abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44978879
Afgelopen najaar heb ik mijn E achter C gehaald.Ik dacht namelijk dat dat mijn kans op werk zou vergroten.Niets is echter minder waar."Wil je met een trekker/oplegger rijden? Het is hier geen rijschool."
Elke keer loop ik er weer tegenaan.
Ondertussen hoor en lees je overal dat er chauffeurstekort is.Dat klopt niet,er is een tekort aan ERVAREN chauffeurs.Allemaal snappen ze wel dat je de kans moet hebben om ervaring op te doen ,maar geen van alleen willen ze je die kans bieden.Zelfs in de Randstad niet,daar heb ik de rijschool-opmerking vandaag weer in ontvangst mogen nemen.

Zijn hier chauffeurs op Fok? Zo ja,hoe zijn jullie er tussen gerold? Of kun je alleen chauffeur worden als er bekenden /familieleden van je werken?

En zijn hier eigenaren van transportbedrijven?Kunnen jullie mij uitleggen hoe jullie aan ervaren chauffeurs komen als jullie ze geen ervaring laten opdoen?En waarom moet het allemaal op deze fijne demotiverende manier?

Door dit soort dingen ben ik inmiddels aardig afgeknapt op de transportwereld.Het rijden vind ik machtig mooi,maar me keer op keer moeten bewijzen en laten afwijzen begint me nou toch de keel uit te hangen.
Ik hoop ergens een koeriersbaantje te vinden of via het CWI iets anders wat mij boeit.Ik weet alleen niet of het nog kan,ik ben immers al 30 en ook dat is voor veel werkgevers in ons welvarende land te oud duur.

Mocht dit topic ergens anders beter tot zijn recht komen,kick hem dan maar.Dit leek mij de juiste plek gezien het hoge ONZ gehalte van KLB
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:41:44 #2
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_44980463
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef RealZeus het volgende:
Afgelopen najaar heb ik mijn E achter C gehaald.Ik dacht namelijk dat dat mijn kans op werk zou vergroten.Niets is echter minder waar."Wil je met een trekker/oplegger rijden? Het is hier geen rijschool."
Elke keer loop ik er weer tegenaan.
Ondertussen hoor en lees je overal dat er chauffeurstekort is.Dat klopt niet,er is een tekort aan ERVAREN chauffeurs.Allemaal snappen ze wel dat je de kans moet hebben om ervaring op te doen ,maar geen van alleen willen ze je die kans bieden.Zelfs in de Randstad niet,daar heb ik de rijschool-opmerking vandaag weer in ontvangst mogen nemen.

Zijn hier chauffeurs op Fok? Zo ja,hoe zijn jullie er tussen gerold? Of kun je alleen chauffeur worden als er bekenden /familieleden van je werken?

En zijn hier eigenaren van transportbedrijven?Kunnen jullie mij uitleggen hoe jullie aan ervaren chauffeurs komen als jullie ze geen ervaring laten opdoen?En waarom moet het allemaal op deze fijne demotiverende manier?

Door dit soort dingen ben ik inmiddels aardig afgeknapt op de transportwereld.Het rijden vind ik machtig mooi,maar me keer op keer moeten bewijzen en laten afwijzen begint me nou toch de keel uit te hangen.
Ik hoop ergens een koeriersbaantje te vinden of via het CWI iets anders wat mij boeit.Ik weet alleen niet of het nog kan,ik ben immers al 30 en ook dat is voor veel werkgevers in ons welvarende land te oud duur.

Mocht dit topic ergens anders beter tot zijn recht komen,kick hem dan maar.Dit leek mij de juiste plek gezien het hoge ONZ gehalte van KLB
da's toch eigenlijk overal zo?
geen ervaring? dan niet.

eigenlijk moet je gewoon geluk hebben.
zijn de ervaren mannen op.
dan komen de advertenties met: Leerling xxxxxxxxx gezocht

probeer in een sollicitatie gesprek ook eens te praten om te proefdraaien (zoals ik hier beneden heb staan)
-toevoeging-
kheb zelf onlangs ergens anders gesolliciteerd.
begin van het gesprek (telefoon) was. Ik zie dat je veel ervaring hebt (oftewel je maakt kans).. einde gesprek was: dan gaan we vrijdag even proefdraaien.
denk dat als ik geen ervaring (of veel minder) had. dat het direct einde oeffening zou zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door Devilnl op 03-01-2007 18:50:04 ]
pi_44980883
Ik werk nu in een eigenvervoersbedrijf op een enkele (kleine, grootte DAF LF/Mercedes-Benz Atego) vrachtwagen. Vond het zelf wel een mooie opstap en was toen ook gelijk aangenomen. Achteraf gezien waren ze toch écht wel op zoek naar nieuwe chauffeurs (ervaren/onervaren). Ook ik heb van het najaar m'n E achter C gehaald. Ben niet echt op zoek nog, maar heb wel aanbiedingen gekregen van (o.a.) uitzendbureau's die op zoek waren naar chauffeurs. Omdat ik het even wilde bezien toen nog, wat ik precies wil gaan doen voor langere tijd, heb ik het even laten liggen. Maar grijp dit jaar denk ik wel makkelijker kansen aan, als ze zich weer voordoen.

Je komt echt wel aan een baan. Volhouden en vooral goed zoeken! Succes ermee!
Ehm... ok
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:57:58 #4
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_44980956
trouwens. heb je het al eens geprobeert bij bedrijven die in de: Zand, Grind en Grondhandel zitten?
of GWW bedrijven beetje zand/klinkers/modder rijden
hier is 1 bedrijf wat ook nog vrij dicht bij is voor je:
www.oenemabv.nl

chauffeur zijn voor transport bedrijven die karton/pallets/ en andere fabrieks goederen vervoeren is ook niet alles
(hele week van huis (ok. moet je van houden). stipt op tijd rijden. anders kun je de hele nacht blijven staan op het terrein omdat de 9tot5 mentaliteit's distributie medewerkers naar huis gaan.
edit. Nog eentje

www.Theopouw.nl
Zeer goed bedrijf. alles piek fijn geregelt.
alleen weet ik niet voor welke vestiging ze chauffeurs zoeken.
Utrecht/Lelystad of de Eemshaven (wat wel weer dichtbij is)
Kun je altijd een mailtje over sturen

[ Bericht 6% gewijzigd door Devilnl op 03-01-2007 19:10:34 ]
pi_44981458
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:54 schreef Frumzel het volgende:
Ik werk nu in een eigenvervoersbedrijf
Als jij inderdaad bedoelt wat ik denk.(bedrijven als DeliXL ,die hun eigen wagens en chauffeurs hebben),dan heb je mazzel.Ik heb al wel gemerkt dat de sfeer in die bedrijven beter is dan bij een transportbedrijf.En het materieel is beter onderhouden.En je krijgt er nog kansen.(alhoewel ik dat met CE betwijfel.)
quote:
Omdat ik het even wilde bezien toen nog, wat ik precies wil gaan doen voor langere tijd, heb ik het even laten liggen. Maar grijp dit jaar denk ik wel makkelijker kansen aan, als ze zich weer voordoen.
Ik ook,maar dat is het probleem.Hier in omgeving Groningen staan ze niet echt om mensen te springen.
quote:
Je komt echt wel aan een baan. Volhouden en vooral goed zoeken! Succes ermee!
Daar heb ik inmiddels een hard hoofd in.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:20:12 #6
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_44981717
ook nog 2 vacatures gevonden op:
http://www.consolid.nl/
(inter)nationaal chauffeurs zoeken ze.
(Provincie groningen/friesland)

websites die je in de gaten kunt houden (scheelt mij weer copy/pasten etc )
www.vacaturekrant.nl
www.entreeding.com

edit.. *zucht*

Consolid:
Ervaringseisen
NVT, Representativiteit en goede communicatieve vaardigheden zijn belangrijk
pi_44982058
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:20 schreef Devilnl het volgende:
ook nog 2 vacatures gevonden op:
http://www.consolid.nl/
(inter)nationaal chauffeurs zoeken ze.
(Provincie groningen/friesland)

websites die je in de gaten kunt houden (scheelt mij weer copy/pasten etc )
www.vacaturekrant.nl
www.entreeding.com

edit.. *zucht*

Consolid:
Ervaringseisen
NVT, Representativiteit en goede communicatieve vaardigheden zijn belangrijk
Volgens mij stond er bij Consolid: ervaren chauffeur gezocht. Ik heb hun site al van onder tot boven gespeld.
pi_44984514
mijn oom is een aantal jaar geleden geswitched van kok naar vrachtwagenchaffeur... heeft een hoop rijles en opleiding gedaan enzo, maar had natuurlijk geen ervaring. Hij werkt inmiddels al een aantal jaar bij Jan de Rijk... is natuurlijk wel een paar jaar geleden, maar hij was toen wel 40 ofzo en onervaren

Dus het kan wel kennelijk
pi_44987888
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:33 schreef Xcalibur het volgende:
mijn oom is een aantal jaar geleden geswitched van kok naar vrachtwagenchaffeur... heeft een hoop rijles en opleiding gedaan enzo, maar had natuurlijk geen ervaring. Hij werkt inmiddels al een aantal jaar bij Jan de Rijk... is natuurlijk wel een paar jaar geleden, maar hij was toen wel 40 ofzo en onervaren

Dus het kan wel kennelijk
Volgens de site van Jan de Rijk moet je minimaal een jaar ervaring hebben.
pi_44988096
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Volgens de site van Jan de Rijk moet je minimaal een jaar ervaring hebben.
Niet geschoten is áltijd mis.
Ehm... ok
pi_44988935
Ik reageer even voor mijn man, hij heeft nl. een eigen transportbedrijf.
Hier werken alleen ervaren chauffeurs, de meeste chauffeurs werken hier al sinds de oprichting van het bedrijfje en er is (gelukkig) nog nooit iemand weggegaan. Allemaal trouwe krachten dus
In de loop der jaren zijn er nog enkele chauffeurs bijgekomen, ook dit zijn ervaren krachten die we ook persoonlijk kennen.
Om eerlijk te zijn komt er hier geen onbekende chauffeur binnen, ervaren of niet ervaren.
Het gaat ons vnl. om de sfeer (bedrijfje met slechts 12 chauffeurs) en natuurlijk het vertrouwen. Vandaar dat we alleen "zaken doen" met mensen die we kennen en geen totaal onbekenden in dienst willen nemen.
We hebben 1 keer een uitzondering gemaakt door iemand aan te nemen die we nog niet kenden en die ook geen ervaring had. Dat was een expiriment uit de categorie "eens en nooit weer"
In een maand tijd had hij 3 maal schade gereden en bovendien paste hij bij nader inzien totaal niet in de groep.

TS, ik denk dat je het beste eens bij een uitzendbureau langs kunt gaan en probeert om ervaring op te doen op bijv. een bakwagen(tje). Dan krijg je toch wat feeling met de transportwereld + rij-ervaring en kun je makkelijker overstappen naar trailer/combi-chauffeur.
Een net voorkomen en flexibele opstelling zullen je ook zeker helpen, je bent immers een soort visitekaartje voor het bedrijf waarvoor je werkt.
Veel succes!
pi_44988955
hmm, volgens mij is hij daar toch begonnen....
pi_44991117
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:21 schreef Ozziecar het volgende:
Ik reageer even voor mijn man, hij heeft nl. een eigen transportbedrijf.
Hier werken alleen ervaren chauffeurs, de meeste chauffeurs werken hier al sinds de oprichting van het bedrijfje en er is (gelukkig) nog nooit iemand weggegaan. Allemaal trouwe krachten dus
In de loop der jaren zijn er nog enkele chauffeurs bijgekomen, ook dit zijn ervaren krachten die we ook persoonlijk kennen.
Om eerlijk te zijn komt er hier geen onbekende chauffeur binnen, ervaren of niet ervaren.
Het gaat ons vnl. om de sfeer (bedrijfje met slechts 12 chauffeurs) en natuurlijk het vertrouwen. Vandaar dat we alleen "zaken doen" met mensen die we kennen en geen totaal onbekenden in dienst willen nemen.
We hebben 1 keer een uitzondering gemaakt door iemand aan te nemen die we nog niet kenden en die ook geen ervaring had. Dat was een expiriment uit de categorie "eens en nooit weer"
In een maand tijd had hij 3 maal schade gereden en bovendien paste hij bij nader inzien totaal niet in de groep.
ik kan me inderdaad voorstellen dat je graag bekenden aan neemt en dus weet dat diegene de sfeer niet zal verpesten.Ik heb zelf bij een koeriersbedrijf gewerkt waar de sfeer ook super was.Altijd lol,altijd gezellig en het bedrijf loopt ook nog eens goed.Onze baas had alles netjes voor elkaar en als een auto naar de garage moest dan gebeurde dat ook. Niet dat je met allerlei gebreken door hoefde te rijden.Door die goede sfeer en die prima baas was je ook bereid om meer te doen voor het bedrijf.Het was ook nooit:"Het bedrijf gaat...", het was altijd :"Wij gaan.." Het voelt als familie,nog steeds voel ik me daar thuis en helaas kon ik door vertrek van een opdrachtgever niet blijven.(ik kom er nog regelmatig op de koffie)Ik weet dus als geen ander hoe belangrijk dat is,die goede sfeer.
quote:
TS, ik denk dat je het beste eens bij een uitzendbureau langs kunt gaan en probeert om ervaring op te doen op bijv. een bakwagen(tje). Dan krijg je toch wat feeling met de transportwereld + rij-ervaring en kun je makkelijker overstappen naar trailer/combi-chauffeur.
Een net voorkomen en flexibele opstelling zullen je ook zeker helpen, je bent immers een soort visitekaartje voor het bedrijf waarvoor je werkt.
Veel succes!
Ik heb 2 maanden op een bakwagen gereden bij een transportbedrijf.In de distributie.Ze namen me absoluut niet serieus en de klanten mijns inziens ook niet,gezien de ruigehid waarmee de lading behandeld werd.Als uitzendkracht heb je een groot nadeel:er zijn vele uitzendkrachten die maar wat aankutten.Dat zal dus ook de reden zijn geweest dat ze mij zo dom behandelden.En na twee maanden mocht ik dus nog steeds niet groter.Dus dat overstappen zat er niet in.Het was via een uitzendbureau,trouwens.Dat ik het visitekaartje ben besef ik heel goed.Ervaring in transport heb ik wel,weliswaar als koerier,maar toch.Dan ben je ook het visitekaartje.En flexibel moet je dan ook wel zijn.Mijn vaste koeriersrit begon rond 15.00u en duurde tot 2.00u en ik vond het heerlijk,die 700 km sturen.

Maar goed,dat zit er klaarblijkelijk niet meer in.Als de transportbedrijven nou gewoon eens ophouden met elkaar naar de tering concureren en gewoon weer zelf de prijzen bepalen ipv dat de verladers dat doen,zou dat al een hoop schelen.Dan is er weer geld om het spul tenminste weer fatsoenlijk te verzekeren.Bij het koeriersbedrijf had ik na 3 dagen een spiegel kapot gereden(alhoewel dat niet helemaal mijn schuld was),de reactie van de planner op mijn chagerijnige blik(want ik baalde daarvan):"Je moet het zo zien:een timmerman molt wel eens zijn hamer.Nou ja,zo slopen wij wel eens een auto." Dat kun je je dus veroorloven als je zelf bepaalt wat een rit moet kosten.Plus dat het materieel er ook nog netjes bij staat want dat was bij het transportbedrijf waar ik gewerkt heb ook niet zo.Er was veel stuk.

Maar goed,ik heb blijkbaar bij een uitzondering gewerkt.Een bedrijf wat zijn eigen prijzen bepaalde en klanten weigerde die daaronder wilden gaan.
En terecht,ik bepaal toch ook niet wat ik bij de bakker voor een brood betaal.

Maar goed,het is niks persoonlijks. Het frustreert me alleen dat ik wel ervaring moet hebben,maar niemand het me wil laten opdoen.
pi_44992023
Als ik je reactie zo lees, dan krijg ik het idee dat je wel ontzettend goed op de hoogte bent en dat je ook zeker wel de goede instelling hebt
Met dat laatste ben ik het zeker eens, eigenlijk is het niet eerlijk. Er wordt van je verwacht dat je ervaring hebt, maar er is blijkbaar niemand die je die kans gunt. Ik snap dat dat heel erg frustrerend is.

Je hebt ook zeker gelijk op het punt waar je over de concurrentie praat en de prijzen die domweg kapotgemaakt zijn doordat er transporteurs onder de normale prijs rijden. Er is de laatste jaren erg veel veranderd in het transportwereldje en de marges zijn echt minimaal geworden. Waar bijv. een schade vroeger afgedaan werd als "kan gebeuren", wordt het nu een halszaak omdat er al bijna niks verdiend wordt en bijv. dat spiegeltje het omslagpunt is tussen net wat winst halen of voor Jan L. rondrijden

Wij hebben het grote geluk dat we naast de trouwe werknemers ook trouwe klanten hebben. Deze klanten weten dat ze ergens anders voor een scherpere prijs terecht kunnen, maar toch blijven ze bij ons. Ze weten dat ze goede service krijgen, dat we met fijn personeel werken en dat we ons materiaal altijd in orde hebben. De goodwill van onze klanten en onze werknemers zorgt ervoor dat we nog bestaansrecht hebben, als dat niet zo was dan hadden we zeker onze biezen kunnen pakken. Van de prijs moeten we het immers niet hebben

Afijn, ik dwaal weer af in mijn enthousiasme )
Ik hoop echt voor je dat je toch nog een leuke baan gaat vinden en ik weet bijna zeker dat je dat nog gaat lukken ook. Je hebt in elk geval een goede instelling en je begrijpt waar het om gaat, dat is in mijn ogen echt belangrijker dan wat dan ook. Er is echt wel een goede werkgever te vinden die dat herkent, het komt vast allemaal wel goed
pi_44994966
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:39 schreef Ozziecar het volgende:
Als ik je reactie zo lees, dan krijg ik het idee dat je wel ontzettend goed op de hoogte bent en dat je ook zeker wel de goede instelling hebt
Maar ja,ze weten dat ik een uitzendkracht ben dus zal ik ook wel niks willen leren.
quote:
Je hebt ook zeker gelijk op het punt waar je over de concurrentie praat en de prijzen die domweg kapotgemaakt zijn doordat er transporteurs onder de normale prijs rijden. Er is de laatste jaren erg veel veranderd in het transportwereldje en de marges zijn echt minimaal geworden. Waar bijv. een schade vroeger afgedaan werd als "kan gebeuren", wordt het nu een halszaak omdat er al bijna niks verdiend wordt en bijv. dat spiegeltje het omslagpunt is tussen net wat winst halen of voor Jan L. rondrijden
Maar waarom doen alle bedrijven daar aan mee?Er zijn best verladers die voor kwaliteit willen betalen.Het koeriersbedrijf waar ik werkte was volgens de directeur van een collega-bedrijf(via Redline,een soort groupage-idee,zeg maar.) het duurste bedrijf waar hij mee werkte.En toch bestaat mijn vorgie werkgever volgend jaar 30 jaar en dat kunnen veel goedkopere bedrijven niet zeggen.Die zitten zo onder prijs dat ze toch wel kapot gaan.En de Polen zijn door hun gepruts en gejat(die verhalen kennen julllie vast ook wel) toch wel gauw op hun retour.
quote:
Wij hebben het grote geluk dat we naast de trouwe werknemers ook trouwe klanten hebben. Deze klanten weten dat ze ergens anders voor een scherpere prijs terecht kunnen, maar toch blijven ze bij ons. Ze weten dat ze goede service krijgen, dat we met fijn personeel werken en dat we ons materiaal altijd in orde hebben. De goodwill van onze klanten en onze werknemers zorgt ervoor dat we nog bestaansrecht hebben, als dat niet zo was dan hadden we zeker onze biezen kunnen pakken. Van de prijs moeten we het immers niet hebben
Dat zei ik:service is ook belangrijk en netjes en vooral betrouwbaar materieel ook.En goede chauffeurs die lol hebben in hun vak omdat ze weten dat ze serieus genomen worden door de baas.Want dat is ook belangrijk.
quote:
Afijn, ik dwaal weer af in mijn enthousiasme )
Ik hoop echt voor je dat je toch nog een leuke baan gaat vinden en ik weet bijna zeker dat je dat nog gaat lukken ook. Je hebt in elk geval een goede instelling en je begrijpt waar het om gaat, dat is in mijn ogen echt belangrijker dan wat dan ook. Er is echt wel een goede werkgever te vinden die dat herkent, het komt vast allemaal wel goed
Op dit moment geloof ik daar niet zo in.Mijn gebrek aan ervaring en mijn daardoor onzekere uitstraling helpen niet echt mee.Tel daarbij op dat ik in Noord-Nederland woon en je hebt een verlies-verlies situatie.
Maar goed,volgens het CWI ben ik nog niet te oud om omgeschoold te worden.
  donderdag 4 januari 2007 @ 09:37:23 #16
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_44997767
Heb je het al bij Schuitema in Gieten geprobeerd? Volgens mij nemen ze mensen aan via de Capac vestiging op hun eigen terrein.
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
  PR/Manusje van alles donderdag 4 januari 2007 @ 11:01:37 #17
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_44999036
Omgeschoold
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_45000404
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Omgeschoold
  PR/Manusje van alles donderdag 4 januari 2007 @ 11:59:00 #19
Toezicht is gezond!
pi_45000515
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Willen ze je bij het CWI omscholen ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_45000715
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Willen ze je bij het CWI omscholen ?
Er is niet niks concreets ,maar als ik dat wil hebben ze weinig keus.

Ik moet toch eens weer aan het werk.
  PR/Manusje van alles donderdag 4 januari 2007 @ 12:12:41 #21
Toezicht is gezond!
pi_45000843
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Er is niet niks concreets ,maar als ik dat wil hebben ze weinig keus.

Ik moet toch eens weer aan het werk.
Ja ik dacht dat hun jou alvast wouden omscholen omdat hun er weinig vertrouwen in zouden hebben
pi_45000879
o
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:56:36 #23
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_45007801
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef RealZeus het volgende:
......Zijn hier chauffeurs op Fok? Zo ja,hoe zijn jullie er tussen gerold? Of kun je alleen chauffeur worden als er bekenden /familieleden van je werken?.........
Ik ken iemand die jaren geleden tegen hetzelfde probleem aanliep als jij. Had alle papieren (ook ADR en
koeltransport), maar niemand wilde hem aannemen zonder ervaring.
Iemand wees hem toen op een bedrijfje dat heel slecht aangeschreven stond, nare baas, klote werk etc.

Hij heeft dat bedrijf gebeld en mocht direct beginnen, want er was net een chauffeur opgestapt. Voor
3500 gulden per maand 3 weken van huis af en 3 dagen thuis. En het was inderdaad net zo verschrikkelijk
als iedereen had gezegd. Vrachtwagen met gebreken, bijv. met kapotte standkachel naar Scandinavië

Goed, hij heeft het er een maand of 9 toch zelfs volgehouden en kon toen eindelijk wel solliciteren naar
banen voor chauffeurs met ervaring. En dan is het ineens een stuk makkelijker. Misschien ken jij ook wel
zo'n bedrijf "waar echt niemand wil werken" Je moet er effe wat voor over hebben Succes iig gewenst!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_45110941
Nou , ik ben het chauffeursvak meer dan zat aan het worden , ik loop vooral te hoop tegen de lange dagen & onregelmatige werktijden , sociaal leven heb je niet meer als chauffeur, vaak laat thuis en fysiek zwaar waardoor je s,avond en in het weekend geen tijd& zin meer hebt voor sport of iets dergelijks . Het vak heeft zeker ook leuke kanten, maar voor mij beginnen de negatieve kanten steeds zwaarder te wegen (ik had het nog niet over file,s , agressie, en hoge werkdruk gehad) Zou graag willen switchen maar weet niet hoe (hoge lasten, geen ervaring in iets anders) word er somber van...
  PR/Manusje van alles zondag 7 januari 2007 @ 16:38:47 #25
Toezicht is gezond!
pi_45112341
Gister in het Dagblad van het Noorden... 5000 chauffeurs tekort in nederland !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')