quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol')
2. ze hield zich erg op de achtergrond, en keek rustig bij wat kraampjes rond tijdens de opdracht.
3. Ze was mij wel heel erg kalm bij de eliminatieronde, alsof ze toch al zeker was dat ze zou blijven.
4. Ik mag haar het minst, en de vorige edities was degene waar ik de grootste hekel aan had de mol...
En daarom juist een erg goede hint, als iedereen denkt dat het te opvallend is en dus geen hint kan zijn!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef JeroenV het volgende:
Dat van dat boek zou toch ook te opvallend zijn eigenlijk?
Al een keer of 4quote:
En daarom juist weer nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:43 schreef DaMart het volgende:
En daarom juist een erg goede hint, als iedereen denkt dat het te opvallend is en dus geen hint kan zijn!
Als je op die 'hints' af zou moeten gaan zou het dus Dick of Nadja moeten zijn...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarom juist een erg goede hint, als iedereen denkt dat het te opvallend is en dus geen hint kan zijn!
Zal ik dan mijn Dick Jol en de geheime beatles plaat theorie nog een keer vertellen? Dan is die ook een stuk of 4 keer langsgekomenquote:
Was het niet Menno die dit zei? (en dat Dick vervolgens zei 'O ja, Japanse meters')quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef jna het volgende:
[..]
En hij kwam met die Japanse meters aanzetten....
En van wie is dat persbericht dan afkomstig en wie is het lek?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef detulp050 het volgende:
Ik kreeg net een persbericht binnen dat de winnaar al bekend is geworden (door een lek).
Neeeeeee dat meen je niet.. Dat verpest heel de seriequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef detulp050 het volgende:
Ik kreeg net een persbericht binnen dat de winnaar al bekend is geworden (door een lek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |