abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45204819
zelf de trap opklimmen, knap hoor sara! en leuk he! anna vindt dat ook altijd een feest, en ze wil de laatste tijd het liefst de leuning gebruiken maar die is eigenlijk net wat te hoog voor haar. dus dan hangt ze te bungelen aan die leuning (onderwijl voortdurend 'leuning, leuning!' zeggend) en leunt dan soms bijna helemaal achterover omdat ze met 'r voeten al wel bij de volgende tree is maar met haar handen nog niet bijgeklommen is. ons apie. maar loslaten wil ze per se niet.
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:41:46 #152
81992 Githa
pi_45204896
Knap hoor Sara
Hier net zo "krap'krap" zegt Jordy
We zijn nu ook aan het oefenen om zelf naar beneden te gaan, gaat best goed
Ik blijf me ook steeds verbazen dat ze zo snel groot worden, dan vraag ik me hardop af waar dat kleine babytje gebleven is en dan roept Jordy hard "kwijt!"
pi_45204944
anna gaat zittend naar beneden. (ik houd dan nog wel 1 van haar handjes vast) maar met die korte beentjes kan ze nog niet goed eerst d'r voeten op de volgende tree zetten voordat ze de 'plof' met dr billen maakt. dat gaat dus nogal hard! maar ja, de luier vormt een prima stootkussentje.
pi_45204951
haha kwijt!
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:59:55 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45205315
hahaha jordy lekker clowntje

saartje knapperd en fuente een hele dikke

anna is dus echt een stuntaapje hier geelukkig nog geen klimpraktijken
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:29:53 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45207709
Zo de arts heeft net gebeld..

Wat betreft de blauwe plekjes, was er geen haast mee, had ik ook niet verwacht, maar had hij wel erover om 20 maart een testje/onderzoek te doen naar eventuele stollingsproblemen. Hij verwacht van niet maar is meer om uit te sluiten.

Wat betreft het eten gaat hij contact opnemen met de dietiste van arwen, en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Want hij was het er mee eens dat een hysterisch overstuur kind niet normaal was en ook haar gewicht vond die wel rede tot zorg .
Daarbij heb ik ook gezegd dat ze erg moeite heeft om iemand te zien eten ( lees hysterisch stervende zwaan , daarom eten we haast niet in haar bijzijn) en ze ook soms bang is voor eten en dus we bang zijn dat ze er in haar bolletje ook teveel last van gaat krijgen.
Maar het probleem is de heftige reacties, en vele reacties op veel.. dus dat wordt even afwachten en als het goed is wordt ik vrijdag gebeld met een idee/oplossing.
  Jubileum moderator woensdag 10 januari 2007 @ 12:45:37 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45208219
Fuente wat fijn dat alles goed is gegaan! Wees niet te streng voor Saartje qua slapen want de eerste paar nachten kunnen ze nog behoorlijk spoken door de narcose. Angstige dromen enzo, dus hou daar een beetje rekening mee.
Jullie bordje is behoorlijk vol, heel veel sterkte met al die narigheid

Evenstar ik hoop dat ze vrijdag een goede oplossing hebben voor Arwen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:24:01 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45209486
Ik hoop het, ik ben iig erg blij dat ze er ook wel ernst in zien en het ook zorge(n)lijk vinden.
Heb ik voormezelf niet het gevoel dat ik me aanstel
pi_45210895
Dat doe je echt niet evenstar Ik hoop dat ze vrijdag een oplossing weten voor Arwen.
pi_45211422
Saartje wat zul jij opgelucht zijn, ik kan mij herinneren (ik kreeg buisjes toen ik 6 was) Dat ik daarna alles ineens veel beter hoorde. Nog even uitzieken en dan al je energie weer inhet groeien stoppen!

Wij zijn ook aan het oefenen met de trap af klimmen. Op gaat prima maar naar beneden wil ze meestal in onze armen springen. Net na haar slaapje wilde ook perse de leuning vasthouden.Toch maar even geoefend met het bipsvallen zoals Bix beschreef.

Emma helpt trouwens steeds met de was, in de wasmachine doen en in de droger doen, er uit halen.Al gaat dat ook wel eens fout dan gaan vieze dingen de droger in of schone opgevouwen was in de wasmachine
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:29:40 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45211540
wat lief en knap van emma
pi_45214311
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:25 schreef Jelief het volgende:

Emma helpt trouwens steeds met de was, in de wasmachine doen en in de droger doen, er uit halen.Al gaat dat ook wel eens fout dan gaan vieze dingen de droger in of schone opgevouwen was in de wasmachine
Kim helpt ook met de was, maar dan juist de schone, opgevouwen was uit de mand halen en overal heen te smijten.

Fuente dat ging snel.Ik hoop dat ze snel weer doorslaapt en geen last meer heeft.

Evenstar kan wel snappen dat je blij bent met de bevestiging. Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden! Moet toch wel!
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:51:03 #163
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_45226037
Evenstar, wat moet dit vreselijk zijn voor jullie en jullie meisje. Heel veel sterkte

Fuente, fijn dat het zo goed is gegaan met Sara

Ingrid, Robin doet dat ook! En vervolgens kruipt hij zelf de mand in
Hij kan sinds kort ook zijn neus snuiten en nu doet hij dat bij de keukendoeken, de schone schoonmaakdoekjes of hij trekt gewoon één voor één z'n rompertjes uit de la, snuit er in, smijt 'm weg en pakt de volgende...

En nu belangrijk nieuws *tromgeroffel*

Robin loopt los

Ik werd vanmiddag ineens opgebeld door een half huilende moeder dat mijn kind had besloten om het hele huis door te wandelen Hij kon er geen genoeg van krijgen! Op zulk soort momenten baal ik dan toch wel dat ik een werkende moeder ben
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:08:26 #164
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45226713
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef Wennie het volgende:

Ingrid, RobinTobias doet dat ook! En vervolgens kruipt hij zelf de mand in
Sara hopelijk is je oren-ellende nu voorbij. Fuente sterkte met alle andere sores en niet te streng zijn voor Sara de eerste nachten hoor! Narcose is een raar goedje.

Evenstar hopelijk komt de dietiste snel met iets goeds voor jullie.

Robin wat ongelooflijk knap
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_45227149
Robin wat knap!!

Evenstar, hoop zo dat jullie vrijdag meer weten...

Fuente, fijn dat het zo goed gegaan is!! En wat een getob inde familie zeg:?

Saffier, wat goed van Tobias

Ingrid, Amber doet dat ook

Ik heb daarstraks gelachen.. Amber zat onder de douche en werd ineens paars, en dan weet ik weer hoelaat het is... Poeptijd... Dus ik til haar op, draai me om en zet haar op de wc. Vond ze ontzettend interessant. Verder gebeurde er niets, en toen ineens werd ze weer paars.. en ja hoor, ik hoor plons Amber heeft gepoept op de wc

En gister was ze heerlijk in haar blote kont aan het rondrennen voordat ze in bad ging. Ze zat in de kamer en ineens was het stil, ik hoor een kreun, en ja hoor.. 2 van die mooie drolletjes in de woonkamer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45229195
Goedzo Robin!

En Amber op de wc poepen. Dat gaat hier niet lukken! Geen wc in de douche.

Kim was vandaag heel lief voor mij. Ik ben erg grieperig sinds gisteravond. Eerst lichte keelontsteking en last van de oren. Daarna giga buikpijn, koud, warm, koorts etc.

Ze kwam veel naar me toe en lachte en brabbelde heel lief, ze gaf kopjes en ze aaide me.
En ging zelfs overdag 2 uur slapen!
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:20:37 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45232768
Fuente hoest met saartje nu?
pi_45239080
Robin loopt los goed zo ventje!
Amber wat goed van je meissie, dat je op de WC gepoept hebt
Ingrid, wat fijn dat Kim even lekker geslapen heeft, heb jij ook even rust voor jezelf

Evenstar, je stelt je niet aan! Het is ook allemaal niet niks, en je moet gewoon lekker van je af kunnen praten en dat jij je zorgen maakt over je meiske is echt niet aanstellen

Saartje heeft vannacht goed geslapen. Gisteravond rond 23:00 was ze wakker en heeft ze lekker bij ons in bed wat gedronken en geknuffeld. Erna is ze ook zo weer gaan slapen. Ze is eigenlijk helemaal opgeknapt, er komt nog wat prut uit d;r oortjes maar dat is normaal. Gister heeft ze overdag nog zetpilletjes gehad, vandaag niet meer.
En wat Jelief al zei, ik heb inderdaad het idee dat ze beter hoort! Zo schrok ze zich gisteren een hoedje, toen opa heel hard BOEH riep, terwijl ze dat eerder heel normaal vond
Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken, meeleven enz! Echt superlief
De komende dagen gaan we even kijken wanneer ze wakker wordt, wat er aan de hand is, en zo langzamerhand wat ritme inbouwen. We zullen niet te streng doen hoor
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:48:56 #169
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45244929
Wat fijn dat je bij Sara zoveel en zo snel verschil ziet! En heerlijk dat ze zo goed geslapen heeft vannacht.

Wij zijn net bij het cb geweest Tobias is nu 14,5 maand, 80.7 cm lang, weegt 10 kilo en 380 gram en hij heeft de 2 prikjes weer netjes doorstaan. Zijn fontanel is nog net niet helemaal dicht bovenop (ik dacht dat dat bij anderhalf pas 'hoorde'???) en verder weer lekker tegenstrijdige adviezen gehoord. Ik trek mijn eigen plan wel verder
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:18:09 #170
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45278563
De rijstebloem doet zijn werk qua aankomen goed
Verpleegkundige wees me er wel op dta het waarschijnlijk een eenmalig spurtje was omdat haar lichaampje zich nog moet instellen, omdat ze heel lang alleen maar melk had en nu dus behoorlijk wta toevoegingen erbij. Plus ze zit nogal verstopt ( darmpjes voelden helemaal vol, ze heeft ook ondanks de medicijntjes week niet gepoept ) dus effectief zal het een kleine 400 gram zijn.
Maar wauw wat veel voor arwen

mij is blij blij blij blij
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:21:52 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45278646
Oh en tobias ook weer goedgekeurt en saartje aan de betere hand

hoe gata het nu met saar? en met ambertje met de flixo en vento?
pi_45280888
Evenstar, wat fijn!!
Mag je niet een heel klein beetje olijfolie gebruiken voor het poepen?

Amber heeft sinds dinsdag alleen nog flixo gehad. Ze werd vanmorgen weer hoestend wakker, echt dat slijmerige hoesten.. We houden het in de gaten.

Gister hebben we gelachen. Amber is momenteel helemaal into de telefoon. Zodra ze een telefoon ziet (echt of nep) doet ze 'm bij d'r oor en zegt ze ahoo. Gister had ik de telefoon gepakt en mijn moeder gebeld. Telefoon op de speaker gezet en toen stond ze gezelilg te kletsen tegen de telefoon.. ik lach echt in een deuk.

Hoe gaat het met Saartjes oortjes en met Juultjes voetje?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:26:34 #173
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45284848
Nou telefoontje gehad van zowel kinderarts als dietiste.

Met kinderarts besproken dat ze toch extra zouttoevoeging krijgt 2 maal daags, want ondanks dat met 2 keer onderzoek ze in de marge valt, vind hij het minimale niet goed genoeg. en vind hij dat ze reserve zout nodig heeft.

Later de dietiste gesproken, over de zouttoevoeging, en dat wij het idee hebben dat ze er " psychisch last van heeft" , en het honger gedeelte.
Na wat ze met de arts besproken had en ik het nog wat verder uitgelegd had, benoemde ze zelf ook het risico van dit gedrag e.d dat het niet goed was en goed dat we er allert op waren.
Wel had ze liever nog niet het beginnen met voeding opnieuw, maar ipv 2 fles 2 pap nu 4 pap te geven. En elke dag een crackertje/stukje komkommer wat ze kan en mag hebben ivm stuctuur. Dit op momenten geven dat niet te voorkomen is dat ze een ander ziet eten. en ook de angst voor andere vormen van eten te voorkomen/genezen.

Dit even een week aankijken, dat iig de honger gestild is. zo niet dan wordt er gekeken naar andere oplossingen zoals gierst e.d.

Weer even afwachten dus, maar ben tevreden met de plan van aanpak en hopenlijk werpt het zijn vruchten af
pi_45285176
De samenwerking tussen kinderart en dietiste klinkt goed evenstar!
Hopenlijk helpt de pap haar honger te stillen en komkommertjes en crackertjes dan toch idd die angst weg nemen.
We gaan duimen!
pi_45287802
Evenstar, ik duim ook voor jullie!
Vicky, Amber en Saartje lopen echt een beetje gelijk op qua ontdekkingen enzo. Sara is ook helemaal maf van de telefoon, ze roept dan 'hajooh?' en dan doet ze uhu uhu (net als mama) en jajaaa hahahaha, wat leuk is dit he, die fase

Met Saartje gaat het goed, ze heeft vannacht wel wat gespookt, maar niet dat ze pijn had, echt een ander huiltje was het. Ze had gewoon even flink wat knuffels nodig, na een uurtje is ze weer lief gaan slapen. Ze heeft vandaag en gisteren geen zetpilletjes gehad, gaat dus de goede kant op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')