Den-Haagquote:
Jaartje of 21 heeft net het record bij FC Twente verbeterd qua gespeelde wedstrijden.,quote:Op donderdag 4 januari 2007 05:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe oud is Boschker eigk?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Keepers zijn net wijn, ze worden pas goed wanneer ze relatief oud zijn.
Vorm wordt al jaren gezien als een enorm talent, toen ie in de jeugd speelde werd er al geroepen door keeperstrainers rond de Nederlandse Jeugdselecties dat ie een gouden toekomst kon hebben, als ie zijn concentratieproblemen op zou lossen, hij zou altijd wat nonchalant geweest zijn, maar dat heeft ie toch wel afgeleerd inmiddels.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:13 schreef Stofje het volgende:
Dat een jongen als Vorm in zo'n topic genoemd wordt, is -met alle respect voor Vorm- toch wel tekenend voor het keepersniveau in Nederland.
Rust uitstralen... mwah, dat komt wel als hij meer speeltijd krijgt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:24 schreef the_hunter het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Vermeer? Ik vind het een enorm overschatte keeper die absoluut geen rust uitstraalt. Dan nog liever Stekelenburg in Oranje. Maar ik denk dat Vorm, mits hij door blijft groeien de opvolger van Van der Sar wordt.
Vermeer draaide een prima EK in 2006.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:24 schreef the_hunter het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Vermeer? Ik vind het een enorm overschatte keeper die absoluut geen rust uitstraalt. Dan nog liever Stekelenburg in Oranje. Maar ik denk dat Vorm, mits hij door blijft groeien de opvolger van Van der Sar wordt.
Vermeer draaide een prima EK?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:03 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Vermeer draaide een prima EK in 2006.
Laat het alsjeblieft niet Stekelenburg worden, dat gaat Nederland punten kosten. Vorm lijkt me de beste keuze, met Krul later als zijn concurrent in het doel. Hoe oud is Roorda tegenwoordig?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef Strooper het volgende:
Gentenaar is 31. En Vorm doet het goed dit seizoen, maar ik vrees dat hij qua lengte iets te klein is voor de top.
Op tv ziet ie er veel kleiner uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
1.83m is zo klein nog niet.
Boschker is inderdaad een hele goede keeper, maar hoe oud is hij ook alweer?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Het leuke met keepers is dus dat het nooit te voorspellen valt. Dat Menzo zo af zou gaan en Van Der Sar ineens eerste keeper van Ajax werd was al een schok, ook voor Sar zelf. Had hij De Goeij nog voor zich bij het Nl elftal. Die zag niemand ook snel gaan.
En na Van Breukelen stond altijd Hiele als tweede keeper, ook een hele goeie, maar niet die met de X-factor (en hij was geloof ik net zo oud).
En oh ja, Moens zou het ook he-le-maal worden. Maar die koos -hoe bewonderenswaardig ook- om bij zijn cluppie te blijven en liep dus te top mis. Westerveld -ook al zo'n belofte- is HET ook nooit geworden.
Timmer had top kunnen worden/eerder kunnen zijn als hij niet bij FC Zwolle (en aan de tap) was blijven hangen.
Vermeer bevriest bij hoge ballen, Stekelenburg is soms echt ongelooflijk aks lijnkeeper maar verder vind ik hem minder dan bijvoorbeeld Vorm. Die weer de raarste blunders maakt. Hij is wel weer lekker, maar dat telt dan weer niet mee bij het selectiebeleid
Nee, keepers en centrale verdedigers rijpen idd als wijn.
Maar weet je wie ik graag zie als opvolger, met zijn rust en ervaring? Boschker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |