abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44995077
Ajacied of niet, dat maakt weinig uit. Het gaat gewoon om wie er het beste kan staan. We zien na het EK wel verder. Nu is het speculeren over wie nu de beste optie is. Wat opzich ook leuk is natuurlijk.
That's all folks!
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:26:05 #27
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44995098
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:22 schreef jna het volgende:

[..]

AjaCied
Jij komt zeker uit 020?
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:30:15 #28
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44995176
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:26 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Jij komt zeker uit 020?
Nee 070
Jawel, je keek.
pi_44995594
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:26 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Jij komt zeker uit 020?
Jij bent stoer
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:50:05 #30
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44996199
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:30 schreef jna het volgende:

[..]

Nee 070
Den-Haag

Ik denk dat Stekelenburg Van der Sar gaat opvolgen. Ik volg die hele gast niet, het boeit me eerlijk gezegd ook weinig. Hij krijgt voorkeur als een Jood, is lang en doet ervaring op in het eerste. Keepers zijn net wijn, ze worden pas goed wanneer ze relatief oud zijn. Zijn huidige skills zijn niet essentieel voor zijn toekomstperspectief, een keeper kan in 1 seizoen kwalitatief gigantisch groeien.
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:58:39 #31
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_44996249
Krul zal nog wel even op zich laten wachten, aangezien ze bij Newcastle in paniek Pavel Srnicek terughalen als hun tweede keeper Harper geblesseerd is. Niet bepaald een blijk van vertrouwen.

Ik zet mijn geld op Vorm. In 2008 is er een nieuwe doelman nodig. Ik denk dat eerst Stekelenburg eerste keeper wordt, dat die dan niet gaat overtuigen en dat daarna anderen een kans krijgen, waarvan Vorm hem gaat pakken. Voor je klaar bent voor zo'n positie in het Nederlands Elftal moet je gewoon een traject doorlopen hebben, en Vorm is daar mee begonnen, maar Krul nog lang niet.

Zuur is het natuurlijk voor Gentenaar, zo'n geweldige keeper die bij Ajax achter die halve zachte zit. Ik snap niet dat hij bewust voor die reserverol bij Ajax heeft gekozen, na bankzitten bij Borussia. Dit zouden zijn beste jaren moeten zijn. Eeuwig zonde.
  donderdag 4 januari 2007 @ 05:55:08 #32
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_44996790
Hoe oud is Boschker eigk?
  Trouwste user 2022 donderdag 4 januari 2007 @ 05:57:57 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_44996794
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 05:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe oud is Boschker eigk?
Jaartje of 21 heeft net het record bij FC Twente verbeterd qua gespeelde wedstrijden.,

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44997129
Wat ziet iedereen toch in Vermeer? Ik vind het een enorm overschatte keeper die absoluut geen rust uitstraalt. Dan nog liever Stekelenburg in Oranje. Maar ik denk dat Vorm, mits hij door blijft groeien de opvolger van Van der Sar wordt.
pi_44997360
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Keepers zijn net wijn, ze worden pas goed wanneer ze relatief oud zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44997619
Michel Vorm of Tim Krul , spelers moeten natuurlijk wel speeltijd krijgen

Waterman wil ik ook nog wel een kans geven als die weer aan spelen toekomt , en vermeer maakt ook wel een kans als jong oranje keeper.
pi_44997640
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:13 schreef Stofje het volgende:
Dat een jongen als Vorm in zo'n topic genoemd wordt, is -met alle respect voor Vorm- toch wel tekenend voor het keepersniveau in Nederland.
Vorm wordt al jaren gezien als een enorm talent, toen ie in de jeugd speelde werd er al geroepen door keeperstrainers rond de Nederlandse Jeugdselecties dat ie een gouden toekomst kon hebben, als ie zijn concentratieproblemen op zou lossen, hij zou altijd wat nonchalant geweest zijn, maar dat heeft ie toch wel afgeleerd inmiddels.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_44997755
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:24 schreef the_hunter het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Vermeer? Ik vind het een enorm overschatte keeper die absoluut geen rust uitstraalt. Dan nog liever Stekelenburg in Oranje. Maar ik denk dat Vorm, mits hij door blijft groeien de opvolger van Van der Sar wordt.
Rust uitstralen... mwah, dat komt wel als hij meer speeltijd krijgt.
Maar bij Jong Oranje keepte hij af en toe grandioos. Hij heeft, net als Gomes, van die enorme armen waar hij een aantal keer bijna onhoudbare ballen eruit haalde.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44999073
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:24 schreef the_hunter het volgende:
Vermeer draaide een prima EK in 2006.

Laat het alsjeblieft niet Stekelenburg worden, dat gaat Nederland punten kosten. Vorm lijkt me de beste keuze, met Krul later als zijn concurrent in het doel. Hoe oud is Roorda tegenwoordig?
pi_44999262
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:03 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Vermeer draaide een prima EK in 2006.

Laat het alsjeblieft niet Stekelenburg worden, dat gaat Nederland punten kosten. Vorm lijkt me de beste keuze, met Krul later als zijn concurrent in het doel. Hoe oud is Roorda tegenwoordig?
Vermeer draaide een prima EK?
Ik heb een aantal wedstrijden gezien en ik vond hem alles behalve zekerheid uitstralen.
Hij heeft goede momenten gehad, mar ook hele onzekere.
Daar wordt je als verdediging niet stabieler van.

Stekelenburg staat stil en is geen topkeeper, dat hij nummer 2 is achter van der Sar, of zelfs 3 achter Timmer, toont aan dat het maat een smalle bedoening is na Sar en Timmer.

Ik hoop dat een Vorm veel gaat groeien en dat hij na het EK van 2008 er klaar voor is.

Hoe oud is Gentenaar eigenlijk? 32?
pi_44999343
Zal Vorm wel worden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44999408
Gentenaar is 31. En Vorm doet het goed dit seizoen, maar ik vrees dat hij qua lengte iets te klein is voor de top.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_44999737
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef Strooper het volgende:
Gentenaar is 31. En Vorm doet het goed dit seizoen, maar ik vrees dat hij qua lengte iets te klein is voor de top.

1.83m is zo klein nog niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45000042
Het leuke met keepers is dus dat het nooit te voorspellen valt. Dat Menzo zo af zou gaan en Van Der Sar ineens eerste keeper van Ajax werd was al een schok, ook voor Sar zelf. Had hij De Goeij nog voor zich bij het Nl elftal. Die zag niemand ook snel gaan.
En na Van Breukelen stond altijd Hiele als tweede keeper, ook een hele goeie, maar niet die met de X-factor (en hij was geloof ik net zo oud).
En oh ja, Moens zou het ook he-le-maal worden. Maar die koos -hoe bewonderenswaardig ook- om bij zijn cluppie te blijven en liep dus te top mis. Westerveld -ook al zo'n belofte- is HET ook nooit geworden.
Timmer had top kunnen worden/eerder kunnen zijn als hij niet bij FC Zwolle (en aan de tap) was blijven hangen.
Vermeer bevriest bij hoge ballen, Stekelenburg is soms echt ongelooflijk aks lijnkeeper maar verder vind ik hem minder dan bijvoorbeeld Vorm. Die weer de raarste blunders maakt. Hij is wel weer lekker, maar dat telt dan weer niet mee bij het selectiebeleid

Nee, keepers en centrale verdedigers rijpen idd als wijn.
Maar weet je wie ik graag zie als opvolger, met zijn rust en ervaring? Boschker!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45000067
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

1.83m is zo klein nog niet.
Op tv ziet ie er veel kleiner uit
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:57:05 #46
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_45000472
Stekelenburg denk ik. Als Van Basten er dan nog zit
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_45000533
Stekelenburg zal het wel worden. Maar Vorm en Vermeer zijn ook kanshebbers.
pi_45001758
Gomes had Nederlander moeten worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_45001843
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Het leuke met keepers is dus dat het nooit te voorspellen valt. Dat Menzo zo af zou gaan en Van Der Sar ineens eerste keeper van Ajax werd was al een schok, ook voor Sar zelf. Had hij De Goeij nog voor zich bij het Nl elftal. Die zag niemand ook snel gaan.
En na Van Breukelen stond altijd Hiele als tweede keeper, ook een hele goeie, maar niet die met de X-factor (en hij was geloof ik net zo oud).
En oh ja, Moens zou het ook he-le-maal worden. Maar die koos -hoe bewonderenswaardig ook- om bij zijn cluppie te blijven en liep dus te top mis. Westerveld -ook al zo'n belofte- is HET ook nooit geworden.
Timmer had top kunnen worden/eerder kunnen zijn als hij niet bij FC Zwolle (en aan de tap) was blijven hangen.
Vermeer bevriest bij hoge ballen, Stekelenburg is soms echt ongelooflijk aks lijnkeeper maar verder vind ik hem minder dan bijvoorbeeld Vorm. Die weer de raarste blunders maakt. Hij is wel weer lekker, maar dat telt dan weer niet mee bij het selectiebeleid

Nee, keepers en centrale verdedigers rijpen idd als wijn.
Maar weet je wie ik graag zie als opvolger, met zijn rust en ervaring? Boschker!
Boschker is inderdaad een hele goede keeper, maar hoe oud is hij ook alweer?
pi_45001921
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
Gomes had Nederlander moeten worden.
Als dat had gekund
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')