Schatti is eng. Ik heb geen troetelnaampjes voor mn vriend.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:58 schreef Hik het volgende:
"Schat" kan nog, maar "schatti" daar zou ik je ook voor wegdoen hoor...
Het ligt een beetje aan de context waarin je het zegt. Een oom en tante van mijn spreken elkaar, ook waar andere mensen bij zijn, altijd als vanzelfsprekend aan met 'schat'. Ik kan me voorstellen dat je zoiets na een relatie van één of twee maanden niet doet - al was het maar vanwege de vreemde blikken die anderen je zullen toewerpen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:57 schreef remialleen het volgende:
ok , ff de situatie uitleggen
ik ben nu 2 maand tesamen met mijn vriendin, maar onlangs maakte ze wel een vreemde opmerking
ze vind het raar dat ik al zo vroeg in onze relatie schattie, schat, ... tegen haar zeg
wtf maakt het nu uit of je zoiets zegt achter 1 maand of 1 jaar tesamen???![]()
of heb ik het nu zo verkeerd, moet je eerst een vereist aantal maanden/jaren bij eklaar zijn voor je elkaar schat noemt?![]()
in het openbaar zou ze me aanspreken met 'schat.. kom je even'... maar daarbij komt dat we altijd bij elkaar lopen/staan/zitten ofzo, misschien als ze mn aandacht zou moeten trekken aan de andere kant van de winkel dat ze me wel bij mn voornaam noemt, maar dat is nog niet nodig geweest...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Ook in het openbaar?
In het openbaar schatti genoemd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |