quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol')
2. ze hield zich erg op de achtergrond, en keek rustig bij wat kraampjes rond tijdens de opdracht.
3. Ze was mij wel heel erg kalm bij de eliminatieronde, alsof ze toch al zeker was dat ze zou blijven.
4. Ik mag haar het minst, en de vorige edities was degene waar ik de grootste hekel aan had de mol...
En daarom juist een erg goede hint, als iedereen denkt dat het te opvallend is en dus geen hint kan zijn!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef JeroenV het volgende:
Dat van dat boek zou toch ook te opvallend zijn eigenlijk?
Al een keer of 4quote:
En daarom juist weer nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:43 schreef DaMart het volgende:
En daarom juist een erg goede hint, als iedereen denkt dat het te opvallend is en dus geen hint kan zijn!
Als je op die 'hints' af zou moeten gaan zou het dus Dick of Nadja moeten zijn...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarom juist een erg goede hint, als iedereen denkt dat het te opvallend is en dus geen hint kan zijn!
Zal ik dan mijn Dick Jol en de geheime beatles plaat theorie nog een keer vertellen? Dan is die ook een stuk of 4 keer langsgekomenquote:
Was het niet Menno die dit zei? (en dat Dick vervolgens zei 'O ja, Japanse meters')quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef jna het volgende:
[..]
En hij kwam met die Japanse meters aanzetten....
En van wie is dat persbericht dan afkomstig en wie is het lek?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef detulp050 het volgende:
Ik kreeg net een persbericht binnen dat de winnaar al bekend is geworden (door een lek).
Neeeeeee dat meen je niet.. Dat verpest heel de seriequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef detulp050 het volgende:
Ik kreeg net een persbericht binnen dat de winnaar al bekend is geworden (door een lek).
Via http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=1931 is in ieder geval de vorige serie nog terug te kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zijn de vorige seizoenen nog ergens te zien ofzo? Dit heb ik dus zoveel jaar moeten missen
Gisteren bij RTL Boulevard wisten ze ook al te melden datquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef detulp050 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door cinnamongirl op 05-01-2007 09:35:56 (Spoilertags geplaatst) ]
Zet dan tussen spoilers!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:57 schreef linebear het volgende:
[..]
Gisteren bij RTL Boulevard wisten ze ook al te melden datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het al gelezen voordat het in spoilers stond. Er mag trouwens ook wel even vermeld worden dat de winnaar tussen de spoilertags staat. Maar in ieder geval zijn ze bij boulevard ook een stel hufters dat ze dat dan meteen naar buiten brengen, alles voor de scoop natuurlijk.
Something for your mind, your body and your soul.
Omgquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:54 schreef Urquhart het volgende:
Dick had trouwens direct het bed gemold
En waarom zou ze dan volgens jou geen goede Mol kunnen zijn? Nu verdenkt niemand haar omdat ze zo braaf geld heeft verdiendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:45 schreef Freezor het volgende:
Renate is bij mij al afgevallen als mol, ze scoorde namelijk samen met Inge ¤2500 voor de pot bij de filmpjes opdracht.
Het lijkt mij dat de Mol er nooit zelf voor zal zorgen dat er geld in de pot komt. Maar als ze vanaf de komende afleveringen alleen nog maar geld verspeelt zou je het inderdaad kunnen bestempelen als een actie om vertrouwen te winnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:04 schreef MrManiak het volgende:
[..]
En waarom zou ze dan volgens jou geen goede Mol kunnen zijn? Nu verdenkt niemand haar omdat ze zo braaf geld heeft verdiend.
Het schijnt toch wel te bestaan http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement (zie het stukje bij "Length")quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:12 schreef JeroenV het volgende:
Dick zei het. Ik zie op internet ook echt niks over Japanse meters staan, maargoed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |