Dan moet hij eerst een kans krijgen in Jong-Oranje, niet gelijk in het grote Oranje natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Is simpelweg één van de grootste Nederlandse beloften. Bij Newcastle zijn ze ook niet ontevreden over hem, zie de wedstrijd tegen Palermo.
Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Is simpelweg één van de grootste Nederlandse beloften. Bij Newcastle zijn ze ook niet ontevreden over hem, zie de wedstrijd tegen Palermo.
Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerikaquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzo.
Laten we het hopen dat het net zo'n talent is als die Rus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerika).
Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld hoor, ik heb hem nu zeker 6 wedstrijden ofzo gezien en hij was elke keer zo goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Een belofte ja, maar om hem na 1 potje in de uefa cup maar meteen als de nieuwe keeper van Nederland te zien na het EK gaat een beetje ver. Dan isie 21 ofzo.
Akinfeevquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het net zo'n talent is als die Rus.
Voor van Basten is dat inderdaad vaak genoeg vrees ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld hoor, ik heb hem nu zeker 6 wedstrijden ofzo gezien en hij was elke keer zo goed.
In het echt ook een van de beste keepers in de wereldquote:
Tegen die tijd kan Krul mooi concureren met Pasveer (Twente) en Waterman (Heerenveen).quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zomaar Sar opvolgen natuurlijk. Er zijn momenteel keepers die meer in aanmerking komen. Maar als Krul goede keuzes maakt komt hij vroeg of laat tussen de palen in de finale in Zuid-Afrika (of Amerika).
Iedere keeper pakt wel eens een onmogelijke bal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee die gast pakt soms onmogelijke ballen, en 5 minuten later blundert ie weer.Zit allemaal tussen de oren.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedere keeper pakt wel eens een onmogelijke bal.
Zoals ik al zei, die jongen kan geweldig goed keepen, maar heeft een mentaal probleem waardoor hij af en toe fouten maakt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef cultheld het volgende:
Wat vind je dan zo goed aan Stekelenburg, behalve dat ie bij Ajax onder de lat staat? In Spanje zou hij bij Racing Santander mogen keepen en in Italië bij Empoli: Dat soort clubs zijn van zijn niveau.
Kijk je uit, die Tono van Santander is nog een heel aardig keeper.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef cultheld het volgende:
Wat vind je dan zo goed aan Stekelenburg, behalve dat ie bij Ajax onder de lat staat? In Spanje zou hij bij Racing Santander mogen keepen en in Italië bij Empoli: Dat soort clubs zijn van zijn niveau.
De keeperstalenten van Heerenveen, Twente en Utrecht kunnen ook geweldig goed keepen, alleen komt het er meestal niet uit. Dan kun je zeggen dat ze een mentaal probleem hebben: Ik zie het gewoon als een scheiding tussen top en subtop. Dat jij Stekelenburg zo'n topper vindt, ligt denk ik aan je clubvoorkeur, waardoor je niet geheel objectief naar hem zult kijken. Ik hoor eigenlijk ook alleen maar Ajacieden zeggen dat Stekelenburg zo geweldig goed kan keepen en ik weet zeker dat Timmer, Vorm en zelfs Vandenbussche meer punten pakken voor hun clubs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die jongen kan geweldig goed keepen, maar heeft een mentaal probleem waardoor hij af en toe fouten maakt.
Trouwens een geweldige eerste zin![]()
Ok het komt omdat ik voor Ajax ben, Stekelnburg is fuck shitequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
De keeperstalenten van Heerenveen, Twente en Utrecht kunnen ook geweldig goed keepen, alleen komt het er meestal niet uit. Dan kun je zeggen dat ze een mentaal probleem hebben: Ik zie het gewoon als een scheiding tussen top en subtop. Dat jij Stekelenburg zo'n topper vindt, ligt denk ik aan je clubvoorkeur, waardoor je niet geheel objectief naar hem zult kijken. Ik hoor eigenlijk ook alleen maar Ajacieden zeggen dat Stekelenburg zo geweldig goed kan keepen en ik weet zeker dat Timmer, Vorm en zelfs Vandenbussche meer punten pakken voor hun clubs.
Niet echt een lijnkeeperquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Jelle ten Rouwelaar lijkt me ook wel een mogelijkheid.
Hoe vaak heeft Stekelenburg dit jaar al punten gepakt voor Ajax?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok het komt omdat ik voor Ajax ben, Stekelnburg is fuck shite
Nee idd je hebt gelijk, zoals ik zei hij is fuck shitequote:Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Stekelenburg dit jaar al punten gepakt voor Ajax?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |