quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik onderbouw mijn posts altijd en probeer niet zomaar iemand een ban aan te naaien.
Voorbeelden/argumentatie graag als je het er niet mee eens bent.quote:
Maak dan een goede OPquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ray, je sluit het verkeerde FCDB topic, de mijne was eerder. [afbeelding]
Is het ergens in de FAQ terug te lezen dat een topic een "fatsoenlijke OP" moet hebben?quote:
in de FAQ der ongeschreven wettenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is het ergens in de FAQ terug te lezen dat een topic een "fatsoenlijke OP" moet hebben?
Nee, maar het is dan ook geen veel gestelde vraagquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is het ergens in de FAQ terug te lezen dat een topic een "fatsoenlijke OP" moet hebben?
Dat bedoel ik dus.quote:
Tuurlijk niet! Ik zeur nauwelijksquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, maar het is dan ook geen veel gestelde vraag.
Brr, zeuren mensen uit Den Bosch altijd zo?
Dat is allleen Robbie, moet je niet op letten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:30 schreef RayMania het volgende:
Brr, zeuren mensen uit Den Bosch altijd zo?
Jeetje, ja oke.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik plaatste niet voor niets een PI bij mijn vraag maar vind alleen dat sommige mensen een behoorlijke OP-tik hebben.
Na 7 posts is die toch alweer vergeten.
En die troll naar mij sloeg ook niet aan hequote:Op zondag 21 januari 2007 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Triest hoor om met iemand hobby te trollen.
Blijkbaar wel, want je reageerde wel weer en je komt er hier ook nog eens op terug.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
En die troll naar mij sloeg ook niet aan he![]()
Gelukkig weet ik het zonder het op de man te spelen wel te reddenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je reageerde wel weer en je komt er hier ook nog eens op terug.![]()
Dat laat je aan je reacties als "triest" en "hij is volwassener dan jij" goed blijken inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik het zonder het op de man te spelen wel te redden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |