abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44994204
Poll: [POLL] 3-1-2007 Wie is je MINST favoriete bewoner?
  • Nathanael
  • Bart
  • Natasia
  • Brian
  • Ilona
  • Nena
  • Sylvia
  • Huub
  • allen zijn mij even lief
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_44994286
    Bart.
    Mister Arrogant wint het nipt van Nathanael, omdat die laatste ergens toch wel peultjes schijt (vooral om de steun van Bart kwijt te raken)
      donderdag 4 januari 2007 @ 00:52:44 #3
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_44994326
    Sylvia natuurlijk:
    - saai
    - stil
    - onopvallend
    - gemiddeld
    - niet boeiend
    - geen mening
    - beeldopvulling
    - grijze muis
    - behang
    - passief
    - weinig levendig
    - duf
    - eentonig
    - er zit kraak noch smaak aan
    - kleurloos
    - levenloos
    - monotoon
    - muf
    - oninteressant
    - slaapverwekkend
    - stoffig
    - suf
    de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
    pi_44994343
    Bart, eng vies mannetje....
    Denkt dat hij Mister GK is.
    pi_44994541
    NL. mag van mij nu , per direkt, zijn eigen huis opzoeken.
    Inspiratieloos!
    pi_44994626
    Bert minst populair. Ik vind Bert erg saai, zeer eentonig, dommig, star, zuigend en een asociale etter.
      donderdag 4 januari 2007 @ 01:12:07 #7
    18405 Dynabite
    hedda is een hoer!
    pi_44994815
    Tja.."je" zit daar natuurlijk wel om de anderen de villa uit te werken en als enige over te blijven.
    The world is a stage and each must play a part.
      donderdag 4 januari 2007 @ 02:48:00 #8
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_44996186
    Zonder twijfel Nathanael. Die idioot mag er vandaag nog uit. In het begin was hij nog interessant, maar dat is al lang niet meer. Hij is nu nog enkel zeer storend en voegt niets meer toe. Zo snel mogelijk exit, zodat hij nog enigszins een leven heeft met zijn zoontje.

Huub en Sylvia moeten absoluut blijven. huub voor de heibel... en Sylvia om toch nog een normale bewoner over te houden.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_44996714
    Als ik op 2 personen zou kunnen gaan stemmen dan waren dat voor mij Bart en Nattenel.
    De keuze is uiteindelijk gevallen op Nattenel, het verschil richting Bart mag wel wat kleiner worden.
    Het zijn beide eikels 1e klas.
    Lesley, hopelijk zie je deze poll, trek je conclusies.
    DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
      Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 12:18:05 #10
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_45000957
    Bart. Dat superieure, moralistische gedoe is onuitstaanbaar.
    Hoe hij mensen tot de orde denkt te kunnen roepen, brrr.
    Daarnaast is hij eigenlijk maar saai, verder.
    Bij NL zit écht een steekje los, die neem ik het dus wat minder kwalijk.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
      donderdag 4 januari 2007 @ 12:21:46 #11
    137158 Elounda
    the world is yours!
    pi_45001045
    Ik vind Bart op dit moment onuitstaanbaar, met zijn superieure gedrag richting medebewoners, zijn onderwijzerstoontje
    ( je bent pas 28 natnek, wat moet je) en zijn geklef met Satanael.
    Hij hoeft niet meer terug te komen van duikles, wat mij betreft.
    En dat terwijl hij in het begin mijn favoriet was. Zo zie je maar weer.
    Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
    OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
      † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 12:25:54 #12
    128220 Peter6000
    pi_45001118
    Natasia, dat domme geschreeuw en dat totale gebrek een zelfreflectie.
    En in een discussie gewoon op schreeuwende toon alles 5 keer herhalen.

Maar ze moet wel blijven hoor (en Bart en Nathanael ook), voor de leuke streams.
    pi_45004698
    Brian natuurlijk. Met z'n matje
    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
      donderdag 4 januari 2007 @ 14:27:02 #14
    8890 spookvrouw
    altijd geestig
    pi_45004797
    Bart, hij gedraagt zich als een hoofdmeester uit een internaat jaren 40-50, en dat voor zo'n jonge gast
    hofleverancier van sterretjes :)
    pi_45007105
    Bart, hij denkt dat hij koning van de villa is.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
      donderdag 4 januari 2007 @ 16:03:23 #16
    130054 demins
    We weten niks
    pi_45008071
    Brian irriteert me het meeste op dit moment. Er komt werkelijk geen zinnig woord uit. Hij heeft geen enkele kijk op zijn mogelijkheden en onmogelijkheden, misschien stoort me dat nog het meeste. Hij is dom, hij kan niks (en wil dus overal les in hebben), hij is elk contact met de werkelijkheid verloren. Het enige wat hij wellicht wél kan heeft hij in de villa nog niet mogen laten zien. Ik herhaal het nog maar eens: het is een DOM KONIJN!!!

Off Topic: Hoi Petraa!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      donderdag 4 januari 2007 @ 16:49:10 #17
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_45009817
    Ik irriteer me momenteel mateloos aan Nena. Let wel, dit is een moment opname. Maar op het moment kan ik haar niet luchten en zien, ik heb het gehad met dat semi domme ganse gedrag, en dan die vriendin die laatst er was, wat een afgrijselijk kamper typje. En de manier hoe ze Brian behandeld, ook al heb ik een pleuris hekel aan die aggresieveling gekregen. Nena, goedkoop sletje. Tong je had al die tijd gelijk jongen.
    pi_45061633
    NL is echt wal-ge-lijk. Na de uitzending van vanavond... Schandalig hoe naar en agressief hij zijn 'recht' om te mogen verdelen opeist en mede-bewoners die misschien ook willen gaat intimideren.

WAT, Sylvia spreekt hem tegen?! Dat kan natuurlijk niet he Wie denkt hij wel niet dat hij is.
    Vervolgens gaat hij hysterisch doen alsof de puntenverdeling niet door kan gaan, Sylvia wees er terecht op dat ze nog 3 kwartier hadden. Dan rest alleen nog een dreigement, een veto, wat hij natuurlijk uitspreekt.

Wat een hysterische paniekzaaier, en vooral agressief en intimiderend. Zelden zo'n afgrijselijk persoon gezien of ontmoet.

En hoe hij zijn overleden vader gebruikt om Huub zwart te maken.... Natuurlijk geen woord over Brian die het k-woord geintroduceerd heeft in het huis en het het meeste gebruikt. Huub wees gewoon op de schande ervan en verduidelijkte het door het woord te herhalen. Had hij misschien niet moeten doen, maar zo erg was het nou ook weer niet...

Dit wou ik even kwijt! Maar in deze poll heb ik al gestemd op Bart.

Maar na vanavond heeft NL definitief Bart overtroffen in walgelijkheid. Bart vond ik redelijk vanavond, hopelijk blijft hij zo en wordt hij wat sterker tegenover NL. Brian is een goede tweede in walgelijkheid, Natasia ook. Bart is nu een middenmoter.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bagheera op 06-01-2007 14:05:39 ]
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:45:57 #19
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_45062013
    Deze stand mag ook best wel even gelekt worden in de villa Vooral de top 3.
    pi_45062038
    Die vrouw die haar kinderen in de steek liet
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
      zaterdag 6 januari 2007 @ 12:41:55 #21
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_45069872
    ik heb echt een gruwelijke hekel aan brian gekregen. Misselijkmakende arrogantie. Who died and made him King?
    (maar dat geldt natuurlijk ook voor NL en bart)
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      zaterdag 6 januari 2007 @ 12:53:57 #22
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_45070177
    Best opvallend en verrassend dat Natasia 'maar' op nummer 4 staat. Eigenlijk is die toch wel het ergste van allemaal. Helemaal als je weer haar tirade tegen Sylvia hoort gisteren, tijdens de interne populariteitspoll. Wat een mens
      † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 13:13:07 #23
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_45070704
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
    Best opvallend en verrassend dat Natasia 'maar' op nummer 4 staat. Eigenlijk is die toch wel het ergste van allemaal. Helemaal als je weer haar tirade tegen Sylvia hoort gisteren, tijdens de interne populariteitspoll. Wat een mens
    Natasia is vooral irritant, maar volgens mij niet echt achterbaks, tenminste niet heel bewust. Brian is dat wel en zijn losse handjes doen de rest voor mij. Weg ermee.
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
    pi_45071544
    brian,vreselijke arrogante sukkel.
    hij denkt echt dat hij kan rijmen,dat engelse zinnen uitspreken je een slimmer imago geven
    en dan hoe hij tegen nena doet!
    geloof mij nou,hij is een potentiele vrouwen mishandelaar,brrrr wat een griezel

nr.2 bart,spookvrouw heeft helemaal gelijk,hij doet alsof hij de hoofdmeester is van de GK en is het braafste jongetje van de klas.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')