Rond 3 uur waren we volgens mij wel ff in de Saai... ehhhh Stunt. Daarvoor bij de Thomas, erna naar huis.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach tja.
Ik heb je overigens niet gespot in de Stunt rond een uur of 3.
Was Debje eik. aan het werk? Wilde wel ff gaan kijken daar maar ben er niet meer aan toe gekomen.
Dichtbij Stratumseind wonen is/blijft trouwens wel tofheid![]()
.
Nee, ik denk dat ik 'm ga vermoorden, ik hoef geen killergupquote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef Blueman het volgende:
Cool zo'n gup maar wat moet je ermee he.
Is hij nog in quarantaine of is hij alweer bij de rest van zijn buddies!?
Hop in de pan ermee.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik 'm ga vermoorden, ik hoef geen killergup
Tenzij iemand interesse heeft
het ding heeft de afmeting van een pijnboompitquote:Op zondag 7 januari 2007 15:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hop in de pan ermee.
Beetje kruiden en aan de kat voeren.
Pas op voor de Partij van de Dieren fanatiekelingen in dit topic!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ding heeft de afmeting van een pijnboompit
Door de wc lijkt me beter
Die mogen me om mijn adres vragen om het monster te komen reddenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Pas op voor de Partij van de Dieren fanatiekelingen in dit topic!
Mooi jezelf ingedekt!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mogen me om mijn adres vragen om het monster te komen redden
Mss is het net als bij kippen. Dat ze zwakte merken omdat die ouwe toch al aan het doodgaan was.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat zo gisteren naar mijn aquarium te kijken, zie ik een babyguppie heel de tijd mijn papaguppie aanvallen. Hapjes uit zijn staartvin en rugvin nemen. Beetje vreemd, maar dat pokkeding bleef maar aanvallen. Dus toen heb ik het babyguppie uit de bak gehaald en in quarantaine gezet. Toen had papavis weer rust, hij is wel gerafeld. Maar vandaag zwemt papavis niet meer. Hij ligt heel de tijd op de bodem (wel steeds op een andere plek) maar hij leeft nog wel.
Ik heb een psychokiller piranha babygupIemand interesse? Gratis af te halen!
Hij leeft ook nog, ik laat zijn lot even afhangen van wat die oude binnen nu en 2 dagen gaat doen...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss is het net als bij kippen. Dat ze zwakte merken omdat die ouwe toch al aan het doodgaan was.
Dus die ouwe is binnen nu en een paar dagen toch wel dood en dus kun je die jonge maar beter houden denk ik
Als je er van houd wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:17 schreef DuchessX het volgende:
[Second Life] #4: Welkom in de nieuwe wereld.Geinig
In hoeverre is een digitale wereld echt?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef amaranta het volgende:
maar dit is echt
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:36 schreef DuchessX het volgende:
Jezus heeft toch ook echt bestaan ?
Alles doorspoelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, papagup heeft 3 uur verticaal ondersteboven in een plant gehangen, maar is nu weer horizontaal gekeerd en leeft nog steeds. Mijn chinese hutseflutsvisjes zijn al urenlang in de stroomversnelling van de filterpomp aan het duikenNet puppies. Tot zover de aquariumupdate.
Verder hebben we vandaag weigh-in gedaanDen teering, wat gaan wij veel afvallen
Blegh morgen weer vroeg uit bedquote:Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
gurlie:
Ahhhhhhhhh het is morgen weer maandag!
Zij komt juist tekort gaf zij in een eerder topic aanquote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Met Amaranta?
Die is toch a-seksueel?
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dinsdag voorbereidend werk doen.
IK MOET BETER UITLEGGEN.
Aai em se menquote:Op zondag 7 januari 2007 23:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah nu staat er een vinger. Stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |