Hij dart toch al? Of is dit niet dezelfde: http://www.jeroenverhoeven.nl/quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Hij kan beter gaan darten, of op trommels gaan slaan in stadions.
Ik denk dat ons aller Pluisje toch ook met open armen zou zijn ontvangen in A'dam.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef cultheld het volgende:
Dat ze ooit zo'n vetklep bij een instituut als Ajax hebben toegelaten zeg.
tot 2009 loopt z'n contract nog hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:06 schreef Dos37 het volgende:
Ik vraag met dit ook wel af niet alleen in het Nederlands elftal maar ook bij FC Twente Boschker zou toch stopppen
Hij pakte 1 punt voor utreg tegen SCHquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef koningdavid het volgende:
In de Sportweek-wedstrijdverslagen was Vorm bij de laatste drie wedstrijden alle keren Man Of The Match.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij dart toch al? Of is dit niet dezelfde: http://www.jeroenverhoeven.nl/![]()
Als je dan toch zo een lijst samenstelt, zet dan ook Dorus de Vries erbijquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Eventuele opties en hun leeftijd in augustus 2008:
Stefan Postma (ADO Den Haag, 31)
Dennis Gentenaar (Ajax, 32)
Maarten Stekelenburg (Ajax, 25)
Kenneth Vermeer (Ajax, 22)
Theo Zwarthoed (AZ / Excelsior, 25)
Henk Timmer (Feyenoord, 36)
Boy Waterman (SC Heerenveen, 24)
Oscar Moens (PSV, 35)
Michel Vorm (FC Utrecht, 24)
Piet Velthuizen (Vitesse, 21)
Serge van den Ban (MVV, 28)
Beau Molenaar (AZ / FC Omniworld, 23)
Erwin Friebel (RBC, 25)
Tim Krul (Newcastle United, 20)
Jelle ten Rouwelaar (Austria Wien, 27)
Sander Westerveld (Almeria, 33)
Nou, roep maar.
Friebel is niet geschikt voor de eredivisie. Voetballend is het geen wonder, maar belangrijker nog: op hoge ballen vind ik hem een drama. Nee, het is geen zekerheid in de goal. Als we promoveren is hij denk ik de eerste die sneuvelt. Ubbergen is vlees noch vis.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, ik dacht toen Mark Volders wegging, dat RBC een groot probleem zou hebben in de goal. Maar Friebel doet het uitstekend. En Rodney moet zich nog verbeteren, aangezien 4 tegengoals in twee wedstrijden niet een geweldig gemiddelde geeft.
Dat is inderdaad een erg goede keeper.quote:Misschien dat Raymond van Emmerik (NEC) er nog bij kan. Die heb ik vorig seizoen een paar uitstekende wedstrijden zien keepen.
Momenteel niet, volgens de Engelse variant van Wikipedia wil hij coach van Sparta wordenquote:
Dorus is helemaal uit beeld verdwenen, zonde. Schotland nu toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je dan toch zo een lijst samenstelt, zet dan ook Dorus de Vries erbij
Hij was samen met Serge van den Ban en Jelle ten Rouwelaar vaste keus bij alle jong oranje lichtingen.
quote:De toekomst lacht naar Tim Krul
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 5 januari om 19:00
Het leven van een doelman kan soms mooie capriolen met zich meebrengen. Het ene moment leef je redelijk in de anonimiteit en wordt er hard getraind voor een mooie toekomst. Maar opeens sta je noodgedwongen onder de lat in een belangrijk UEFA Cup-duel tegen een hooggenoteerde Italiaanse club en speel je je in de kijker. Het overkwam Newcastle United-talent Tim Krul.
In mei 2005 maakte Krul namens Nederland zijn opwachting op het EK voor spelers onder 17. De keeper was tijdens het toernooi in Italië in zijn element en liet een dusdanige indruk achter dat Newcastle op de deur klopte voor de speler. De jonge goalie ging overstag en toenmalige club ADO Den Haag kreeg een slordige 200.000 euro aan opleidingsvergoeding op de rekening bijgeschreven.
Sindsdien genoot de Nederlander van zijn avontuur bij The Magpies. Hij kreeg te maken met gelouterde spelers als Alan Shearer, Michael Owen, Nicky Butt en Shay Given. Een goede leerschool voor de jonge Hagenees.
Manager Glenn Roeder deed voor het eerst een beroep op Krul in een oefenwedstrijd op St. James’ Park tegen PSV (juli 2006). Zijn ontwikkeling stokte niet en de jeugdinternational liet zich gelden op het trainingsveld in Noord-Oost Engeland. De gedane arbeid mondde uit in een basisplaats voor de uitwedstrijd tegen Palermo in de UEFA Cup. Blessures van de doelmannen Given, Steve Harper en Pavel Srníĉek waren hier mede verantwoordelijk voor.
Newcastle won het lastige uitduel (0-1, red.) tegen de Serie A-topper en Krul speelde een zeer verdienstelijke wedstrijd. Hij eiste met een aantal prima saves voor een gedeelte de hoofdrol op. Na afloop werd de debutant overladen met complimenten en schouderklopjes van zijn ploeggenoten. “Ik zal dit nooit meer vergeten. Bovendien heb ik mijn doel schoon kunnen houden!”, jubelde de sluitpost na afloop van de wedstrijd.
Na zijn goede optreden blijft Krul (momenteel nog niet 100% hersteld van een knie-operatie, red.) dicht tegen een selectieplaats aanzitten. Hij heeft, zoals het zich laat aanzien, zich opgewerkt tot derde doelman in de selectie van Roeder.
De prestaties van onze landgenoot zijn ook niet onopgemerkt gebleven bij andere grote clubs. Zo deelde Juventus-scout Pasquale Sensibile in Tuttosport onlangs een groot compliment aan hem uit: “We houden wereldwijd al het talent in de gaten. Tim Krul is bijvoorbeeld de nieuwe versie van Gianluigi Buffon.”
Allemaal mooie woorden voor een 18-jarige jongen die zijn oorsprong bij HVV Ras uit Den Haag kende. Of het erfgoed van Edwin van der Sar hiermee een positieve wending krijgt is nog ongewis, maar de voortekenen zijn in ieder geval goed.
Dat is toch niet verkeerd.quote:De prestaties van onze landgenoot zijn ook niet onopgemerkt gebleven bij andere grote clubs. Zo deelde Juventus-scout Pasquale Sensibile in Tuttosport onlangs een groot compliment aan hem uit: “We houden wereldwijd al het talent in de gaten. Tim Krul is bijvoorbeeld de nieuwe versie van Gianluigi Buffon.”
Inderdaad, jammer dat Shay Given nou juist bij Newcastle moet spelen anders zag ik hem nu wel eerste keeper zijn ergens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef cultheld het volgende:
Krul is top-top: Dat liet ie met Oranje -17 al meerdere keren zien.
En dat zegt iemand die Buffon's kwaliteiten erg goed kent.quote:De prestaties van onze landgenoot zijn ook niet onopgemerkt gebleven bij andere grote clubs. Zo deelde Juventus-scout Pasquale Sensibile in Tuttosport onlangs een groot compliment aan hem uit: “We houden wereldwijd al het talent in de gaten. Tim Krul is bijvoorbeeld de nieuwe versie van Gianluigi Buffon.”
Stefan Postma verhaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
Vlak trouwens Theo Zwarthoed niet uit. Prima no-nonsense keeper, degelijke keeper en een prima jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |