Op zich ken ik de tante niet heel goed kapitein_pannekoek, J. ook niet (door dat buitenland), dus het zal emotioneel niet zwaar zijn. Al ben ik nu zo labiel dat ik al ga janken bij de begrafenis van een eendagsvlieg.
![]()
Voeden kan ik desnoods staand Rewimo, handig dat ze zo klein is.
![]()
Ik weet niet hoe de dienst zal zijn. Katholieke vieringen kan ik wel inschatten inmiddels, maar dit wordt anders. Met de kerstviering ben ik er wel geweest en het was wel redelijk los. Ik denk niet dat het daar heel vervelend wordt gevonden
als ze herrie zou gaan maken. Misschien dat het voor J. en zijn ouders vervelender is als ik weg ga, of ze vinden het wel fijn, inderdaad als verlichting.
Dat zou misschien iets zijn E.T. Alleen zijn mijn schoonouders de enigen die ooit opgepast hebben. Dat moet ik durven. Het zal dan iemand zijn die ze niet goed kent. Ze gaat niet slapen in de wandelwagen (alleen als ze echt, echt, echt uitgeput is), ook niet tijdens het wandelen, is veel te boeiend om te kijken.
Kolven kan niet ‘s ochtends simmu. Of het kan wel, maar dan moet het daarna ook nog. Als ik drie uur geen bv heb gegeven, gaan mijn borsten pijn doen en neemt de kans op een ontsteking flink toe. Daarna gaat het lekken en krijg ik van die lelijke plekken op m’n shirt.
![]()
Alles bij elkaar gaat het zeker langer duren, alleen al het halen/brengen + instructies kost twee uur. Bij een vreemde achterlaten doe ik sowieso niet. Ze gaat echt niet ‘s nachts bij mijn moeder slapen. Dat weiger ik pertinent. Ze is daar veel te klein voor en is geen oplossing van het probleem te moeten kolven.
Vandaar dat ik twijfel zwaaibaai. Ik weet niet of het handig is. Maar het alternatief zorgt ook voor problemen. Tijdens de dienst kan ik zelf desnoods ook gewoon gaan, maar dan is het toch een verstoring. Bij een vreemde wordt ze niet snel stil.
Dat met gehandicapten ken ik. Ik zat tijdens de Sprookjesshow in de Efteling al na 5 minuten met iemand buiten.
![]()
Fijn dat er zoveel reacties komen!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*