Hebben jullie wel eens sex dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
jawel, maar wij lopen niet de hele tijd sex-insinuaties te maken.
Je zou eens bij m'n ouders op zolder moeten gaan kijkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef r8ality het volgende:
Mjin god, wat kan een mens toch een rotzooi verzamelen.
Neuken! Neuken! NEUKEN!!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
jawel, maar wij lopen niet de hele tijd sex-insinuaties te maken.
Jajaja, jij bent in Rome geweest en wij niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)ta_Teresa_in_Ecstasy
En ik dacht dat ik lui wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:44 schreef gurlie het volgende:
Eerst maar even douchen.
Ik heb besloten de toetsen te boycotten, ik heb vakantie, verdomme.
owjaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je hebt bijna drie weken vakantie gehad hoor.
Maar ik neem je nog wel een keertje mee hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jajaja, jij bent in Rome geweest en wij niet.
Je kan sowieso meerdere BT connecties tegelijk hebben. Ik heb in de auto ook gewoon de Parrot en GPS ontvanger tegelijk aan. Ik hoop zelf nooit met toewijzen van compoorten hoeven werken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:40 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, weet jij hier mss een oplossing voor?
http://www.windowsmobiles.nl/index.php?topic=1376.0
Ooit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar ik neem je nog wel een keertje mee hoor![]()
Ik dacht ooit dat de 9090 er maar 1 tegelijk aankon.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je kan sowieso meerdere BT connecties tegelijk hebben. Ik heb in de auto ook gewoon de Parrot en GPS ontvanger tegelijk aan. Ik hoop zelf nooit met toewijzen van compoorten hoeven werken.
En nu komt het stomme van heel het verhaal, mijn pa heeft een autohouder met ingebouwde GPS-ontvanger. Die werkt dus net als een bekabelde GPS-ontvanger en niet als een BT GPS-ontvanger.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:02 schreef Mex_ het volgende:
Dat is dus het punt, ik heb met heel het compoorten verhaal nooit iets hoeven doen. De compoort van de headset kun je niet aanpassen, die van je gps ontvanger wel. (ik weet alleen zo 123 niet waar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |