en ik had je gezegd dat ik moest wachten op een nieuw pasje om te kunnen internetbankieren,moest wachten tot vandaag. dat was de afspraak. ik zal het zo overmaken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef SoSolid het volgende:
Ja dat was 4 januari, en je hebt/had nog steeds geen geld overgemaakt
als je nou eerder had gereageerd, zou ik morgen geen geld overmakenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:58 schreef SoSolid het volgende:
Ik heb nog
Gamecube + 2 controllers (Alles in doos met boekjes) & 256 blocks memcard
Tony Hawk4
Soul Calibur 2 (Players Choice)
Call of duty 2: Big red one
Nog niet betaald, maar ze zijn weer te koop omdat ik er geen geld voor ontvangen heb en diegenen die ze besteld hebben zeggen hier ook niets meer in het topic.
Eternal darkness
Timesplitters fututre perfect
Resident evil
Viewtiful joe
Simpsons hit& run
Memcard 59blocks
Ajaxquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en ik had je gezegd dat ik moest wachten op een nieuw pasje om te kunnen internetbankieren,moest wachten tot vandaag. dat was de afspraak. ik zal het zo overmaken.
goed,ik hoef al geen deal meer met jou. het is duidelijk hoe je met je emailtjes omgaat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:50 schreef SoSolid het volgende:
Nou ja... ik kan dat hier nergens terugvinden, ik wil dit natuurlijk gewoon vlot afhandelen. Dus ja... het spijt me.![]()
Uitzonderingen bevestigen de regel tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:25 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb een prettige contact met SoSolid en netjes aangegeven wanneer ik zou betalen...
Nu wacht ik met smart op zijn spellen...
Ps. Ben ook een AJAX fan......![]()
Sorry al voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef Platina het volgende:
Hoeveel voor Simpsons: Hit & Run + Viewtiful Joe 2?
en jij bent zeker Manchester United fan gezien je pic???quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel toch![]()
Daarbij ging de hele transactie met Sosolid bij mij ook perfekt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:29 schreef SoSolid het volgende:
Frenzy2003 20 euro
-Timesplitters
-eternal darkness
20 excl. is een deal, mail maar
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef frenzy2003 het volgende:
sosolid,ik betaal je vanavond. ik heb eindelijk mijn pinpas binnen,of heb je ze al verkocht( eternal darkness en timsplitters)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef SoSolid het volgende:
Sorry frenzy2003, alleen timesplitters, ik had een tijdje niets van je gehoord...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik had dus al geboden op deze 2,en in principe was het een deal,weet je nog?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef SoSolid het volgende:
Ja dat was 4 januari, en je hebt/had nog steeds geen geld overgemaakt
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en ik had je gezegd dat ik moest wachten op een nieuw pasje om te kunnen internetbankieren,moest wachten tot vandaag. dat was de afspraak. ik zal het zo overmaken.
Een heel verhaal op een rijtje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:36 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
goed,ik hoef al geen deal meer met jou. het is duidelijk hoe je met je emailtjes omgaat.
Die van mij lagen van de week al op de deurmat dus die hoef je niet meer te versturenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:02 schreef SoSolid het volgende:
Het geld van ninedarts en bayswater is ook binnen, ik hoop het morgen te kunnen versturen! Anders zeker maandag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |