quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Jivis het volgende:
Dick Jol is de mol.
Waarom? Mijn theorie:
z'n achternaam rijmt op "mol".
In het filmpje was al te zien dat Nadja dat boek aan het lezen was in het vliegtuig. Toch blijft Dick Jol met dat beatles shirt ook verdacht voor mij hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ik heb eigenlijk 3 aanwijzingen gezien die direct naar een van de kandidaten wijzen:
- Dick Jol krijgt als enige een rood molboekje, de rest een groene.
- In filmpje Eva komt WIDM logo naar voren.
- Het boek 'Adrian Mole' ligt in spel 2. Die naam is een anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor: Nadja is de mol.
En dan moet ik dus kiezen uit die drie... hm... ik ga dan voor Nadja... meest verborgen hint van de drie, en ze hield zich wel erg op de achtergrond. Bovendien bleek de vorige twee edities dat degene die ik het meest irritant vond de mol was, en nadja is een goede kanshebster om de meest irritante kandidaat te zijn deze editie!
Heb je de rest van de liedjes in zijn uitzending ook geanalyseerd?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Paul draaide een liedje van Imaani in z'n uitzending vanmiddag
I see your picture in a frame is de eerste regel, in Renate's huis hingen allemaal fotolijstjes aan de muur
Misschien toch een aanwijzing?
Jij zit scherp op te letten. Zoek je van alle songs die 'ie draait de lyrics? of zei hij er iets speciaals bij?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
I see your picture in a frame is de eerste regel, in Renate's huis hingen allemaal fotolijstjes aan de muur
Nadja en Dickquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wie kregen trouwens de 2 afwijkende kleuren boekjes?
Dick Jol en Nadjaquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dat zou dan een aanwijzing richting Eva zijn. Je zag het logo (picture) van de mol op een televisie (frame) in een filmpje dat bij Eva hoorde!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Dick en Nadjaquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Draaide die dat met een verwijzing naar De Mol-uitzending van vanavond... aan de andere kant, het is wel verdacht om een Songfestivalklassieker op 3FM te draaienquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Maar dat was niet echt verborgen, het werd zelfs nog duidelijk gezegd. 'Belgische versie van de Mol'.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou dan een aanwijzing richting Eva zijn. Je zag het logo (picture) van de mol op een televisie (frame) in een filmpje dat bij Eva hoorde!
er zijn helaas niet altijd shirts in XXXL te krijgenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:45 schreef cptmarco het volgende:
waarom moeten gezette mensen altijd net iets te strakke shirtjes aan?? Is dat verplicht ofzo?
Niet getreurd, misschien komt hij nog wel terug i.p.v. Eva ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Nouk het volgende:
Jammer dat Sander alweer vertrokken is. Wel een leuke deelnemer, maar helaas.
Wanneer kan iemand terug komen dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:50 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Niet getreurd, misschien komt hij nog wel terug i.p.v. Eva ofzo![]()
Ik heb een beetje dezelfde gedachtenkronkelquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef RayMania het volgende:
Op één of andere manier heb ik het gevoel dat de Mol een man is, omdat vorige jaren het vaak een vrouw was. Is natuurlijk geen argument, maar toch ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop niet dat die afgevallen mensen weer terugkomen. Zoals Richard vorig jaar, en Gijs het jaar daarvoor. Weg is weg!!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:50 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Niet getreurd, misschien komt hij nog wel terug i.p.v. Eva ofzo![]()
Gijs was toen toch meer omdat een kandidaat ziek moest afhaken en ze anders te weinig mensen overhielden voor een volgende eliminatieronde?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die afgevallen mensen weer terugkomen. Zoals Richard vorig jaar, en Gijs het jaar daarvoor. Weg is weg!!!
Vorig jaar stond er een gewoon tijdens een opdracht in een lege fabriekshal ergens in een kooi (weet niet meer wie het was). Toen hadden de deelnemers de keuze om op de knop te drukken om hem terug in het spel te laten, of 2 jokers te pakken die ernaast liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wanneer kan iemand terug komen dan?
nee, de aanwijzing zou niet gaan over wie de mol was maar over de aflevering van vanavond.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef DaMart het volgende:
De eerste dagboekbijdrage van de mol staat ook al online, trouwens. Maar even tussen spoilertags, je weet maar nooit wie het niet wil lezen.Klinkt heel erg RenateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
Hohohoquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar dat was niet echt verborgen, het werd zelfs nog duidelijk gezegd. 'Belgische versie van de Mol'.
songfestival is feest van de nichtenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Draaide die dat met een verwijzing naar De Mol-uitzending van vanavond... aan de andere kant, het is wel verdacht om een Songfestivalklassieker op 3FM te draaien
Ik vind het wel briljant gevonden eigenlijk, was mij niet opgevallenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
Als Dick Jol de Mol is, dan is het nu al bij voorbaat de slechtste serie ooit.
Jol draagt tijdens de executie waarbij Sander (de Beatlesfan) moet vertrekken een Beatles t-shirt. Wel héél opvallend.
2 mogelijkheden:
- Dick is toevallig ook een fan van The Beatles en wel zo erg dat hij op zijn leeftijd nog met band-shirts gaat rondlopen, of
- Dick is de Mol, want die kon als enige weten dat Sander de lul was tijdens de executie.
Ik hoop echt dat het toeval was en dat Jol er in aflevering 2 uitvliegt, want anders is er nu al geen reet meer aan.
Volgens mij weet de mol niet wie er die aflevering uit gaat hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
Jol draagt tijdens de executie waarbij Sander (de Beatlesfan) moet vertrekken een Beatles t-shirt. Wel héél opvallend.
2 mogelijkheden:
- Dick is toevallig ook een fan van The Beatles en wel zo erg dat hij op zijn leeftijd nog met band-shirts gaat rondlopen, of
- Dick is de Mol, want die kon als enige weten dat Sander de lul zou zijn tijdens de executie.
Ik hoop echt dat het toeval was en dat Jol er in aflevering 2 uitvliegt, want anders is er nu al geen reet meer aan.
Maar als mol geef je jezelf toch nooit op om te wachten bij zo'n bordje hij miste het laatste deel van de opdracht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
2 mogelijkheden:
- Dick is de Mol, want die kon als enige weten dat Sander de lul zou zijn tijdens de executie.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
2 mogelijkheden:
Ik vind het heel erg Menno, het waren ook zijn gehaktballenquote:
Hoe weet de mol al bij voorbaat wie eruitvliegt? Dat heeft toch te maken met hoe de kandidaten de vragen invullen, en daar heeft de mol toch niets mee van doen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
2 mogelijkheden:
Dus Paul was de enige die oplette. Niet echt overduidelijk iets voor de molquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef evert het volgende:
trouwens, bij ALex, de gok, was Paul de enige die twee keer slaan zei....
Precies, dat kon hij niet weten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Hoe weet de mol al bij voorbaat wie eruitvliegt? Dat heeft toch te maken met hoe de kandidaten de vragen invullen, en daar heeft de mol toch niets mee van doen?
volgens mij had Dick dat t shirt al de hele tijd aan.... bovendien weet de mol niet wie eruit vliegt...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
2 mogelijkheden:
Ja, en vorig jaar had Karel steeds een roze overhemd aan ... en was een vrouw de Mol.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef RayMania het volgende:
Op één of andere manier heb ik het gevoel dat de Mol een man is, omdat vorige jaren het vaak een vrouw was. Is natuurlijk geen argument, maar toch ..
Was meer met de schoenen. Zei Sander tegen Renate ofzo. Nou Sander ligt eruit dus Renate kan. Maar dat zou ik te veel een dom "kijk mij, ik ben belangrijk want ik kom altijd op TV" kutje vinden. Net als vorig jaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg Menno, het waren ook zijn gehaktballen![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg Menno, het waren ook zijn gehaktballen![]()
juist verwarring zwaaien....quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dus Paul was de enige die oplette. Niet echt overduidelijk iets voor de mol
Damn, waar sommige mensen al niet op lettenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, en vorig jaar had Karel steeds een roze overhemd aan ... en was een vrouw de Mol.
Nu had hij een blauw overhemd aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |