abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45008472
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Is simpelweg één van de grootste Nederlandse beloften. Bij Newcastle zijn ze ook niet ontevreden over hem, zie de wedstrijd tegen Palermo.
Dan moet hij eerst een kans krijgen in Jong-Oranje, niet gelijk in het grote Oranje natuurlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45008487
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Is simpelweg één van de grootste Nederlandse beloften. Bij Newcastle zijn ze ook niet ontevreden over hem, zie de wedstrijd tegen Palermo.
Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzo .
pi_45008586
Ik denk dat het 2 jaar Stekelenburg wordt bij gebrek aan beter. Of Vorm moet zich na 1 jaar bij een topclub kunnen spelen en daar ook zijn mannetje staan.

Anders maar hopen dat er na die 2 jaar weer een andere keeper opstaat ..
pi_45008590
Stekelenburg.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_45008617
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:

[..]

Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzo .
Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerika ).
pi_45008669
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerika ).
Laten we het hopen dat het net zo'n talent is als die Rus.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:20:34 #107
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45008746
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld hoor, ik heb hem nu zeker 6 wedstrijden ofzo gezien en hij was elke keer zo goed.
Jawel, je keek.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:21:04 #108
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45008759
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Laten we het hopen dat het net zo'n talent is als die Rus.
Akinfeev
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45008788
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef jna het volgende:

[..]

Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld hoor, ik heb hem nu zeker 6 wedstrijden ofzo gezien en hij was elke keer zo goed.
Voor van Basten is dat inderdaad vaak genoeg vrees ik .
pi_45008792
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef stefmans het volgende:

[..]

Akinfeev
FM

donderdag 4 januari 2007 @ 16:23:49 #111
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45008880
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef AminBen het volgende:

[..]

FM

In het echt ook een van de beste keepers in de wereld
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:34:05 #112
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45009270
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Tegen die tijd kan Krul mooi concureren met Pasveer (Twente) en Waterman (Heerenveen).
pi_45009335
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Nee die gast pakt soms onmogelijke ballen, en 5 minuten later blundert ie weer.Zit allemaal tussen de oren.
Iedere keeper pakt wel eens een onmogelijke bal.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:38:36 #114
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45009420
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Iedere keeper pakt wel eens een onmogelijke bal.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45009671
Wat vind je dan zo goed aan Stekelenburg, behalve dat ie bij Ajax onder de lat staat? In Spanje zou hij bij Racing Santander mogen keepen en in Italië bij Empoli: Dat soort clubs zijn van zijn niveau.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:47:25 #116
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45009750
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef cultheld het volgende:
Wat vind je dan zo goed aan Stekelenburg, behalve dat ie bij Ajax onder de lat staat? In Spanje zou hij bij Racing Santander mogen keepen en in Italië bij Empoli: Dat soort clubs zijn van zijn niveau.
Zoals ik al zei, die jongen kan geweldig goed keepen, maar heeft een mentaal probleem waardoor hij af en toe fouten maakt.
Trouwens een geweldige eerste zin
LUHG
pi_45009913
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef cultheld het volgende:
Kijk je uit, die Tono van Santander is nog een heel aardig keeper.
pi_45010095
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, die jongen kan geweldig goed keepen, maar heeft een mentaal probleem waardoor hij af en toe fouten maakt.
Trouwens een geweldige eerste zin
De keeperstalenten van Heerenveen, Twente en Utrecht kunnen ook geweldig goed keepen, alleen komt het er meestal niet uit. Dan kun je zeggen dat ze een mentaal probleem hebben: Ik zie het gewoon als een scheiding tussen top en subtop. Dat jij Stekelenburg zo'n topper vindt, ligt denk ik aan je clubvoorkeur, waardoor je niet geheel objectief naar hem zult kijken. Ik hoor eigenlijk ook alleen maar Ajacieden zeggen dat Stekelenburg zo geweldig goed kan keepen en ik weet zeker dat Timmer, Vorm en zelfs Vandenbussche meer punten pakken voor hun clubs.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:59:00 #119
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45010214
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

De keeperstalenten van Heerenveen, Twente en Utrecht kunnen ook geweldig goed keepen, alleen komt het er meestal niet uit. Dan kun je zeggen dat ze een mentaal probleem hebben: Ik zie het gewoon als een scheiding tussen top en subtop. Dat jij Stekelenburg zo'n topper vindt, ligt denk ik aan je clubvoorkeur, waardoor je niet geheel objectief naar hem zult kijken. Ik hoor eigenlijk ook alleen maar Ajacieden zeggen dat Stekelenburg zo geweldig goed kan keepen en ik weet zeker dat Timmer, Vorm en zelfs Vandenbussche meer punten pakken voor hun clubs.
Ok het komt omdat ik voor Ajax ben, Stekelnburg is fuck shite
LUHG
pi_45010302
Jelle ten Rouwelaar lijkt me ook wel een mogelijkheid.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:02:30 #121
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45010337
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Jelle ten Rouwelaar lijkt me ook wel een mogelijkheid.
Niet echt een lijnkeeper
LUHG
pi_45010432
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ok het komt omdat ik voor Ajax ben, Stekelnburg is fuck shite
Hoe vaak heeft Stekelenburg dit jaar al punten gepakt voor Ajax?
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:08:37 #123
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45010531
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft Stekelenburg dit jaar al punten gepakt voor Ajax?
Nee idd je hebt gelijk, zoals ik zei hij is fuck shite
LUHG
pi_45010585
Tegen Groningen liet ie zien hoe goed ie was.

[ Bericht 66% gewijzigd door cultheld op 04-01-2007 17:15:34 ]
pi_45010813
Stekelenburg is al 5 jaar een talent, alleen komt het er nooit uit.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')