ik heb het kattendeel nooit bekeken eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:47 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ja, thanks nog daarvoor, zag je post daarover ook nog.
Ik vond t buiten voor hondjes er beter en groter uitzien dan voor katten, maar ik denk dat ik gewoon een keertje ga kijken, kan ik ook zien hoeveel hokken en dus katten het per buitenruimte zijn.
ontkenning, dat is een symptoomquote:
zo christelijk zag mex er nou ook niet uit.quote:
of wat mijn vrouw allemaal bewaard...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je zou eens bij m'n ouders op zolder moeten gaan kijken![]()
snurken is een van de 8 schoonheden!quote:
dit lijkt me niet echt logischquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef Ingridh007 het volgende:
De duif
Mn vader heeft de maand juni vrij gekregen, dus Bobje kan bij hem logeren als X en ik in juli op vakantie gaan
Handig. Neemt je vader de kat mee naar zn werk?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef Ingridh007 het volgende:
De duif
Mn vader heeft de maand juni vrij gekregen, dus Bobje kan bij hem logeren als X en ik in juli op vakantie gaan
triest! kijk jij dit ook al?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef amaranta het volgende:
Nick en Simon!
laat mij lekker simpOl zijn. Het is of dit of american Pie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
triest! kijk jij dit ook al?
o ja, natuurlijk...
of Transporter...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
laat mij lekker simpOl zijn. Het is of dit of american Pie.
Ze zingen trouwens niet zo heel zuiver.
af en toe ben ik best blij dat ik een "negeer geluid" modus hebquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef amaranta het volgende:
als een zomer voorbij is een van hun leukste liedjes, samen met de soldaat en verloren.
ik denk dat ik verlooooooooooooooooren benquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
af en toe ben ik best blij dat ik een "negeer geluid" modus heb
neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat ik verlooooooooooooooooren ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |