Daar lijkt ie idd op, maar het is 'm zo te zien nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:09 schreef M5 het volgende:
2 is een Jaguar S-type
100% modeljaar 1999-2002. de nieuwere modellen hebben een iets andere achterkant.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar lijkt ie idd op, maar het is 'm zo te zien niet
Dan mag je zeggen van welk model.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:26 schreef lipje het volgende:
laatste is van een volkswagen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:28 schreef M5 het volgende:
[..]
100% modeljaar 1999-2002. de nieuwere modellen hebben een iets andere achterkant.
oud:
[afbeelding]
nieuwer:
[afbeelding]
Ik kon ook geen bijpassende Volkswagen vinden, want VW was wel het eerst waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan mag je zeggen van welk model.
het is namelijk niet van een VW
Welk merk is het dan wel?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan mag je zeggen van welk model.
het is namelijk niet van een VW
Dat stond er niet bij, maar alle anderen (totaal 9, heb er nu dus 7) waren gewoon productiemodellenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
@TS: De units die je laat zien zijn toch wel van bestaande productiemodellen, en niet van prototype's ofzo?
Hmm, dus zoeken we misschien naar modellen waar maar 1 foto van is ofzo..quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij, maar alle anderen (totaal 9, heb er nu dus 7) waren gewoon productiemodellen
Het moet te doen zijn, anders maak je er geen prijsvraag van zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hmm, dus zoeken we misschien naar modellen waar maar 1 foto van is ofzo..
Beetje naald in een hooiberg idee imho.![]()
Dacht ook eerst aan de Noble (m400) maar die heeft andere units.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat was volgens mij echt geen S-type die nummer 2 ..
Is een sportwagen volgens mij.. Heeft iig meer weg van een Noble dan een Jaguar S-type..
Die bovenste lijn klopt sowieso niet.. Het achterlicht valt op de foto helemaal in de auto, met duidelijke randen eromheen dus.. heeft de s-type niet..
Hangt van het horloge af.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het moet te doen zijn, anders maak je er geen prijsvraag van zou ik zeggen
idd.. ze hebben geen ronde lampen maar vierkant.. maar komt al een stuk dichter in de buurt dan die jag..quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dacht ook eerst aan de Noble (m400) maar die heeft andere units.
Zijn wel ingebouwd op dezelfde manier als op de foto.
moet ik het dan echt nog een keer posten?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
idd.. ze hebben geen ronde lampen maar vierkant.. maar komt al een stuk dichter in de buurt dan die jag..
Wat M5 al zei, het is het vorige model, die had die randen welquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat was volgens mij echt geen S-type die nummer 2 ..
Is een sportwagen volgens mij.. Heeft iig meer weg van een Noble dan een Jaguar S-type..
Die bovenste lijn klopt sowieso niet.. Het achterlicht valt op de foto helemaal in de auto, met duidelijke randen eromheen dus.. heeft de s-type niet..
Er zijn meer prijzen (10 stuks, o.a. een kalender, een beertender..) dus ze verwachten kennelijk meerdere goede inzendingenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hangt van het horloge af.
Als je er een swatch mee kunt winnen, wel.
Het wordt echter een ander verhaal als het horloge een Omega (ofzo) blijkt te zijn
Ook nog een type in gedachte toevallig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bij nr.3 moet ik trouwens denken aan een Hyundai ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |