wij mannen hebben een vooruitziende blik voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
herkenbaar....mijn aanstaande maaakt ook overal fotos van waarvan ik het nu niet inzie
Van mij mogen ze wel eens de jacht gaan openen op duiven en kraaien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
sadist
foto zal ik straks even plaatsen, staat nog op camera.
(vrouw over de zeik, zag het nut van de foto niet. Nu misschien wel nu er belangstelling is)
ik bedoelde het nutquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij mannen hebben een vooruitziende blik voor dat soort dingen
Ja, thanks nog daarvoor, zag je post daarover ook nog.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
had you mijn link inzake je poesje nog gezien, ingrid?
Toch wel een autorondreis hoop ik?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Rondreis van ~2 weken, weten nog niet precies hoe en wat.
Goeie morgen!
neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Toch wel een autorondreis hoop ik?
Met een bus?quote:
Sex onderwegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Met een bus?
Niet bang dat je je gaat irriteren aan de anderen in de bus?
Geen vrijheid om te stoppen waar jij wilt, geen privacy, geen romantiek, altijd andere mensen om je heen...ik zou er echt nog eens over na denken, zeker op je honeymoon.
Zelf een autorondreis doen biedt zoveel meer vrijheid, je kunt zelf bepalen waar je wilt stoppen, hoe lang je wilt stoppen, hoe laat je ergens wilt aankomen etc en zónder lastige mensen en knieën achter in je rug.
Mexico is echt heel goed te doen zelf met een auto.
ja ik niet wat de bedoeling is...ik dacht een georganiseerde rondreis via outsight ofzoietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Met een bus?
Niet bang dat je je gaat irriteren aan de anderen in de bus?
Geen vrijheid om te stoppen waar jij wilt, geen privacy, geen romantiek, altijd andere mensen om je heen...ik zou er echt nog eens over na denken, zeker op je honeymoon.
Zelf een autorondreis doen biedt zoveel meer vrijheid, je kunt zelf bepalen waar je wilt stoppen, hoe lang je wilt stoppen, hoe laat je ergens wilt aankomen etc en zónder lastige mensen en knieën achter in je rug.
Mexico is echt heel goed te doen zelf met een auto.
binnenlandse vluchtenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Toch wel een autorondreis hoop ik?
Dus jij en Mex zijn geen stelletjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef amaranta het volgende:
maar ik begin me langzamerhand te ergeren aan al die sexuitspraken in dit topic
Te veel stelletjes hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |