Gewoon stiekem doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik ga er geen foto van maken, maar hier thuis liggen mijn 2 meiden in bad met voor het eerst een gezichtsmasker en de ogen keurig afgeplakt met komkommer.
Ik lig in een deuk. Mag ze ook niet aan het lachen maken want dan barst het masker.
Moeten we ze tellen dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef WurM het volgende:
De officiele nummer 1 van 2007? Of telt deze al als 2?
Streepjes zetten op de zijkant van je schermquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef prupke het volgende:
we hoeven ze niet te tellen hoor
maar we waren benieuwd hoeveel sc 's we vol geluld gaan krijgen in 2007
is een optie iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Streepjes zetten op de zijkant van je scherm
tsk tskquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef -Marjo- het volgende:
Streepjes zetten op de zijkant van je scherm
quote:
Ik denk dat ik beter niets hierop kan zeggen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef prupke het volgende:
[..]ik heb toch een kat die dat netjes schoon likt (beest likt aan alles waar ook maar een beetje spanning op staat
)
you are not alonequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter niets hierop kan zeggen.
Ik heb n.l. een dirty mind![]()
a dirty mind is a joy forever en de SC mag best ter leering ende vermaeck zijn (vooral vermaeckquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter niets hierop kan zeggen.
Ik heb n.l. een dirty mind![]()
Jah Jahquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef prupke het volgende:
[..]
you are not alone
spanning als in stroom dus he
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
![]()
Dussssss sc 2 van 2007![]()
Ja ik kom net van de bank.. 2 uur liggen muziek luisteren. Ik ga zo maar eens doorrollen richting bed...![]()
dat is maar afwachten hequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:13 schreef freud het volgende:
Ik hoop toch dat deze SC beter wordt dan de volgende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |