Je moet ze als PNG opslaan Arcee, zo staan ze ook op de KNMI sitequote:
Ja, weet ik, maar ik wou niet 't risico lopen dat-ie toch nog ging syncen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Je moet ze als PNG opslaan Arcee, zo staan ze ook op de KNMI site![]()
Hoe ken da nou als je 'm opslaatquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik wou niet 't risico lopen dat-ie toch nog ging syncen.
Ja, daar komen ze nu pas mee.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:53 schreef Caesu het volgende:
Politie:niet de weg op vanwege mist
` Het noorden en oosten van het land
hebben last van extreem dichte mist.De
politie adviseert mensen in die regio's
om niet de weg op te gaan.Hier en daar
is het zicht maar een paar meter.
Ook de hulpdiensten zelf hebben last
van de mist.Onder meer in Gelderland en
Flevoland rukken politie en brandweer
alleen uit in zeer dringende gevallen.
Het Korps Landelijke Politiediensten
noemt de situatie "zeer verraderlijk".
Op de A28 ter hoogte van Wezep zijn bij
een ongeluk gewonden gevallen.Verder
waren er gisteravond en vannacht voor
zover bekend vooral ongelukken waarbij
alleen sprake was van blikschade.
je lekker laat idd.quote:
Ja, ik had rond half 1 ook iemand uit enschede aan de telefoon... hij wilde nog naar zn schoonouders maar heeft dat uiteindelijk neit gedaanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Amersfoort begint ook lekker te misten. Vriend uit Enschede belde me een uur terug, daar schijnt het echt extreem te zijn. Je kunt er geen hand voor ogen zien.
Hij welquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik had rond half 1 ook iemand uit enschede aan de telefoon... hij wilde nog naar zn schoonouders maar heeft dat uiteindelijk neit gedaan
Hij was "not amused"..
Hier trok het gelukkig pas na het vuurwerk dicht.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:51 schreef HPayne het volgende:
Vuurwerk was ook geen fuck van te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop