én niet alle bejaarden zijn vervelend.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Jenny_ het volgende:
Zal je oma leuk vinden dat je zo over d'r denkt...![]()
Ik heb een tijdje geleden zwarte piet moeten spelen bij een buurtvereniging samen met een vriendin. We hadden nog een hoop pepernoten over dus zijn we even naar het bejaardenhuis geweest (mijn zus werkt daar als verzorgende). De reactie van die mensen waren zo leuk, als een kind zo blij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef Samsonneke het volgende:
Als sommige mensen nou eens de tijd namen bejaarden beter de leren kennen, zouden ze er waarschijnlijk anders over denken. Ik heb een tijd terug maatschappelijke stage moeten verrichten in een bejaardentehuis. Op het begin had ik ook zoiets van "oude zeikerds", maar dat is dus helemaal niet zo. Over het algemeen zijn het hele aardige mensen met geweldige verhalen. Natuurlijk heb je een paar rotte appels ertussen zitten die zeiken om een suikerklontje teveel, maar dat moet je gewoon negeren.
Een beetje geduld is ook niet verkeerd.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:23 schreef HansU het volgende:
verkapt "ik ben gefrustreerd omdat ik tot mijn 6567e moet werken" topic
67e, nu nog mooier!!quote:
Jij baalt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
[..]
67e, nu nog mooier!!
Dan ben ik waarschijnlijk al weer bijna aan het ontbinden, indien ik het haal.
Door voor je in de wachtrij bij de AH in slaap te vallen ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
de meeste halen wel de vaart uit de maatschappij
of naar dingen gaan kijken die ze toch nooit kopenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Door voor je in de wachtrij bij de AH in slaap te vallen ja.
nee, slagroom is niet goed voor voor mij, zij de dokter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
of naar dingen gaan kijken die ze toch nooit kopen
kan je na gaan hoe irritant een bejaarde gothic moet zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef crackhead het volgende:
Dat heb ik nou met gothics, en dat soort ongewassen alto-tuig.
Bijna net zo erg als bejaarde punkers.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:42 schreef HansU het volgende:
[..]
kan je na gaan hoe irritant een bejaarde gothic moet zijn.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef EricG het volgende:
Pleeg dan zelfmoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |