NL is echt wal-ge-lijk. Na de uitzending van vanavond... Schandalig hoe naar en agressief hij zijn 'recht' om te mogen verdelen opeist en mede-bewoners die misschien ook willen gaat intimideren.
WAT, Sylvia spreekt hem tegen?! Dat kan natuurlijk niet he
![]()
Wie denkt hij wel niet dat hij is.
Vervolgens gaat hij hysterisch doen alsof de puntenverdeling niet door kan gaan, Sylvia wees er terecht op dat ze nog 3 kwartier hadden. Dan rest alleen nog een dreigement, een veto, wat hij natuurlijk uitspreekt.
Wat een hysterische paniekzaaier, en vooral agressief en intimiderend. Zelden zo'n afgrijselijk persoon gezien of ontmoet.
En hoe hij zijn overleden vader gebruikt om Huub zwart te maken.... Natuurlijk geen woord over Brian die het k-woord geintroduceerd heeft in het huis en het het meeste gebruikt. Huub wees gewoon op de schande ervan en verduidelijkte het door het woord te herhalen. Had hij misschien niet moeten doen, maar zo erg was het nou ook weer niet...
Dit wou ik even kwijt!
![]()
Maar in deze poll heb ik al gestemd op Bart.
Maar na vanavond heeft NL definitief Bart overtroffen in walgelijkheid. Bart vond ik redelijk vanavond, hopelijk blijft hij zo en wordt hij wat sterker tegenover NL. Brian is een goede tweede in walgelijkheid, Natasia ook. Bart is nu een middenmoter.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bagheera op 06-01-2007 14:05:39 ]