Drugs are bad, mmmkay.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:51 schreef febster het volgende:
Whoooeeehhh Baby..... I feel right, the music sounds beter with youuuuuu....
Zeggen dat je Xbox 360 vette kleuren heeft in zijn virtualisatie van de muziek is niet hip he![]()
?
Whooooooaaaahhh, te relaxed
*lijstje om avond doet*
coole plaat, ook zonder joint trouwensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:41 schreef febster het volgende:
Zoooooooooooowwww!! Vette shit vnv
Zit nu nog steeds Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez mix) te luisteren en ik wil nog steeds doorrrrr.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:41 schreef febster het volgende:
Zoooooooooooowwww!! Vette shit vnv
We waren laat (half 1), in ander half uur me helemaal lam gezopen (sambuca) en om 2 uur waren we nog niet moe dus door naar de Liquid... De shit was daar helemaal goed aan, en tsja gewoon wereld s
... Nog zitten loungen met een toekomstige drama docente (Jorien) goed relaxed... om 4 uur naar buiten, dikke jonko gerookt en hoppaaaa
Werelds![]()
Zit nu nog steeds Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez mix) te luisteren en ik wil nog steeds doorrrrr.
Mss was die Pfeiffer toch helemaal niet zo slecht voor jouquote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:51 schreef febster het volgende:
Whoooeeehhh Baby..... I feel right, the music sounds beter with youuuuuu....
Zeggen dat je Xbox 360 vette kleuren heeft in zijn virtualisatie van de muziek is niet hip he![]()
?
Whooooooaaaahhh, te relaxed
*lijstje om avond doet*
M'n broer is na zijn afstuderen (12 jaar geleden) samen met een vriend van helemaal Noordwest Mexico naar Honduras gereisd. Een groot deel van de reis (door Mexico) hebben ze toen efgelegd in een oude Kever die ze daar gekocht haddenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Rondreis van ~2 weken, weten nog niet precies hoe en wat.
Goeie morgen!
misschien dat ie zonder jou gaatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:23 schreef amaranta het volgende:
Mexico dus? Dan weet HEEL EINDHOVEN meer dan ik weet.
Ja logisch, tijdens de vakantie "liggen" we veel meer in bed en plannen we allemaal leuke dingenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:23 schreef FUFR het volgende:
mooi he, als iedereen aan het werk is brult men 2 topiques per dag vol, in de vakantietijd amper eentje per week
ik neem aan dat ie ondertussen wel een beetje spaans kent..quote:
dan bleef ik nog liever thuisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op huwelijksreis naar Salou.
Si, pienso tan también.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik neem aan dat ie ondertussen wel een beetje spaans kent..
jij mag mee!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Si, pienso tan también.
Y dos cerveza por favor
Foto!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:08 schreef FUFR het volgende:
nu heeft ons stulpje 1 (één) lichtkoepel, in de keuken.
Lukt het een of andere domme witte vredesduif om precies op de lichtkoepel zijn/haar laatste adem uit te blazen. Lekker duidelijk liggend, zo van: zie mij es dood zijn...
hier vliegen oehoes, roofdieren en andere aaseters rond en geen een die een dooie duif lust.
moet ik )#*@E#)W@E*W het dak op.
(foto beschikbaar op verzoek)
sadistquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Foto!
Maar mss dacht ie dat het de koepel van de Sint Pieter was
had you mijn link inzake je poesje nog gezien, ingrid?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga zo es in mn pauze proberen het reisbureau binnen te komen op vrijdagmiddag
herkenbaar....mijn aanstaande maaakt ook overal fotos van waarvan ik het nu niet inziequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
sadist
foto zal ik straks even plaatsen, staat nog op camera.
(vrouw over de zeik, zag het nut van de foto niet. Nu misschien wel nu er belangstelling is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |