Jammer de bammer!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:17 schreef Shirley het volgende:
Nog nooit heeft een Fok!ker mij in het echt mogen aanschouwen. En wie weet hou ik dat lekker zo.
Ja helemaal gek! Mensen die ineens volwassen worden en een serieus huisje boompje beestje leven gaan leiden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja hij kwam helemaal verdrietig op IRC omdat het uit was met z'n ex, toen liet ie uit wanhoop z'n lul zien, nu istie getrouwd en istie met een kind bezig!
Wat kan het hard gaan allemaal.
Nouk dus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mensen die ineens volwassen worden en een serieus huisje boompje beestje leven gaan leiden.
Nee, ik doelde op een stinkie en een JK bijvoorbeeld. Nouk woont toch niet samen of wat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nouk dus.
ja ik hou dr ook nie van hoor.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef KopieerMachine het volgende:
haha.
dat vorige deel ging best hard !
Nee nee. Nog niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op een stinkie en een JK bijvoorbeeld. Nouk woont toch niet samen of wat?
Boeit het?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:33 schreef FlyingFox het volgende:
Sorry, maar van wie ben je eiglk een kloon?
Ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:33 schreef FlyingFox het volgende:
Sorry, maar van wie ben je eiglk een kloon?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:35 schreef FlyingFox het volgende:
D'r moet iets verzonne worden op dat gekloon want ik kom d'r ammel nie meer uit
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.
Jouw gebrabbel slaat nergens op.
Zou jij niet eens gaan huilen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maak een eigen oldbie forum eej, met dat gezeik van "die goeie ouwe tijd zonder kloons, zonder newbies, zonder kutusers
"
Nog 1 heilige oldbie weg, het wordt nou wel kut zo he, zonder oldbies.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
hehehe
mijn muis is leeg!dus ik kan niet meer doorfokken.
naja, bij deze maak ik dr een eind aan voro vanavond, qua pc dan.
Nouk we gaan nog PM'en enzo
ctrl+del+alt, U, enter, tabbee!
Vertel. Ben je es vreselijk gebashed/gekwetst./in je aars geneukt door een oldbie? Je reageert namelijk zo gepikeerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nog 1 heilige oldbie weg, het wordt nou wel kut zo he, zonder oldbies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |