft, dat niet iedereen die makkelijk aanspreekt. Althans niet zo makkelijk als op internet.
www.xi-online.nl
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:21:11 #109
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45227285
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:19 schreef base3ball het volgende:

De meest interessant vrouwen (qua uiterlijk en karakter) vind je vooral in je eigen omgeving
Da's ook niet zo verwonderlijk: als je aanneemt dat je je omgeving zelf kiest, dan hebben vrouwen die zich ook in die omgeving bevinden een hoge kans op dezelfde interesses/keuzestrategieen als jij.
pi_45227510
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:19 schreef base3ball het volgende:

[..]

Het blijft altijd moeilijk om de juiste klik te hebben. Maar als ik een beetje uit je reacties kan opmaken, heb jij de meeste van je dates via oneliners en dergelijke ( als ik het fout heb). Misschien dat t daar een beetje aan ligt, wat betrefd uiterlijk wat minder is (zij posten een foto die net wat beter is dan de werkelijkheid).

En jij krijgt vaak een one-liner op je foto. Wellicht dat dat een verklaring is waarom ze niet zo leuk zijn qua karakter en interesses.
Ze benaderen je vooral eerst door je uiterlijk. Dat kan de link zijn tussen oppervlakkigheid etc.

Maar aan de andere kant, zijn er genoeg die ook die combinatie zoeken. En niet iedereen die one-liners stuurt is oppervlakkig natuurlijk

De meest interessant vrouwen (qua uiterlijk en karakter) vind je vooral in je eigen omgeving (in Volendam en Urk nemen ze dat iets te letterlijk). Het punt is, zoals je al eerder aangeeft, dat niet iedereen die makkelijk aanspreekt. Althans niet zo makkelijk als op internet.
Yep das helemaal waar. Maar ook in de kroeg zou ik eerst naar het uiterlijk kijken hoor. Maar ja de afwijzing in het echt zou ik moeilijk kunnen verdragen, dat zou ik echt erg vinden. Afwijzing op internet doet me echt helemaal niks. Dus ik vraag ze gewoon van wat vind je van mijn fotos, en als ze zeggen van je bent niet mijn type, dan zeg ik : helaas dan.. dan ga ik verder. Het boeit me echt niet. En heb nu deze week nog 3 dates geplanned, en hoop dat daar wat leuks tussen zit dan. Hoewel ik met eentje puur voor de sex heb afgesproken, en met de andere 2 ben ik meer geinteresseerd in een relatie.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45227535
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef base3ball het volgende:

[..]

Je moet het ook meer zien als een leuk tijdverdrijf met de kans op een date etc. En ik bedoel hiermee niet deze standaardreactie die veel vrouwen op paiq geven. Maar meer dat je het niet TE serieus moet nemen en vooral lol moet hebben.
Mijn doel op Paiq is, net als iedereen volgens mij, het krijgen van een date met een vrouw en kijken wat er dan uitkomt, als je snapt wat ik bedoel met 'uitkomt'. . Ik kom meestal snel ter zake omdat ik iemand ben die er niet van houd om er om heen te draaien. Misschien dat dat niet als 'grappig' wordt ervaren. Maar dat is het probleem niet, het probleem van Paiq is dat vrouwen op je afknappen zonder te weten wie je nou ECHT bent en wie er achter dat gezicht schuil gaat. Tenzij ik een gedrocht ben, maar dat ben ik dus zekers niet

Internetdating is denk ik niet voor mij weggelegd, want ik ben nu eenmaal niet goed in Photoshop of fotogeniek.
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:01:38 #112
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45229055
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Mijn doel op Paiq is, net als iedereen volgens mij, het krijgen van een date met een vrouw en kijken wat er dan uitkomt, als je snapt wat ik bedoel met 'uitkomt'
Ik geloof dat je daar een verkeerde aanname maakt... wie zegt dat vrouwen op paiq voor een date gaan? Volgens mij vinden vrouwen het veeeeel interesanterder om een hele berg mail van 'aanbidders' te krijgen. Doet wonderen voor 't ego
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:11:08 #113
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45229433
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Mijn doel op Paiq is, net als iedereen volgens mij, het krijgen van een date met een vrouw en kijken wat er dan uitkomt, als je snapt wat ik bedoel met 'uitkomt'. . Ik kom meestal snel ter zake omdat ik iemand ben die er niet van houd om er om heen te draaien. Misschien dat dat niet als 'grappig' wordt ervaren. Maar dat is het probleem niet, het probleem van Paiq is dat vrouwen op je afknappen zonder te weten wie je nou ECHT bent en wie er achter dat gezicht schuil gaat. Tenzij ik een gedrocht ben, maar dat ben ik dus zekers niet

Internetdating is denk ik niet voor mij weggelegd, want ik ben nu eenmaal niet goed in Photoshop of fotogeniek.
Ik bedoel met name dat je het niet TE serieus moet nemen. De meesten van ons zijn wel op zoek naar een leuke date als we op paiq (of een andere site) zijn. En directe mensen, tsja dat ligt er helemaal aan met wie je chat. De een schrikt ervan, de ander vind t juist mooi.
www.xi-online.nl
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:20:15 #114
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45229862
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Yep das helemaal waar. Maar ook in de kroeg zou ik eerst naar het uiterlijk kijken hoor. Maar ja de afwijzing in het echt zou ik moeilijk kunnen verdragen, dat zou ik echt erg vinden. Afwijzing op internet doet me echt helemaal niks. Dus ik vraag ze gewoon van wat vind je van mijn fotos, en als ze zeggen van je bent niet mijn type, dan zeg ik : helaas dan.. dan ga ik verder. Het boeit me echt niet. En heb nu deze week nog 3 dates geplanned, en hoop dat daar wat leuks tussen zit dan. Hoewel ik met eentje puur voor de sex heb afgesproken, en met de andere 2 ben ik meer geinteresseerd in een relatie.
Met eigen omgeving bedoelde ik meer, diegenen die je al een beetje kent. Maar dit is dan wel afhankelijk van de vrouwen die zich in die omgeving bevinden. Want als dat allemaal niet veel is, dan houd dat ook op.
En ik snap heel goed, dat de drempel in de kroeg hoger ligt.

Iig succes met je dates.
www.xi-online.nl
pi_45231282
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef gronk het volgende:

[..]

Briljant hoor, maar de een z'n humor is de ander z'n afknapper
Volledig mee eens. De beste uitspraak van dit topic.
Ken ook een gozer die ook absoluut NIET grappig is in mijn ogen. Echt erg, van die doorzichtige enorm flauwe opmerkingen. En hij doet zo zn best.
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:16:14 #116
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45232548
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ken ook een gozer die ook absoluut NIET grappig is in mijn ogen. Echt erg, van die doorzichtige enorm flauwe opmerkingen. En hij doet zo zn best.
Sorry
www.xi-online.nl
pi_45233058
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:16 schreef base3ball het volgende:

[..]

Sorry
Poeh, ben blij dat de boodschap eindelijk is overgekomen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:51:53 #118
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45233978
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Poeh, ben blij dat de boodschap eindelijk is overgekomen.
Ja ik ben nogal traag van begrip
www.xi-online.nl
pi_45237654
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ja ik ben nogal traag van begrip
PM was makkelijker geweest dan Speeddate
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45238777
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef vencodark het volgende:
Ik had laatst een paiqdate en die verzuchtte iets van 'kreeg ik maar eens een goede massage' (in een verder niet zo pikant gesprek).

Een hoop mannen zullen dan antwoorden 'ik wil je wel masseren hoor' ofzoiets. Ik vroeg iets van 'moet ik die nog binnenkoppen?' of 'Nee Deze is té makkelijk'. Als ze die opmerking niet had gesnapt dan was het gauw over geweest
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_45245524
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik had laatst een paiqdate en die verzuchtte iets van 'kreeg ik maar eens een goede massage' (in een verder niet zo pikant gesprek).

Een hoop mannen zullen dan antwoorden 'ik wil je wel masseren hoor' ofzoiets. Ik vroeg iets van 'moet ik die nog binnenkoppen?' of 'Nee Deze is té makkelijk'. Als ze die opmerking niet had gesnapt dan was het gauw over geweest
Ja precies. Goeie/dezelfde humor is zooo belangrijk. Pas dan zit er in mijn ogen een klik.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:50:26 #122
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45247005
ik weet niet wie een invite naar mij gestuurd heb, maar ik heb nog niks ontvagen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45247056
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef WEST het volgende:
ik weet niet wie een invite naar mij gestuurd heb, maar ik heb nog niks ontvagen
PM me ff
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:21:24 #124
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45248143
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:51 schreef snellejelle het volgende:

[..]

PM me ff
done
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:23:32 #125
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45253083
paiq is best wel geinig, heb net wel een speedchat gehad en batle verloren.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:05:42 #126
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45254860
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:23 schreef WEST het volgende:
paiq is best wel geinig, heb net wel een speedchat gehad en batle verloren.
Ah, iemand die nog met een verse blik ernaar kijkt

Wacht maar tot je aan je 100e battledate toe bent
Internetjosti!
pi_45255491
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef BttD het volgende:

[..]

Sjonge jonge, hou je negatieve gedoe ff lekker bij je....
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:27:45 #128
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45255612
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef BttD het volgende:

[..]

wat dan?

heb er nu 5 gehad en met 1tje langer gekletst
pi_45255690
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef WEST het volgende:

[..]

wat dan?

heb er nu 5 gehad en met 1tje langer gekletst
Bttd is een beetje hopeloos en gefrustreerd...
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:31:48 #130
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45255756
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:29 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Bttd is een beetje hopeloos en gefrustreerd...
tja dat kan, ach een beetje ouwehoeren kan geen kwaad.

Bttd is denk dan van de 100 keer 99 keer afgewezen
pi_45255852
Geloof dat voor mij die Paiq niet zoveel is. Het klinkt alsof je "wedstrijden" houd en ondertussen chat je met mensen die vaak niet eens de moeite waard zijn.
Wat zijn bijv. de voordelen van Paiq?
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:36:26 #132
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45255899
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:34 schreef vencodark het volgende:
Geloof dat voor mij die Paiq niet zoveel is. Het klinkt alsof je "wedstrijden" houd en ondertussen chat je met mensen die vaak niet eens de moeite waard zijn.
Wat zijn bijv. de voordelen van Paiq?
voor zover ik kan inschatten (zit er pas een middag) kun je speedchat batles houden maar ook gewoon normaal chatten.
pi_45255957
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef WEST het volgende:

[..]

voor zover ik kan inschatten (zit er pas een middag) kun je speedchat batles houden maar ook gewoon normaal chatten.
Ok dan. Maar dat kan je op zoveel sites. Wat maakt Paiq zo bijzonder/anders?
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:38:41 #134
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45255968
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ok dan. Maar dat kan je op zoveel sites. Wat maakt Paiq zo bijzonder/anders?
Het is gratis
pi_45256027
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:38 schreef gronk het volgende:

[..]

Het is gratis
Hahaha, nou dat zijn wel meer chatsites
Ik wil duidelijke redenen waarom er zoveel gesproken hier wordt over Paiq!
Zo.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:47:25 #136
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45256228
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zo.
ik denk de fun dat het is. ach en wie weet klikt het wel
pi_45256309
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:47 schreef WEST het volgende:

[..]

ik denk de fun dat het is. ach en wie weet klikt het wel
Thats it? Wat een anti-climax.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:53:31 #138
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_45256415
Ik ken me de voorgaande reeks nog herinneren. Zie voor links:
Datingsites #33 - bijna weekend *O*

Leuk om eens door te lezen op een regenachtige dag.

Er werd in die reeks ook veel over Paiq gepraat. Er kwam ook regelmatig iemand van Paiq langs in die topics voor feedback.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:59:38 #139
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45256616
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

PaiQ moet je gewoon niet aan beginnen, tenzij je vrouw bent of Brad Pitt heet. Anders kun je het beter links laten liggen.

Ik heb er inmiddels gewoon echt HELEMAAL genoeg van van die site. Of iemand moet mij eens een keer uitleggen wat ik nu structureel fout doe, of er moet iets veranderen aan de opzet van de site.

Ik was altijd heel erg te spreken over de site, maar nu ben ik er niet zo weg meer van .

Er is nog wel een leuke site, ook al is het geen dating site: www.nieuwemensenlerenkennen.nl. Misschien werkt het een stuk beter als je elkaar niet ontmoet om potentieel een mogelijk kans te maken op wellicht een date in de verre nabije toekomst waarbij het niet duidelijk is wat beide partijen nou eigenlijk willen. Bij nieuwemensenlerenkennen kun je voor zover ik dat begrijp meedoen aan real life activiteiten met andere nieuwe mensen die je nog niet kent. Hetgeen natuurlijk betekent dat je die mensen in een gezellig ongedwongen sfeer kan leren kennen en wie weet zijn daar ook wel eens leuke dames bij met wie het goed klikt?

Ik laat internetdating voorlopig voor mijn eigen bestwil maar even links liggen
Internetjosti!
pi_45257034
Vorige week vroeg ik naar ervaringen met Zpinner.nl.. helaas blijkbaar niemand

Maar ik had me inmiddels aangemeld als VIP.. maar anderhalve week na de betaling nog steeds niet geactiveert. Helpdesk ook gemailt, geen reactie en nog steeds geen VIP.

Toch nog iemand met ervaring met die site? Lijkt er verdacht veel op dat 't oplichters zijn als ik 't zo zie..
pi_45257055
Ik vind paiq geweldig! Wellicht ligt het ook aan het uitgangspunt. Ik zit daar puur voor chatcontact en vrienden. Ik ben al hele leuke meiden tegengekomen en die speeddates zijn echt humor! Ik heb er nu al 20 achter de rug, waarvan de meeste succesvol. Ik vind het echt een verfrissende site!
I like pie.
pi_45257143
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zo.
simpel

de reden dat het zo populair is, is dat je altijd de kans krijgt om 1 op 1 (als je Battledates hebt afgezet) met een leuk persoon te chatten..

omdat er niet meteen foto's zichtbaar zijn kan je dus je leuke innerlijke kant laten zien (en zij ook)
dat scheelt een heel hoop gezoek door profielen en lappen tekst mailen. Bij mij iig komt het veel relaxter over, gewoon beetje relax chatten en dan kijken waar het op uit draait.

Uiteraard draait er nog steeds veel om uiterlijk, maar het is dat niet alleen, je krijgt ook een kans jezelf op een ander terrein je te laten zien...

ik heb dus enkele dates gehad omdat ze ook zeiden: jij bent een van de weinige van de matches die gezellig en grappig chat.. de anderen zijn er nooit of saai (ja als je niet goed kan chatten is deze site weer een nadeel.. sommige vrouwen (maar ook mannen) zijn kampioen weinig te zeggen, te gaan bellen tijdens een speeddate, of te ongeduldig te zijn... die (bij mij vrouwen dus) tyf ik er dan ook meestal uit)

op andere datingsites wachten de dames op een stapel mail (die ze ook krijgen) flikkeren de helft eruit en gaan dan alle foto's van de overgebleven profielen bekijken. Vervolgens mailen ze de lekkerste mannen met het leukste profiel. zo komen die andere mannen er dan dus bijna nooit in...

hetzelfde geldt dus voor vrouwen die geen zin hebben om 300 mailtjes door te worstelen. je krijgt van Paiq automatische matches of je kiest de leukst klinkende uit de speed/battledates... en als het klikt kan je kijken of degene het waarmaakt bij een real-life date

pi_45257259
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:59 schreef BttD het volgende:

[..]

Of iemand moet mij eens een keer uitleggen wat ik nu structureel fout doe, of er moet iets veranderen aan de opzet van de site.
heb ik je al paar keer gezegd maarja je blijft hardleers...
quote:
Er is nog wel een leuke site, ook al is het geen dating site: www.nieuwemensenlerenkennen.nl. Misschien werkt het een stuk beter als je elkaar niet ontmoet om potentieel een mogelijk kans te maken op wellicht een date in de verre nabije toekomst waarbij het niet duidelijk is wat beide partijen nou eigenlijk willen. Bij nieuwemensenlerenkennen kun je voor zover ik dat begrijp meedoen aan real life activiteiten met andere nieuwe mensen die je nog niet kent. Hetgeen natuurlijk betekent dat je die mensen in een gezellig ongedwongen sfeer kan leren kennen en wie weet zijn daar ook wel eens leuke dames bij met wie het goed klikt?
wie weet is het iets voor je, BttD
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:31:42 #144
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45257554
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

hoe moet ik het anders omschrijven
pi_45258634
Moet een invite perse via wiki.fok verlopen? Via een pm kan toch ook? Of mail?
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:32:20 #146
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45262361
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef addictivebeat het volgende:
Moet een invite perse via wiki.fok verlopen? Via een pm kan toch ook? Of mail?
kun je beter vie wiki.fok doen anders moet je eerst kijken wie je kan invite kan doen etc
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:35:54 #147
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45262520
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

heb ik je al paar keer gezegd maarja je blijft hardleers...
Je doelt op de tip van het niet over jezelf vertellen, veel vragen?

Dat helpt niet
Internetjosti!
pi_45263631
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:35 schreef BttD het volgende:

[..]

Je doelt op de tip van het niet over jezelf vertellen, veel vragen?

Dat helpt niet
Je moet wel wat over jezelf vertellen! Als je helemaal niks vertelt en alleen maar vraagt, dan wordt een soort verhoor en zulke gesprekken zijn ook totaal niet leuk. De clue is juist dat je door middel van vragen raakpunten vindt en dat je daar dan verder een gesprek over aan gaat.
I like pie.
pi_45264010
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Je moet wel wat over jezelf vertellen! Als je helemaal niks vertelt en alleen maar vraagt, dan wordt een soort verhoor en zulke gesprekken zijn ook totaal niet leuk. De clue is juist dat je door middel van vragen raakpunten vindt en dat je daar dan verder een gesprek over aan gaat.
klopt, je moet er gewoon een leuk 2 gesprek van maken..

maar je moet dan inderdaad achter komen wat ze leuk vindt... anders gaat het toch richting de zaak afbreken
pi_45264105
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

klopt, je moet er gewoon een leuk 2 gesprek van maken..

maar je moet dan inderdaad achter komen wat ze leuk vindt... anders gaat het toch richting de zaak afbreken
Ja, en dan net zo lang "vissen" tot je iets vindt wat je zelf ook erg aanspreekt.. Al is het natuurlijk wel zo dat als je te lang moet vissen, je zelf al conclusies er uit kan trekken dat er niet veel inzit qua gespreksstof en dat je dus net zo goed de boel zelf kan afbreken.. ;-)
I like pie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')