dat geloof ik wel. hoor ik nu iedere week dezelfde liedjes of....?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
maar ik hou meer van nickensimon dan van jan smit, dat even ter verduidelijking
Welk imagequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:59 schreef FUFR het volgende:
laten we er nu over ophouden, ik wil niet dat je straks achter je pc uitkruipt, een goed glas rode wijn inschenkt en denkt: met fufr kan ik fijn over Jan Smit praten.
das niet goed voor mijn image..![]()
Net of iemand hier iets geeft om zijn of haar imagequote:
Wat is dat, een imagequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:25 schreef febster het volgende:
[..]
Net of iemand hier iets geeft om zijn of haar image
Wellus, dat wil zeggen dat haar ouders dus niet in juli op vakantie gaan en dus op de kat kunnen passenquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Handig. Neemt je vader de kat mee naar zn werk?
Hoe was Blijdorp?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wellus, dat wil zeggen dat haar ouders dus niet in juli op vakantie gaan en dus op de kat kunnen passen
Sushi
no shit sherlockquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:20 schreef febster het volgende:
en ja Artic, dit is een Opgezwolle shirt
nep taalpuristenquote:
vooruit danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wellus, dat wil zeggen dat haar ouders dus niet in juli op vakantie gaan en dus op de kat kunnen passen
Sushi
goodmeurning, alles weer ok in de mond?quote:
Tot nu toe lijkt het er wel opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
goodmeurning, alles weer ok in de mond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |