quote:Uitgegeven: 4 januari 2007 21:52
BLARICUM - Na een huwelijk van bijna 9 jaar hebben zanger Marco Borsato en zijn vrouw en actrice Leontine besloten er een punt achter te zetten. Dit maakte Borsato's woordvoerster donderdagavond bekend. Als reden werd "onoverkomelijke verschillen in standpunten" genoemd. Nadat in eerdere jaren regelmatig over huwelijksproblemen werd gespeculeerd, is het de laatste tijd opvallend rustig geweest wat betreft roddels over de toestand van het huwelijk van het echtpaar. Hierdoor komt voor velen de breuk als een donderslag bij heldere hemel. Marco en Leontine hebben samen drie kinderen. Het is niet bekend wie de voogdij over ze gaat krijgen en wie in het kapitale huis in Blaricum blijft wonen.
Ze heeft gespeeld in Amsterdamned, Briefgeheim, Westzijde Posse, Flodder en in de musical De Jantjes.quote:
"Zij"quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:00 schreef SwitcheR het volgende:
Ik geloof er ook niets van!
Hij zit ons gewoon te 'fokken'!!
Wil wel eens weten waar ie dat vandaan heeft!!!
dan zou het al op Nu.nl gestaan hebbenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
"Zij"
En ik heb het van RTL Boulevard
www.rtlboulevard.nlquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
"Zij"
oohh ja, en die zijn zo betrouwbaar als de privequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
"Zij"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |